| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 5 日 星期日  |
| 落雨打波= = |
分類: 日常生活 |
今日係星期日,朝早起身就勁勁勁大雨,
相信大家都知,仲掛左個黃色暴雨警告。
之後就睇下報紙,然後溫下書,溫到2點半左右,
之後見冇咩雨,就約班小學同學打波,
開始都冇咩野的,仲可以鬥波咁...
點知一陣間就落好大雨,避左一陣,又打下...
又落番,跟住去左體育館「避難」,
睇下人地打排球,跟住又出去打陣,
不過去冇心機再打啦!唯有番屋企啦!
|
| 發表時間:2008-10-05 06:20 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 4 日 星期六  |
F.2 P.A.T.H.s 第一課  |
分類: 學校生活 |
今日係星期六,都係要番學,
因為今日有P.A.T.H.s,而且係第一次。
今早約左Sunny一齊番,見到黃文韜,
跟住都一齊番去。首先我地上去Art Room,
然後玩左d小遊戲...無聊極= =
之後分組,我同Chan Fung、Andy、Sunny、Eugene、黃晉生一組,
全部都係男仔,組名叫「紅伯男」,好低B...
不過佢話一家要有個顏色...
之後10點幾有個break,Miss Chan請我地食野,好正!
好似3分鐘都冇就食曬,個個都好似餓鬼咁^^
Then好似有個要做任務的野,跑來跑去,
我地最誇的係由地下跑上天台,攰!
仲要去到1樓果陣,果個咁的黃文韜跑跑下跌低,
仲要撞左過黎,真係想拿命啊!不過我知佢唔係有心的....
最後12點40分番到屋企。 |
| 發表時間:2008-10-04 06:04 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 2 日 星期四  |
2-10-2008  |
分類: 學校生活 |
今日係星期四,要早d番去fall in,
fall in完之後要落去操場當值,
比人叫左去後樓梯= =
之後第一堂Maths,要Quiz,
不過只得16/20分。
跟住就係中文堂,都ok啦!
然後就係I.S堂,比阿sir叫左起身答問題,
好彩我識答姐....
跟住C.L堂,我明明upload左個功課,
點知冇wo,搞到又要話放學交,
不過我在堂上做曬lu~
Lunch之後的Eng堂,都有d悶...
放左學見冇咩曬做,跟住就上課室做壁報,
不過我地都係傾計,得Ada有做,搞到5點幾先番屋企。 |
| 發表時間:2008-10-02 07:59 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
30-9-2008---好開心啊!  |
分類: 學校生活 |
今日係星期二,9月最後一lu....
而今朝要fall in,所以要早d番,
但係冇小巴,搞到差d遲到...
fall in完之後,要落去操場舉牌,
我舉番自己果班...嘻嘻!
之後第一堂係L.S,要默書,
我識曬啊!所以岩曬,好耶!
然後英文堂,唔洗默書wo,
因為Miss Lee播Music Day d侯選歌比我地聽,
班會d人播果d咩小豬果d歌,點唱啊?
不過都好,唔洗默書...
之後係P.E堂,都唔好玩的,係度做熱身+排隊,
真係無聊到極....
跟住的I.S冇咩啦!都係咁嫁啦!
Lunch去左choir,之後就中文,
又係要默書,我又岩曬lu,好開心啊!
今日默果兩科都滿分啊!
放左學之後去左choir,好多人,超好玩,
唔知到時出去表演or比賽,一定好好玩的。 |
| 發表時間:2008-09-30 06:17 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 29 日 星期一  |
29-9-2008  |
分類: 學校生活 |
今日係星期一,係我最中意的一日,
因為有好多好玩的堂。
首先Maths,ok啦!之後中文半個鐘姐...
然後普通話,我好中意呢堂,個Miss都好搞笑,
今日仲播果首「有一個姑娘」比我地聽,好笑!
跟住5-8節都在 hall,聽果d咩學生會的野,勁悶,
寧願Eng Drama好過...
luch同肥龍+Sunny食,去左金莎,好多人,冇去到,
所以去左榮興,我地勁玩野,
仲學Miss Leung叫「三碗靚牛腩麵」^^
之後就係H.E,整湯,冇帶盒番來,搞到要用水樽...
放左學去左羽毛球選拔,其實打得唔係幾好,
但聽徐穎雯講好似入左,唔知係咪....
聽日有4個默書啊!88 |
| 發表時間:2008-09-30 05:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 50 | »
|