你已經停留左
Tony's B!Og
welcome!!
Please write down a comment'
thank you0V0
tony3782
暱稱: Tony
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
30-9-2010
6-9-2010
3-9-2010
17-8-2010
-暑 假-
文章分類
全部 (249)
日常生活 (66)
學校生活 (166)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 1500
今日人氣: 4
累積人氣: 12590
2009 年 1 月 19 日  星期一   晴天


19-1-2009 開心 分類: 學校生活
今日係星期一,唔洗早番,

不過上到去又要收功課,

仲要收2樣,好鬼麻煩!!

跟住第一堂你Math,

A Sir教埋第5課,今日完左

跟住中文堂,派番d堂上做的聆聽卷,

2份都唔合格...唉,都係咁嫁啦

普通話堂睇片做聆聽,呢個應該好d

L.S堂派卷,首先講左D ANS,之後先派,

哈哈!我47/60啊^^唔知係第4定第5名,

太開心啦!終於可以吐氣揚眉啦!!

之後英文堂,派List,

唔合格,不過差幾分,但MISS Lee又話個總分係83,

所以差5分先pass...

lunch之後係DT,不過帶左HE書,阿siR冇罰,

之後仲開始琚野,當我差唔多整好果陣,

琚爛左,差唔多整完先爛,好似玩緊我咁...

而且整得都唔錯,不過....又要黎過啦= =

放學本來要練歌,不過D人都走曬,冇去練LU~

Andrea生日快樂!!!
發表時間:2009-01-19 05:25 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 18 日  星期日   晴天


18-1-2009 愉快 分類: 日常生活
今日係星期日,今日勁遲起身,

不過一起身就改埋份中史卷,

之後到左11點半就出去飲荼,

食左好多野,之後商場果度有攤位,

有身體檢查,又有得打流感針,

唔洗$$ tim bor,我媽咪叫左我去打,

果個醫生打到好低,搞到有d痺痺地..

之後唸住去拿棉花糖,點知排勁長,

所以廢事排啦!番左屋企...
發表時間:2009-01-18 06:07 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 16 日  星期五   晴天


16-1-2009 滿足 分類: 學校生活
今日係星期五,上到班房度講班務,

之後落左去Music Rm練Music Day的歌,

排左位,唱左頭幾段。

跟住中文堂,有好多野派,

首先派卷二,都估到唔合格,

不過估唔到咁低.....好down啊!!

跟住派默書,《桃花源記》,有75分,好彩

跟住又派詩、成語測驗,第一次咁高28/40

不過呢d幾好都冇咩用啦!卷二搞到咁...

跟住派中史,71.5/100,唔錯!!差幾分就頭幾名啦!!

Math堂A Sir又同我地吹水,

仲示範「秦閃招待法」,笑到傻左

lunch又去左choir,之後又在Music練歌,

練得唔錯,進度幾好,男仔仲唱得大聲過女仔

放左學之後, Prefect team有聯誼活動,

首先係師生西瓜波比賽,

我同So Sir,秦Sir and2個F.3的一隊,

我都唔記得入左幾球,但係我都有幾球射得好靚^^

原來秦Sir守龍都ok嫁wo,可能學生們唔敢射入佢的十指關掛?!

之後有老師vs老師,不過係分30歲以上and30歲以下

後尾郭Sir都踢,「天殘腳」,「無影腳」都出曬,

仲要比人省左2球,仲之好睇啦!

跟住去左新翼果邊bbq,起個爐起左個幾鐘都起唔到,

所以都唔係食左好多野,不過傾下計,玩下,

時間好快就過,10點鐘走
發表時間:2009-01-16 11:22 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 15 日  星期四   晴天


15-1-2009 愉快 分類: 學校生活
今日係星期四,以為要早番Fall in,

點知原來唔洗...

第一堂係MATH, A Sir都改左份卷,

不過講左好耐先派,

佢唸住我地多數都有60-70之間,

不過我地班只得50-60分,

我都係得68分炸!!減左2個pp分...

每一次Math考試都扣...

之後中文堂,Miss Leung講左d Ans比我地,

不過冇派卷,但係我唸都唔合格,慘啦!!

跟住I.S堂,秦sir又對左Ans,

不過佢話星期二先派,因為佢未改過...

C.L堂冇咩特別.......

Lunch之後去Choir,唱首新歌,《Sit Down》,

成首歌都得幾隻字...

之後係English堂,對左陣Ans派卷,

首先派Paper II,11個唔合格,

好彩今次合格啊!!69分,不過錯左幾題冇謂野,

不過都滿意的!

之後派Paper I ,過一半人唔合格,

我都係52分,但咪開心住,

因為Miss Lee話d分未確定,

d分可能仲會減,我估減左都係唔合格的。
發表時間:2009-01-15 06:38 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 14 日  星期三   晴天


14-1-2009 愉快 分類: 學校生活
今日係星期三,穿左PE衫,

不過其實入面冇穿到果件PE衫...

今日考I.S,陳錦雄監考,

考果陣秦Sir成日入黎,

一時份卷又有問題,

一時又巡下咁...

不過好彩佢只去女仔果邊

份卷都幾難,Section A 都有幾多唔識,

Section B都有幾題冇做,

今次都唔知考成點啦= =

不過都考完啦,唔唸咁多啦,

終於考完試,呢段時期好辛苦啊!!
發表時間:2009-01-14 05:20 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]