你已經停留左
Tony's B!Og
welcome!!
Please write down a comment'
thank you0V0
tony3782
暱稱: Tony
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
30-9-2010
6-9-2010
3-9-2010
17-8-2010
-暑 假-
文章分類
全部 (249)
日常生活 (66)
學校生活 (166)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 1500
今日人氣: 10
累積人氣: 12596
2008 年 10 月 5 日  星期日   雨天


落雨打波= = 分類: 日常生活

  今日係星期日,朝早起身就勁勁勁大雨,

相信大家都知,仲掛左個黃色暴雨警告。

之後就睇下報紙,然後溫下書,溫到2點半左右,

之後見冇咩雨,就約班小學同學打波,

開始都冇咩野的,仲可以鬥波咁...

點知一陣間就落好大雨,避左一陣,又打下...

又落番,跟住去左體育館「避難」,

睇下人地打排球,跟住又出去打陣,

不過去冇心機再打啦!唯有番屋企啦!

發表時間:2008-10-05 06:20 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 4 日  星期六   晴天


F.2 P.A.T.H.s 第一課 睡著 分類: 學校生活

  今日係星期六,都係要番學,

因為今日有P.A.T.H.s,而且係第一次。

今早約左Sunny一齊番,見到黃文韜,

跟住都一齊番去。首先我地上去Art Room,

然後玩左d小遊戲...無聊極= =

之後分組,我同Chan Fung、Andy、Sunny、Eugene、黃晉生一組,

全部都係男仔,組名叫「紅伯男」,好低B...

不過佢話一家要有個顏色...

之後10點幾有個break,Miss Chan請我地食野,好正!

好似3分鐘都冇就食曬,個個都好似餓鬼咁^^

Then好似有個要做任務的野,跑來跑去,

我地最誇的係由地下跑上天台,攰!

仲要去到1樓果陣,果個咁的黃文韜跑跑下跌低,

仲要撞左過黎,真係想拿命啊!不過我知佢唔係有心的....

最後12點40分番到屋企。

發表時間:2008-10-04 06:04 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 2 日  星期四   晴天


2-10-2008 愉快 分類: 學校生活

  今日係星期四,要早d番去fall in,

fall in完之後要落去操場當值,

比人叫左去後樓梯= =

之後第一堂Maths,要Quiz,

不過只得16/20分。

跟住就係中文堂,都ok啦!

然後就係I.S堂,比阿sir叫左起身答問題,

好彩我識答姐....

跟住C.L堂,我明明upload左個功課,

點知冇wo,搞到又要話放學交,

不過我在堂上做曬lu~

Lunch之後的Eng堂,都有d悶...

放左學見冇咩曬做,跟住就上課室做壁報,

不過我地都係傾計,得Ada有做,搞到5點幾先番屋企。

發表時間:2008-10-02 07:59 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 30 日  星期二   清涼


30-9-2008---好開心啊! 開心 分類: 學校生活

   今日係星期二,9月最後一lu....

而今朝要fall in,所以要早d番,

但係冇小巴,搞到差d遲到...

fall in完之後,要落去操場舉牌,

我舉番自己果班...嘻嘻!

之後第一堂係L.S,要默書,

我識曬啊!所以岩曬,好耶!

然後英文堂,唔洗默書wo,

因為Miss Lee播Music Day d侯選歌比我地聽,

班會d人播果d咩小豬果d歌,點唱啊?

不過都好,唔洗默書...

之後係P.E堂,都唔好玩的,係度做熱身+排隊,

真係無聊到極....

跟住的I.S冇咩啦!都係咁嫁啦!

Lunch去左choir,之後就中文,

又係要默書,我又岩曬lu,好開心啊!

今日默果兩科都滿分啊!

放左學之後去左choir,好多人,超好玩,

唔知到時出去表演or比賽,一定好好玩的。

發表時間:2008-09-30 06:17 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 29 日  星期一   晴天


29-9-2008 愉快 分類: 學校生活

   今日係星期一,係我最中意的一日,

因為有好多好玩的堂。

首先Maths,ok啦!之後中文半個鐘姐...

然後普通話,我好中意呢堂,個Miss都好搞笑,

今日仲播果首「有一個姑娘」比我地聽,好笑!

跟住5-8節都在 hall,聽果d咩學生會的野,勁悶,

寧願Eng Drama好過...

luch同肥龍+Sunny食,去左金莎,好多人,冇去到,

所以去左榮興,我地勁玩野,

仲學Miss Leung叫「三碗靚牛腩麵」^^

之後就係H.E,整湯,冇帶盒番來,搞到要用水樽...

放左學去左羽毛球選拔,其實打得唔係幾好,

但聽徐穎雯講好似入左,唔知係咪....

聽日有4個默書啊!88

發表時間:2008-09-30 05:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]