| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 26 日 星期日  |
| 26-4-2009 |
分類: 日常生活 |
今日係星期日,一直都落雨..使到心情有d悶悶不樂
今朝早去左沙田還書,
還完之後再借左幾本,借完周圍行下…
11點半番來,番果陣又落雨..
番來之後,食完午餐後,
開始做C.L個Power Point
做左成幾個鐘,整得幾靚^^跟住又打中史網頁果d資料,
不過好快就打完,然後冇咩野做,做下英文補充,
終於做完一本了,可以唔洗做lu~^^
做完補充時間尚早,於是Download左保持通話睇,
劇情勁緊張,真係非常之好睇,唔知點解呢套戲拿唔到獎..
所以今日的時間真係過得ok快。
備住:傑志1:0贏南華;巴塞隆拿2:2賽和華倫西亞,皇馬爭標仍然有機會
|
| 發表時間:2009-04-26 07:14 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 18 日 星期六  |
| 18-4-2009 |
分類: 日常生活 |
今日係星期六,復活節假都差唔多完,
但呢個假期基本上冇打過blog,
因為一唔打開就唔係咁想打,所以一直都冇打
而今朝起身之後,開始做埋d未完成的功課,
仲有一篇作文and 英文book Report..
做左好耐,因為果篇作文要上網搵資料,
大概2點左右做曬,之後就開始落雨,
愈落愈大,所以也冇出街,悶極!!
忽然發覺好想番學.....
--------------The End-----------------
Selina生日快樂!! |
| 發表時間:2009-04-18 07:04 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 10 日 星期五  |
10-4-2009  |
分類: 日常生活 |
今日係星期五,復活節假的第2日,
還有的是媽咪的生日,生日快樂!!
所以Daddy也拿左假期與她慶祝。
今早與她買蛋糕and食物,
番到黎都差唔多12點,跟住就開始慶祝,
有好多野食^^岩曬我
跟住佢地相繼出街,只剩低我一個,
所以我都約左人打波,如果唔係一個好悶..
打到5點半番黎,晚餐比午餐更好豐富,
Daddy整左鮑魚and龍蝦,超正!!所以有人生日真好!!
Happy Easter!! |
| 發表時間:2009-04-10 08:12 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 8 日 星期三  |
8-4-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期三,復原假前最後一日,
早會去左hall睇Drama,好好笑^.^
第一堂係L.S,教topography &比功課
跟住係R.E堂,有兩組Present,仲比左樣功課..
Art堂派成績單,Miss Chan逐個同我地傾
今次又係Average...失望....
Math堂最好玩,用左半堂對答案,之後半堂自己做自己野,
janice拿左副pair派出黎,我變個魔術佢睇,果然得左,
但同A Sir玩就比佢破左...
Lunch之後去hall祈禱聚會,有前任校長分享,佢好偉大啊!
放左學去左打波,5點半走 |
| 發表時間:2009-04-08 09:24 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 6 日 星期一  |
6-4-2009  |
分類: 學校生活 |
今日是星期一,穿左夏季校服,但朝早有少少雨
早會在課室上,要收功課
第一堂係Math,開始教第7課
中文堂講左少少課文
普通話堂到我演講,好多字唔識讀
L.S,教左d書,落堂Miss Wong叫我搵佢,
原來叫我每日幫皓揚睇手冊..嚇得我以為d咩事..
英文堂對完Grammer BK就做自己野..
Lunch去左榮興食
之後3堂DT,冇咩特別,開始整時鐘
放學之後要Path,都係玩下遊戲..
跟住去左踢波,有好多人,踢到6點一齊走 |
| 發表時間:2009-04-06 09:09 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 50 | »
|