你已經停留左
Tony's B!Og
welcome!!
Please write down a comment'
thank you0V0
tony3782
暱稱: Tony
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
30-9-2010
6-9-2010
3-9-2010
17-8-2010
-暑 假-
文章分類
全部 (249)
日常生活 (66)
學校生活 (166)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 1500
今日人氣: 0
累積人氣: 12606
2009 年 4 月 1 日  星期三   晴天


1-4-2009 忿怒 分類: 學校生活
今日係星期三,第一堂係L.S,Present

第一組就到我地,Miss Wong話內容幾好:)

跟住R.E,又係Present,我地又係第一組出黎

Art堂半個鐘講Miss Chan d作品,跟住就畫草圖

Math堂好好玩,來左隻小蜜蜂,成個鐘都飛來飛去,

當我地做數果陣,A Sir開電腦睇youtube,

播魚翅港女+Sean配音,超好笑xddddddd

跟住英文堂署理班務,因為比人扣左好多分,

所以要罰搞到扣分的人,跟住話要罰留堂,

然後廖子安就喊,結果Miss lee都冇罰

I.S堂先火,首先講左成堂logo & poster d野,

然後派卷啦,結果真係好多人唔合格.

但佢冇計果條排序,成4分,果題我又岩wo,

如果加番就合格,但閃又話呢題白痴,

竟然唔改,依家變左唔合格,有冇搞錯嫁..仲知就好火啦!!!

平均分又低左...sad!!
發表時間:2009-04-01 09:00 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 31 日  星期二   晴天


31-3-2009 愉快 分類: 學校生活
今日係星期二,要早番fall in

跟住L.S堂 Present Power Point,不過未到我地組

英文堂教左陣書,然後去左A201睇書展

第2個小息寫成語,好快就寫完

P.E堂跑城門河,今次又比上次快,15'41''

跟住有20分鐘自由活動,不錯

I.S堂做experiment,最後還遲了20分鐘放...

中文堂測詩、成語,詩果part都幾難..

然後教議論文,最後出去講成語,

明明個反義詞係岩的,點知又比廖穎朗話唔岩,

搞到又要再做過....嘿!

放左學成12個去踢波,不過發生左d事早走..
發表時間:2009-03-31 08:21 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 26 日  星期四   陰天


26-3-2009 愉快 分類: 學校生活
今日係星期四,朝早唔洗fall in,

但比人叫左做morning assembly,

雖然講好少野,但係真係囉左..

跟住第一堂係Math,派卷...

有3個人唔合格,雖然唔係我,但個分就唔高..

跟住中文堂,仲未派卷,所以對工作紙

I.S堂做實驗試,今次識做,應該都合格

c.l堂做power point,好悶..

lunch去左巡樓,然後係英文堂,派卷

今次比上次又進步左少少,都滿意的

跟住又係中文堂,首先默書,然後做聆聽

好快就落堂,放左學同21,23,22,26,37,40踢波,

踢到5點45分走
發表時間:2009-03-26 09:05 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 25 日  星期三   雨天


25-3-2009 愉快 分類: 學校生活
今日係星期三,接近n年冇打過,因為Test

今日考中文andI.S,兩科都係我最差的科目

仲要中文係秦Sir監堂,真可悲...

份卷得45分鐘,做得好趕,

但最後都係做唔曬,好驚唔合格啊...

跟住上左空中花園溫I.S

不過在果度都係hea的

番到課室有一段溫習時間,

又比旁邊的人煩住.....勉強溫到

份卷唔係好多,做完仲有15分鐘,

如果呢d時間可以比中文就好啦!

放左學同羅家豐去蘇諾為屋企玩,

都係玩Winning,玩玩下隻狗跑左出黎,

我同羅家豐都比佢嚇親..玩到4點半走
發表時間:2009-03-25 06:48 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 20 日  星期五   晴天


20-3-2009 傷心 分類: 學校生活
今日係星期五,朝早又去check校服,

check 4c班,姐係家姐果班^^

不過我都冇捉到人

跟住番到課室先知Miss Lee冇番,

So Sir代課,好耐冇未試過上佢的堂啦

中文首先默書,都有錯,然後教詩

中史堂幾ok,今日冇眼訓

Math堂自己溫書,不過都冇咩人溫嫁啦

最後3堂都係English堂,都係老師代課,第1果堂做功課,

第2&第3堂溫左d中史&Eng Vocab

放學上左去打左陣籃球,走果陣發現唔見左個袋,

袋入面有筆袋,牧童笛&ART果份功課,

最慘的係Art果個差少少做曬,依家又要再做個,好煩啊

而且d文具又要再買過,唉!總之就唔好彩啦..
發表時間:2009-03-20 08:25 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]