| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 28 日 星期六  |
28-2-2009  |
分類: 日常生活 |
今日係星期六,但都係好似平日番學咁早起身,
因為今日學校係中一自行分配學位,
所以有小學生來面試,因此就要番來當值
我同Debby當4樓,開頭都都冇咩人,
但後尾就愈來愈多,d位都唔夠,
有d人好緊張,手都震曬,睇落都幾搞笑^^
當到10點20分,同Anider&梁樂謙一齊去PATH
去左沙田再同Joyce,黎穎嵐&ernest佢地一齊去,
後尾又見到郭大智,佢激到陳曉鋒好嬲....
PATH果陣講Camp d野,後尾玩Pair牌,
12點40分放,大家一齊去左KFC食lunch,
食完就番屋企做功課
|
| 發表時間:2009-02-28 06:58 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
25-2-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期三,朝早頒獎,
我終於攞到每月之星啦!好開心^^
仲有的係2A班的班分1月最高,又有獎攞,好耶!
跟住第一堂係L.S,好悶
R.E堂睇片,都係咁無聊
Art堂都係整個盒,差唔多整完lu
Math堂教完書又做數,做做下就識做啦
Lunch之後去嘉道理農場,
在車果陣玩到太high,比Miss「封咀」,
全程唔可以講野,因為有人講粗口= =
去到果度的溫度應該好高,超級熱,真係好難頂..
不過果度d豬好大隻,但係就好臭..
到左4點先回程,好攰.. |
| 發表時間:2009-02-25 06:13 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 23 日 星期一  |
23-2-2009  |
分類: 未分類 |
今日是星期一,不過唔洗番學,
所以可以唔洗咁早起身,
起身之後做埋d未做的功課,
然後就睇阿旺新傳,
食完飯又去左恆安,
去Sunny屋企做Project,
已經做好RE Project,
之後做左少少蘇州園林,
再做茶果個,差唔多做曬,
5點鐘落左去踢波,踢左好攰,
踢到成6點幾先走 |
| 發表時間:2009-02-23 07:39 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 21 日 星期六  |
21-2-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期六,但要見家長,
9點出門口,去到學校仲要等
不過都係等左一陣就入得,
其實都冇咩野傾,又過咩講到成績,
但Miss Lee就話我乖,仲話好有責任感,
哈哈!!我都覺的,傾左唔夠10分鐘就傾完,
之後等埋家姐見,就番大圍食McDonald,
食到12點,我又要番學校當值,
首先當3樓,同陸星一齊,所以唔悶,
後尾落左hall當值,超正,一路睇書一路當,
睇左好多唔同類型的書&睇補充練習,
當到5點鐘走,直到好攰.. |
| 發表時間:2009-02-21 06:17 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 20 日 星期五  |
20-2-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期五,因為家長日,
所以只需要番半日
Music堂吹笛,叫左我吹,吹得好好^^
中文堂對w.s
中史堂教書
math堂做數,冇教書
英文堂Reader quiz,好難,對本書唔係好熟
放左學同肥龍去Sunny屋企做R.E Project
去左頌安商場食McDonald,見到黃鈺芝lo....
之後上佢屋企做Project,都差唔多做完,
做到差唔多4點,落左去樓下踢波,
個場係7人場,超大,跑都跑到傻,
後尾同馬循中學幾個人踢,打和2比2,
之後再上番佢屋企執野,然後同肥龍走 |
| 發表時間:2009-02-20 07:45 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 50 | »
|