| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 19 日 星期一  |
19-1-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期一,唔洗早番,
不過上到去又要收功課,
仲要收2樣,好鬼麻煩!!
跟住第一堂你Math,
A Sir教埋第5課,今日完左
跟住中文堂,派番d堂上做的聆聽卷,
2份都唔合格...唉,都係咁嫁啦
普通話堂睇片做聆聽,呢個應該好d
L.S堂派卷,首先講左D ANS,之後先派,
哈哈!我47/60啊^^唔知係第4定第5名,
太開心啦!終於可以吐氣揚眉啦!!
之後英文堂,派List,
唔合格,不過差幾分,但MISS Lee又話個總分係83,
所以差5分先pass...
lunch之後係DT,不過帶左HE書,阿siR冇罰,
之後仲開始琚野,當我差唔多整好果陣,
琚爛左,差唔多整完先爛,好似玩緊我咁...
而且整得都唔錯,不過....又要黎過啦= =
放學本來要練歌,不過D人都走曬,冇去練LU~
Andrea生日快樂!!!
|
| 發表時間:2009-01-19 05:25 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 18 日 星期日  |
18-1-2009  |
分類: 日常生活 |
今日係星期日,今日勁遲起身,
不過一起身就改埋份中史卷,
之後到左11點半就出去飲荼,
食左好多野,之後商場果度有攤位,
有身體檢查,又有得打流感針,
唔洗$$ tim bor,我媽咪叫左我去打,
果個醫生打到好低,搞到有d痺痺地..
之後唸住去拿棉花糖,點知排勁長,
所以廢事排啦!番左屋企... |
| 發表時間:2009-01-18 06:07 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 16 日 星期五  |
16-1-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期五,上到班房度講班務,
之後落左去Music Rm練Music Day的歌,
排左位,唱左頭幾段。
跟住中文堂,有好多野派,
首先派卷二,都估到唔合格,
不過估唔到咁低.....好down啊!!
跟住派默書,《桃花源記》,有75分,好彩
跟住又派詩、成語測驗,第一次咁高28/40
不過呢d幾好都冇咩用啦!卷二搞到咁...
跟住派中史,71.5/100,唔錯!!差幾分就頭幾名啦!!
Math堂A Sir又同我地吹水,
仲示範「秦閃招待法」,笑到傻左
lunch又去左choir,之後又在Music練歌,
練得唔錯,進度幾好,男仔仲唱得大聲過女仔
放左學之後, Prefect team有聯誼活動,
首先係師生西瓜波比賽,
我同So Sir,秦Sir and2個F.3的一隊,
我都唔記得入左幾球,但係我都有幾球射得好靚^^
原來秦Sir守龍都ok嫁wo,可能學生們唔敢射入佢的十指關掛?!
之後有老師vs老師,不過係分30歲以上and30歲以下
後尾郭Sir都踢,「天殘腳」,「無影腳」都出曬,
仲要比人省左2球,仲之好睇啦!
跟住去左新翼果邊bbq,起個爐起左個幾鐘都起唔到,
所以都唔係食左好多野,不過傾下計,玩下,
時間好快就過,10點鐘走 |
| 發表時間:2009-01-16 11:22 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 15 日 星期四  |
15-1-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期四,以為要早番Fall in,
點知原來唔洗...
第一堂係MATH, A Sir都改左份卷,
不過講左好耐先派,
佢唸住我地多數都有60-70之間,
不過我地班只得50-60分,
我都係得68分炸!!減左2個pp分...
每一次Math考試都扣...
之後中文堂,Miss Leung講左d Ans比我地,
不過冇派卷,但係我唸都唔合格,慘啦!!
跟住I.S堂,秦sir又對左Ans,
不過佢話星期二先派,因為佢未改過...
C.L堂冇咩特別.......
Lunch之後去Choir,唱首新歌,《Sit Down》,
成首歌都得幾隻字...
之後係English堂,對左陣Ans派卷,
首先派Paper II,11個唔合格,
好彩今次合格啊!!69分,不過錯左幾題冇謂野,
不過都滿意的!
之後派Paper I ,過一半人唔合格,
我都係52分,但咪開心住,
因為Miss Lee話d分未確定,
d分可能仲會減,我估減左都係唔合格的。 |
| 發表時間:2009-01-15 06:38 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 14 日 星期三  |
14-1-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期三,穿左PE衫,
不過其實入面冇穿到果件PE衫...
今日考I.S,陳錦雄監考,
考果陣秦Sir成日入黎,
一時份卷又有問題,
一時又巡下咁...
不過好彩佢只去女仔果邊
份卷都幾難,Section A 都有幾多唔識,
Section B都有幾題冇做,
今次都唔知考成點啦= =
不過都考完啦,唔唸咁多啦,
終於考完試,呢段時期好辛苦啊!! |
| 發表時間:2009-01-14 05:20 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 50 | »
|