| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 3 日 星期一  |
| 3-11-2008 |
分類: 學校生活 |
今日係星期一,落雨天,
班主任堂派學生智能卡,幾靚的,
不過我估每日咁拍卡會好麻煩。
第一堂係Maths,A Sir整壞左個screen,
好彩林榮整番好...
之後係中文堂,派番九龍寨城果d功課,
唉!都估到要重做嫁啦!
不過星期五就要交啦!!
PTH堂聽童話^^
跟住L.S堂默書,錯左一個啊!!
English Drama幾好玩。
lunch去食撈面。H.E堂mISS終於有番啦!!
依家先整雞翼,我今日拆骨拆得好快,
不過有d暴力= =
放左學Retest,完來Vocab又係Test果d,
一模一樣,不過有一兩個唔係好記得,
我4點15分就走lu~
|
| 發表時間:2008-11-03 08:32 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 31 日 星期五  |
31-10-2008  |
分類: 學校生活 |
今日係星期五,係Hellowin..
不過學校都冇咩特別野搞。
之後有學生會d人來宣傳,
招募學生會步員,我地班幾乎寫滿左,
我地填左,下星期二面試。
首先第一堂係Music,吹笛~
果個阿Sean亂吹,真係勁好笑!!
之後中文堂調左L.S,OK啦!!
跟住係中史堂,派卷,我57.5/80,
我隔離果位勁到傻左,成76.5/80,
中史都咁高分,真係第一次見..
跟住Maths堂,A sIr真係好風趣,
好中意上佢堂啊!!
Enhlish堂做listening,我冇帶書,
要成堂罰企,好樣衰啊= =
仲有5分鐘淨,MIss Lee署理班務,
講左長跑內容,每班5男5女,
我唔知比邊個坤左去,
我跑得咁慢,到時真係包尾啦!!
放左學同So諾為做Solar Panel Car,
做黎做去都做唔到咩!!仲整爆左個齒輪tim,
真係唔知點搞啦!!見到Sarah玩體操,
扮野咁樣走來走去,好奸啊!!
跟住我地5點半走。 |
| 發表時間:2008-10-31 09:57 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 30 日 星期四  |
30-10-2008  |
分類: 學校生活 |
今日係星期四,第一堂係Maths,
A sIr教書,唔係幾悶啊!
之後係中文堂,默書,
上次默陌上桑有99分,只係最尾唔記得寫句號。
之後係I.S堂,全堂搞作業d野,都只係搞左幾個....
C.L堂好忙,冇咪機會上Facebook。
之後lunch就慘啦!!秦Sir又署理作業,
不過都係搞掂左d女仔,男仔仲未,
我只係食左個三文治炸,肚餓屎啦!!
Eng都ok,放學又要去改正,
秦Sir問左我地好多野....仲話我地班幼稚,唉!
我無啦啦比佢話左幼稚啊!!= =5點先走... |
| 發表時間:2008-10-30 08:24 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 28 日 星期二  |
28-10-2008  |
分類: 學校生活 |
今日係星期二,Prefect要Fail in,
So 要早番,不過冇咩小巴黎,
所以搞到好趕,不過最尾都趕到。
跟住第一堂係L.S,講書..
English堂Miss Lee署理班務,
咁就搞左成堂,我地問佢幾時調位,
佢話冇咁快,但都成2個月啦!!
仲唔調,等幾時啊?佢仲話成年唔調都得tim.....
咁就真係慘啦!!
P.E堂教3級跳,我跳黎跳去都唔識點跳,
D動作連我自己做完都想笑tim....
I.S講Project d野,秦Sir無啦啦叫我做組長,
佢仲話我:「Cutely Boy!」,我真係想笑...
最後中文堂,派詩、成語,我24/43,
都合格的...跟住Test自習篇章,
文言文仲Easy過閱讀果篇...
不過都唔係好識做....
放左學練左一陣Choir,就去左羽毛球隊,
練左一陣有得打比賽,我地3個丙組對2個甲組,
輸左2場,但係都贏左一場^^
番來之後好多野做,所以搞到依家先做完,
然後就去學校網報Sport Day的項目,
我報左100米、400米同跳遠,
唔知400米係咪真係咁辛苦呢? |
| 發表時間:2008-10-28 10:27 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 27 日 星期一  |
27-10-2008  |
分類: 學校生活 |
今日係星期一,都幾開心,
首先第一堂係Math堂,
有得派卷啦!!開始心情好緊張,
跟住A Sir幫我地培養感情,
不如快派卷好過啦!!
我今次竟然有86/100分啊!!
真係開心屎我啦!!最高分果個91分(肥龍)啊!!
都唔錯啦^^都未試過的
L.S堂都派卷,有10個Fail左,
好彩都有31/45,中等啦!!!
Drama堂多數玩games,幾好笑;
H.E堂MIss又冇番,3堂都老師代課,
果陣做曬d功課lu~ |
| 發表時間:2008-10-27 08:38 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 50 | »
|