| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 11 日 星期四  |
11-12-2008  |
分類: 學校生活 |
今日係星期四,又要早番,
遇到Dennis,So一齊番。
fall in完第一堂係Math,
教~Triangle
中文對石壕吏,正式教完呢課
I.S堂有得睇片,不過好長,好悶,不過都好
C.L堂都係教網頁,不過我地多人上學校網睇相,
sport DAY Post左相啦!
跟住係Eng堂,講聽日d野+計分,
放左學搵Miss Leung拿key拿書,
最後同Sunny走。
|
| 發表時間:2008-12-11 05:11 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
10-12-2008  |
分類: 學校生活 |
今日係星期三,上到課室都開始上堂,
我又要收功課,好麻煩!
但L.S Miss Lau好耐都唔上黎,可能absent,
所以Miss Wong教,幫我地做Revision
跟住R.E堂,睇片,但係都係咁悶...
art堂做盒,我做左2個
Math問邊題數唔識,好快就過完一堂;
Eng堂對istening最後一part,完來Miss計少左我一分^^
不過都係唔合嫁啦!
I.S堂有個Quiz我地做,不過唔計分,
秦Sir就話錯唔緊要,岩果d人可能連自己都唔知點岩,哈~
最後發現佢又多一個自創動作啦^^
lunch同林榮+蘇諾為食,之後上左Art Rm幫MIss Chan執野,
d野好多塵啊!執到2點半就走。 |
| 發表時間:2008-12-10 08:23 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 9 日 星期二  |
9-12-2008  |
分類: 學校生活 |
今日係星期二,要早番去Fall in,
在火車站見到好多人,周中,肥星,謝縉德,
陳德禮,Stephy,唐Sis,跟住一齊番,
岩岩好番到,我又企第一行啦!
依家冇咩野lu~
第一堂係L.S,OK的!
之後Eng堂,冇reader quiz,
但派好多野,派左listening test,
得果35分炸!!!原本佢話65分full mark,
姐係我合格的,但後尾又改77分full mark,
搞到依家差3分先合格,唉!!1
P.E堂羽毛球互評,超easy!
I.S堂冇咩野啦!準時落堂。
最尾中文堂教詩,教左3首,
落左堂仲要默書,1點先走。 |
| 發表時間:2008-12-09 08:39 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
8-12-2008  |
分類: 學校生活 |
今日係星期一,番半日炸,超正!
首先我好早起身,睇報紙...
跟住番到去得15分鐘班主任節..
之後Math堂,冇帶notebook,但我有做hw,
比佢問左好耐咩原因...
中文堂就可怕啦!未見過Miss Leung咁惡,
因為原本半個鐘課,依家得20分鐘,
但Miss Leung見A sir講緊書,又唔知有冇搞錯左,
跟住又落番去,後尾佢見到A Sir落黎,
先知道要上堂,又怪班長唔去搵佢,
果陣仲有3分鐘左右就落堂,跟住佢就叫
我地要抄默書的《石壕吏》抄3次,
而聽日放學留低再默書...唉!
PTH都ok的
L.S pRESENT,原來Miss Lau教到Thursday就唔教,
但Sport Day之後,覺得佢幾好人,So,又唔係好想佢走...
Eng Drama做drama,我地果組最後做,都唔錯啦!
最後係H.E,在屋企做完塊布,所以果觶我做hw,
抄完書啦!!! |
| 發表時間:2008-12-08 07:31 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
6/12-7/12/2008  |
分類: 學校生活 |
6/12/2008
今日係星期六,要番去學校,
因為要當值F.5家長日,同陸星一齊當
8點-10點我地當前門,其實冇咩家長,
所以我地傾計,之後就愈來愈凍,
陳副校就帶我地去校務處,
拿左年冷衫穿,冇咁凍,
不過我地好快就上左去4樓當值,
完來上面一d都唔凍,仲要更少家長,
跟住我同陸星玩左一陣^^時間好快就過,
到左12點45分就當完,
跟住落左去操場同楊慶培踢西瓜波,
玩左半個鐘就走。
--------------------------------------------
7/12/2008
今日係星期日,訓訓下醒起仲有Math Book Report未做,
而且仲有好多野未做,所以7點15分起左身,
首先溫左《石壕吏》,溫左個幾鐘,
之後就作Eng Poem and練下個Eng Drama,
好似唔係好夠對白...
之後做Math果個book Report,
...好煩啊!!!今晚有獎門人做2粒鐘.
不過做到11點半,但係我都會睇,88 |
| 發表時間:2008-12-07 06:56 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 50 | »
|