你已經停留左
Tony's B!Og
welcome!!
Please write down a comment'
thank you0V0
tony3782
暱稱: Tony
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
30-9-2010
6-9-2010
3-9-2010
17-8-2010
-暑 假-
文章分類
全部 (249)
日常生活 (66)
學校生活 (166)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 1500
今日人氣: 6
累積人氣: 12612
2008 年 12 月 11 日  星期四   晴天


11-12-2008 愉快 分類: 學校生活
今日係星期四,又要早番,

遇到Dennis,So一齊番。

fall in完第一堂係Math,

教~Triangle

中文對石壕吏,正式教完呢課

I.S堂有得睇片,不過好長,好悶,不過都好

C.L堂都係教網頁,不過我地多人上學校網睇相,

sport DAY Post左相啦!

跟住係Eng堂,講聽日d野+計分,

放左學搵Miss Leung拿key拿書,

最後同Sunny走。
發表時間:2008-12-11 05:11 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 10 日  星期三   和暖


10-12-2008 愉快 分類: 學校生活
今日係星期三,上到課室都開始上堂,

我又要收功課,好麻煩!

但L.S Miss Lau好耐都唔上黎,可能absent,

所以Miss Wong教,幫我地做Revision

跟住R.E堂,睇片,但係都係咁悶...

art堂做盒,我做左2個

Math問邊題數唔識,好快就過完一堂;

Eng堂對istening最後一part,完來Miss計少左我一分^^

不過都係唔合嫁啦!

I.S堂有個Quiz我地做,不過唔計分,

秦Sir就話錯唔緊要,岩果d人可能連自己都唔知點岩,哈~

最後發現佢又多一個自創動作啦^^

lunch同林榮+蘇諾為食,之後上左Art Rm幫MIss Chan執野,

d野好多塵啊!執到2點半就走。
發表時間:2008-12-10 08:23 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 9 日  星期二   晴天


9-12-2008 愉快 分類: 學校生活
今日係星期二,要早番去Fall in,

在火車站見到好多人,周中,肥星,謝縉德,

陳德禮,Stephy,唐Sis,跟住一齊番,

岩岩好番到,我又企第一行啦!

依家冇咩野lu~

第一堂係L.S,OK的!

之後Eng堂,冇reader quiz,

但派好多野,派左listening test,

得果35分炸!!!原本佢話65分full mark,

姐係我合格的,但後尾又改77分full mark,

搞到依家差3分先合格,唉!!1

P.E堂羽毛球互評,超easy!

I.S堂冇咩野啦!準時落堂。

最尾中文堂教詩,教左3首,

落左堂仲要默書,1點先走。
發表時間:2008-12-09 08:39 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 8 日  星期一   寒冷


8-12-2008 愉快 分類: 學校生活
今日係星期一,番半日炸,超正!

首先我好早起身,睇報紙...

跟住番到去得15分鐘班主任節..

之後Math堂,冇帶notebook,但我有做hw,

比佢問左好耐咩原因...

中文堂就可怕啦!未見過Miss Leung咁惡,

因為原本半個鐘課,依家得20分鐘,

但Miss Leung見A sir講緊書,又唔知有冇搞錯左,

跟住又落番去,後尾佢見到A Sir落黎,

先知道要上堂,又怪班長唔去搵佢,

果陣仲有3分鐘左右就落堂,跟住佢就叫

我地要抄默書的《石壕吏》抄3次,

而聽日放學留低再默書...唉!

PTH都ok的

L.S pRESENT,原來Miss Lau教到Thursday就唔教,

但Sport Day之後,覺得佢幾好人,So,又唔係好想佢走...

Eng Drama做drama,我地果組最後做,都唔錯啦!

最後係H.E,在屋企做完塊布,所以果觶我做hw,

抄完書啦!!!
發表時間:2008-12-08 07:31 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 7 日  星期日   寒冷


6/12-7/12/2008 愉快 分類: 學校生活
6/12/2008
今日係星期六,要番去學校,

因為要當值F.5家長日,同陸星一齊當

8點-10點我地當前門,其實冇咩家長,

所以我地傾計,之後就愈來愈凍,

陳副校就帶我地去校務處,

拿左年冷衫穿,冇咁凍,

不過我地好快就上左去4樓當值,

完來上面一d都唔凍,仲要更少家長,

跟住我同陸星玩左一陣^^時間好快就過,

到左12點45分就當完,

跟住落左去操場同楊慶培踢西瓜波,

玩左半個鐘就走。
--------------------------------------------
7/12/2008
今日係星期日,訓訓下醒起仲有Math Book Report未做,

而且仲有好多野未做,所以7點15分起左身,

首先溫左《石壕吏》,溫左個幾鐘,

之後就作Eng Poem and練下個Eng Drama,

好似唔係好夠對白...

之後做Math果個book Report,

...好煩啊!!!今晚有獎門人做2粒鐘.

不過做到11點半,但係我都會睇,88
發表時間:2008-12-07 06:56 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]