你已經停留左
Tony's B!Og
welcome!!
Please write down a comment'
thank you0V0
tony3782
暱稱: Tony
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
30-9-2010
6-9-2010
3-9-2010
17-8-2010
-暑 假-
文章分類
全部 (249)
日常生活 (66)
學校生活 (166)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 1500
今日人氣: 8
累積人氣: 12594
2008 年 11 月 28 日  星期五   寒冷


28-11-2008 愉快 分類: 學校生活

  今日係星期五,朝早超凍,

不過我地唔係穿左好多衫= =

早會之後又練口號,都ok的...

mUsic要唱Music day首歌lu,

唔識唱,所以好細聲咁唱..

跟住中文堂,冇自習篇章Test,

因為要趕書...跟住係中史堂,

ok地啦!!

Math好開心,A Sir話教完考試範圍,

跟住同我地傾計,搞gag,咩「歐洲」,

大家可能唔明,算啦!唔好學

lunch堂之後係English,

唔係好悶,因為鄭皓文要唱歌,

佢飲歌─愛不「狗」,

前幾次都唔得,最後一次認真唱,

勁好笑xddddd

放左學就番屋企lu~冇功課做,超正!!

有排玩lu~

發表時間:2008-11-28 09:57 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 27 日  星期四   晴天


27-11-2008 愉快 分類: 學校生活

  今日係星期四,要早番,

之後上到班房,班會d人教做口號手勢,

做得唔錯的...不過有d低能咁lor...

跟住第一堂係Math,A Sir話講鬼故,

但其實係爛gag,講左好多,笑我地^^

跟住中文堂,要出來講故事,

我地果組第8組,其實做得麻麻,

仲要係時間岩岩好,好彩!

同學們,比多d分我地啊!

跟住I.S堂,又發生左d好笑野,

我地果組髬個circuit果陣,

果個resistor條線斷左,仲有d火花,

仲以為爛左,跟住同秦Sir講,

跟住佢就拍手,話我地果組岩wo,

佢真係.....唔知點講佢好&v&

C.L堂走火警,見到秦Sir跑,好快喔!

luch睇F.%西瓜波決賽,d人踢得好勁,好好睇!

Eng堂教書and講報紙,唔知點解時間好快過。

放左學打羽毛球,打到5點15分走

發表時間:2008-11-27 09:35 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 24 日  星期一   晴天


24-11-2008 愉快 分類: 未分類

  今日係星期一,朝早早會又要去hall,

今次就講果個消防訓練營,當然唔參加啦!

黃埔果陣仲未夠咩?!

第一堂係Math,教第5課,

暫時都明明地的!

之後半堂中文,教左插述法。

跟住係普通話,11-20號要演講,

阿Sean講得好好啊!!!

比左滿分!!

L.S堂默書,miss lau竟然比10分鐘我地溫wo,傻左= =

Eng Drama冇games玩,要寫野

lunch之後係H.E,教咩鎖x步,我識啊!!

仲織左好多野^^

跟住就同37 AND30走lu~

發表時間:2008-11-24 09:32 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


24-11-2008 愉快 分類: 學校生活
今日係星期一,朝早早會又要去hall, 今次就講果個消防訓練營,當然唔參加啦! 黃埔果陣仲未夠咩?! 第一堂係Math,教第5課, 暫時都明明地的! 之後半堂中文,教左插述法。 跟住係普通話,11-20號要演講, 阿Sean講得好好啊!!! 比左滿分!! L.S堂默書,miss lau竟然比10分鐘我地溫wo,傻左= = Eng Drama冇games玩,要寫野 lunch之後係H.E,教咩鎖x步,我識啊!! 仲織左好多野^^ 跟住就同37 AND30走lu~
發表時間:2008-11-24 09:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 23 日  星期日   晴天


23-11-2008 愉快 分類: 日常生活

  今日係星期日,早左起身,

跟住就做功課,做到12點做完,

之後真係冇咩野好做,

想畫數學小精靈幅畫,

但係本書又唔在我度,

咁真係冇野好做。

所以做左d下星期交的野,

例如I.S Work BK咁...

之後4點睇球迷世界,

係咁播上個星期and今個星期d球賽,

幾好睇!!

之後上左facebook,見到Anna upload左小學d相,

唔知係5定6年級果陣,我upload比你地睇下,

唔好笑啊!個髮型同依家唔係好似..

 

發表時間:2008-11-23 08:29 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]