| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 1 日 星期三  |
1-4-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期三,第一堂係L.S,Present
第一組就到我地,Miss Wong話內容幾好:)
跟住R.E,又係Present,我地又係第一組出黎
Art堂半個鐘講Miss Chan d作品,跟住就畫草圖
Math堂好好玩,來左隻小蜜蜂,成個鐘都飛來飛去,
當我地做數果陣,A Sir開電腦睇youtube,
播魚翅港女+Sean配音,超好笑xddddddd
跟住英文堂署理班務,因為比人扣左好多分,
所以要罰搞到扣分的人,跟住話要罰留堂,
然後廖子安就喊,結果Miss lee都冇罰
I.S堂先火,首先講左成堂logo & poster d野,
然後派卷啦,結果真係好多人唔合格.
但佢冇計果條排序,成4分,果題我又岩wo,
如果加番就合格,但閃又話呢題白痴,
竟然唔改,依家變左唔合格,有冇搞錯嫁..仲知就好火啦!!!
平均分又低左...sad!!
|
| 發表時間:2009-04-01 09:00 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 31 日 星期二  |
31-3-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期二,要早番fall in
跟住L.S堂 Present Power Point,不過未到我地組
英文堂教左陣書,然後去左A201睇書展
第2個小息寫成語,好快就寫完
P.E堂跑城門河,今次又比上次快,15'41''
跟住有20分鐘自由活動,不錯
I.S堂做experiment,最後還遲了20分鐘放...
中文堂測詩、成語,詩果part都幾難..
然後教議論文,最後出去講成語,
明明個反義詞係岩的,點知又比廖穎朗話唔岩,
搞到又要再做過....嘿!
放左學成12個去踢波,不過發生左d事早走.. |
| 發表時間:2009-03-31 08:21 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 26 日 星期四  |
26-3-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期四,朝早唔洗fall in,
但比人叫左做morning assembly,
雖然講好少野,但係真係囉左..
跟住第一堂係Math,派卷...
有3個人唔合格,雖然唔係我,但個分就唔高..
跟住中文堂,仲未派卷,所以對工作紙
I.S堂做實驗試,今次識做,應該都合格
c.l堂做power point,好悶..
lunch去左巡樓,然後係英文堂,派卷
今次比上次又進步左少少,都滿意的
跟住又係中文堂,首先默書,然後做聆聽
好快就落堂,放左學同21,23,22,26,37,40踢波,
踢到5點45分走 |
| 發表時間:2009-03-26 09:05 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 25 日 星期三  |
25-3-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期三,接近n年冇打過,因為Test
今日考中文andI.S,兩科都係我最差的科目
仲要中文係秦Sir監堂,真可悲...
份卷得45分鐘,做得好趕,
但最後都係做唔曬,好驚唔合格啊...
跟住上左空中花園溫I.S
不過在果度都係hea的
番到課室有一段溫習時間,
又比旁邊的人煩住.....勉強溫到
份卷唔係好多,做完仲有15分鐘,
如果呢d時間可以比中文就好啦!
放左學同羅家豐去蘇諾為屋企玩,
都係玩Winning,玩玩下隻狗跑左出黎,
我同羅家豐都比佢嚇親..玩到4點半走 |
| 發表時間:2009-03-25 06:48 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 20 日 星期五  |
20-3-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期五,朝早又去check校服,
check 4c班,姐係家姐果班^^
不過我都冇捉到人
跟住番到課室先知Miss Lee冇番,
So Sir代課,好耐冇未試過上佢的堂啦
中文首先默書,都有錯,然後教詩
中史堂幾ok,今日冇眼訓
Math堂自己溫書,不過都冇咩人溫嫁啦
最後3堂都係English堂,都係老師代課,第1果堂做功課,
第2&第3堂溫左d中史&Eng Vocab
放學上左去打左陣籃球,走果陣發現唔見左個袋,
袋入面有筆袋,牧童笛&ART果份功課,
最慘的係Art果個差少少做曬,依家又要再做個,好煩啊
而且d文具又要再買過,唉!總之就唔好彩啦.. |
| 發表時間:2009-03-20 08:25 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 50 | »
|