你已經停留左
Tony's B!Og
welcome!!
Please write down a comment'
thank you0V0
tony3782
暱稱: Tony
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
30-9-2010
6-9-2010
3-9-2010
17-8-2010
-暑 假-
文章分類
全部 (249)
日常生活 (66)
學校生活 (166)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 1500
今日人氣: 1
累積人氣: 12587
2008 年 11 月 3 日  星期一   雨天


3-11-2008 分類: 學校生活
今日係星期一,落雨天,

班主任堂派學生智能卡,幾靚的,

不過我估每日咁拍卡會好麻煩。

第一堂係Maths,A Sir整壞左個screen,

好彩林榮整番好...

之後係中文堂,派番九龍寨城果d功課,

唉!都估到要重做嫁啦!

不過星期五就要交啦!!

PTH堂聽童話^^

跟住L.S堂默書,錯左一個啊!!

English Drama幾好玩。

lunch去食撈面。H.E堂mISS終於有番啦!!

依家先整雞翼,我今日拆骨拆得好快,

不過有d暴力= =

放左學Retest,完來Vocab又係Test果d,

一模一樣,不過有一兩個唔係好記得,

我4點15分就走lu~
發表時間:2008-11-03 08:32 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 31 日  星期五   晴天


31-10-2008 愉快 分類: 學校生活
今日係星期五,係Hellowin..

不過學校都冇咩特別野搞。

之後有學生會d人來宣傳,

招募學生會步員,我地班幾乎寫滿左,

我地填左,下星期二面試。

首先第一堂係Music,吹笛~

果個阿Sean亂吹,真係勁好笑!!

之後中文堂調左L.S,OK啦!!

跟住係中史堂,派卷,我57.5/80,

我隔離果位勁到傻左,成76.5/80,

中史都咁高分,真係第一次見..

跟住Maths堂,A sIr真係好風趣,

好中意上佢堂啊!!

Enhlish堂做listening,我冇帶書,

要成堂罰企,好樣衰啊= =

仲有5分鐘淨,MIss Lee署理班務,

講左長跑內容,每班5男5女,

我唔知比邊個坤左去,

我跑得咁慢,到時真係包尾啦!!

放左學同So諾為做Solar Panel Car,

做黎做去都做唔到咩!!仲整爆左個齒輪tim,

真係唔知點搞啦!!見到Sarah玩體操,

扮野咁樣走來走去,好奸啊!!

跟住我地5點半走。
發表時間:2008-10-31 09:57 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 30 日  星期四   晴天


30-10-2008 無奈 分類: 學校生活
今日係星期四,第一堂係Maths,

A sIr教書,唔係幾悶啊!

之後係中文堂,默書,

上次默陌上桑有99分,只係最尾唔記得寫句號。

之後係I.S堂,全堂搞作業d野,都只係搞左幾個....

C.L堂好忙,冇咪機會上Facebook。

之後lunch就慘啦!!秦Sir又署理作業,

不過都係搞掂左d女仔,男仔仲未,

我只係食左個三文治炸,肚餓屎啦!!

Eng都ok,放學又要去改正,

秦Sir問左我地好多野....仲話我地班幼稚,唉!

我無啦啦比佢話左幼稚啊!!= =5點先走...
發表時間:2008-10-30 08:24 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 28 日  星期二   晴天


28-10-2008 開心 分類: 學校生活
今日係星期二,Prefect要Fail in,

So 要早番,不過冇咩小巴黎,

所以搞到好趕,不過最尾都趕到。

跟住第一堂係L.S,講書..

English堂Miss Lee署理班務,

咁就搞左成堂,我地問佢幾時調位,

佢話冇咁快,但都成2個月啦!!

仲唔調,等幾時啊?佢仲話成年唔調都得tim.....

咁就真係慘啦!!

P.E堂教3級跳,我跳黎跳去都唔識點跳,

D動作連我自己做完都想笑tim....

I.S講Project d野,秦Sir無啦啦叫我做組長,

佢仲話我:「Cutely Boy!」,我真係想笑...

最後中文堂,派詩、成語,我24/43,

都合格的...跟住Test自習篇章,

文言文仲Easy過閱讀果篇...

不過都唔係好識做....

放左學練左一陣Choir,就去左羽毛球隊,

練左一陣有得打比賽,我地3個丙組對2個甲組,

輸左2場,但係都贏左一場^^

番來之後好多野做,所以搞到依家先做完,

然後就去學校網報Sport Day的項目,

我報左100米、400米同跳遠,

唔知400米係咪真係咁辛苦呢?
發表時間:2008-10-28 10:27 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 27 日  星期一   晴天


27-10-2008 開心 分類: 學校生活
今日係星期一,都幾開心,

首先第一堂係Math堂,

有得派卷啦!!開始心情好緊張,

跟住A Sir幫我地培養感情,

不如快派卷好過啦!!

我今次竟然有86/100分啊!!

真係開心屎我啦!!最高分果個91分(肥龍)啊!!

都唔錯啦^^都未試過的

L.S堂都派卷,有10個Fail左,

好彩都有31/45,中等啦!!!

Drama堂多數玩games,幾好笑;

H.E堂MIss又冇番,3堂都老師代課,

果陣做曬d功課lu~
發表時間:2008-10-27 08:38 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]