你已經停留左
Tony's B!Og
welcome!!
Please write down a comment'
thank you0V0
tony3782
暱稱: Tony
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
30-9-2010
6-9-2010
3-9-2010
17-8-2010
-暑 假-
文章分類
全部 (249)
日常生活 (66)
學校生活 (166)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 1500
今日人氣: 3
累積人氣: 12609
2009 年 4 月 26 日  星期日   雨天


26-4-2009 分類: 日常生活
今日係星期日,一直都落雨..使到心情有d悶悶不樂

今朝早去左沙田還書,

還完之後再借左幾本,借完周圍行下…

11點半番來,番果陣又落雨..

番來之後,食完午餐後,

開始做C.L個Power Point

做左成幾個鐘,整得幾靚^^跟住又打中史網頁果d資料,

不過好快就打完,然後冇咩野做,做下英文補充,

終於做完一本了,可以唔洗做lu~^^

做完補充時間尚早,於是Download左保持通話睇,

劇情勁緊張,真係非常之好睇,唔知點解呢套戲拿唔到獎..

所以今日的時間真係過得ok快。





備住:傑志1:0贏南華;巴塞隆拿2:2賽和華倫西亞,皇馬爭標仍然有機會
發表時間:2009-04-26 07:14 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 18 日  星期六   雨天


18-4-2009 分類: 日常生活
今日係星期六,復活節假都差唔多完,

但呢個假期基本上冇打過blog,

因為一唔打開就唔係咁想打,所以一直都冇打

而今朝起身之後,開始做埋d未完成的功課,

仲有一篇作文and 英文book Report..

做左好耐,因為果篇作文要上網搵資料,

大概2點左右做曬,之後就開始落雨,

愈落愈大,所以也冇出街,悶極!!

忽然發覺好想番學.....

--------------The End-----------------

Selina生日快樂!!
發表時間:2009-04-18 07:04 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 10 日  星期五   晴天


10-4-2009 開心 分類: 日常生活
今日係星期五,復活節假的第2日,

還有的是媽咪的生日,生日快樂!!

所以Daddy也拿左假期與她慶祝。

今早與她買蛋糕and食物,

番到黎都差唔多12點,跟住就開始慶祝,

有好多野食^^岩曬我

跟住佢地相繼出街,只剩低我一個,

所以我都約左人打波,如果唔係一個好悶..

打到5點半番黎,晚餐比午餐更好豐富,

Daddy整左鮑魚and龍蝦,超正!!所以有人生日真好!!

Happy Easter!!
發表時間:2009-04-10 08:12 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 8 日  星期三   晴天


8-4-2009 愉快 分類: 學校生活
今日係星期三,復原假前最後一日,

早會去左hall睇Drama,好好笑^.^

第一堂係L.S,教topography &比功課

跟住係R.E堂,有兩組Present,仲比左樣功課..

Art堂派成績單,Miss Chan逐個同我地傾

今次又係Average...失望....

Math堂最好玩,用左半堂對答案,之後半堂自己做自己野,

janice拿左副pair派出黎,我變個魔術佢睇,果然得左,

但同A Sir玩就比佢破左...

Lunch之後去hall祈禱聚會,有前任校長分享,佢好偉大啊!

放左學去左打波,5點半走
發表時間:2009-04-08 09:24 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 6 日  星期一   陰天


6-4-2009 愉快 分類: 學校生活
今日是星期一,穿左夏季校服,但朝早有少少雨

早會在課室上,要收功課

第一堂係Math,開始教第7課

中文堂講左少少課文

普通話堂到我演講,好多字唔識讀

L.S,教左d書,落堂Miss Wong叫我搵佢,

原來叫我每日幫皓揚睇手冊..嚇得我以為d咩事..

英文堂對完Grammer BK就做自己野..

Lunch去左榮興食

之後3堂DT,冇咩特別,開始整時鐘

放學之後要Path,都係玩下遊戲..

跟住去左踢波,有好多人,踢到6點一齊走
發表時間:2009-04-06 09:09 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]