| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
生日=)  |
分類: 日常生活 |
今日係星期二,係我十四歲的生日,
而今日的節目就係同班小學同學去踏單車,
有成12個人,又係一個聚舊的好機會
今朝約左家樂仔&杰杰去火車站,家樂仔變聲啦^o^
齊人之後一齊去大水坑租車,響果度停留左一個鐘,
因為有兩位唔識踏lor........
當佢地加左輔助騼之後就出發,但因為多人得濟,
有d又踏得慢,所以分散左幾批人
踏到差唔多到大埔,就去左個碼頭吹風,之後又再踏過,
踏到大埔後,我同杰、樂,Brian食McDonaldo,其他食茶餐廳
食完又踏番番去,當踏到半路,我隻左腳竟然抽筋,
好似咁大過第一次抽筋,仲要響生日嘗試,
之後踏到科學園,隻右腳又抽筋,超痛,所以後尾再冇點踏,
因為冇耐隻腳趾抽抽地,踏到5點半一齊走
仲有除左聽日&25號之外,冇咩事我都唔會出街嫁啦,
因為曬到勁黑,超樣不過呢日過得幾開心的
|
| 發表時間:2009-07-21 07:53 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 19-7-2009 |
分類: 日常生活 |
今日係星期日,昨晚掛9號風球
可惜我訓左,如果唔係都想體會下9號風球的威力
今朝好遲先起身,起身果陣只係掛3號風球,
再過一陣就冇曬風球,而且雨都冇咩
食飯果陣睇新閒,有d風暴消息,
見到有個人借d風力做MJ的全身傾斜,好搞笑
仲有個記者比風吹到鞋都甩埋,可見9號風球真係好厲害
食完午餐之後,去左沙田買書包,因為舊果個已經爤爤地
行左一陣就買到,中三終於有新書包用啦^O^
之後再行左一陣就走人lu~
希望星期二唔落雨啦 |
| 發表時間:2009-07-19 06:15 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 11 日 星期六  |
| PATH Camp |
分類: 日常生活 |
10/7
2點鐘去到學校集合,之後就坐車出發.
坐左一陣就去到西貢戶外訓練營。去到跟住講解下,
然後派營刊,竟然要同大智一間房訓,omg= =
執完野去演奏廳砌積木,砌完要去拍片,
囧到爆,同單澤陽做賊- -
拍完之後就食晚餐,依然好早,所以唔係咁餓,食得唔多
食完之後就玩check point,不過我地洗玩
我同樂B一組響10號營社負責矇眼排序,d組都玩得幾好笑,
叫佢地玩高度果陣,要佢地企直,全組人的動作一致..哈
玩完之後睇片= =跟住再睇下d人表演就番營社
番去之後食左d野+睇千奇百趣,沖涼之後過左801
勁多男仔響果度睇寶貝智多星,好好笑xdddd
12點半就番番901,一路睇電視一路鋤Dee,
玩玩下果陣突然巡房,撞到個沙發移位….
跟住房果d人走左拍大智訓覺,點知佢發開口夢…笑= =’
之後一直到5點半先再訓,不過都係訓左1個鐘左右
11/7
8點鐘食早餐,勁眼訓,唔訓覺真係唔係好掂..
食完之後有半個鐘休息,去左502鋤Dee跟住唸住番去執野,
點知個皓揚又唔等我..好彩Andy幫我拎左,唔該曬^^
跟住玩左d game,總算冇咁眼訓,又慢慢精神番…
之後就講情緒週會d野+嘉許禮…再食埋lunch就走
響架車上面熟睡了,如果唔係Benny叫我的話我唸都唔知醒 |
| 發表時間:2009-07-11 09:35 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 3 日 星期五  |
3-7-2009  |
分類: 日常生活 |
今日係星期五,朝早8點半就出左去,
因為約左Sunny去波鋒屋企做PATH果個攤位,
見到波鋒之後一齊去買材料,
然後上佢屋企,波鋒細個真係好得意,d頭髮仲好直tim
做到11點半到就做曬,之後同佢細佬玩大富翁,
佢個細佬勁串咀......跟住落去食McDonald,
落去果陣見到拍劇的廖啟智,之後波鋒話佢原來都係住富豪
食完之後去左踏單車,Charile,Andy,陳浩泉都黎左,好正!
跟住我地都係踏去大埔,波鋒踏得超慢,之後就唔見左佢- -
等左幾耐之後先見到佢..真係....跟住去左大埔的吉之島行左陣
發現有部單車冇鎖先走..後尾Andy話肚餓,去左食野,
Andy話比我同波鋒聽原來個攤位取消左,姐係唔洗整...姐係今朝白做啦
食完野之後回程,大約5點幾走 |
| 發表時間:2009-07-03 07:10 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 30 日 星期二  |
| 30-6-2009 |
分類: 學校生活 |
今日係星期二,已經來到最後一日番學的日子,
朝早要早番fall in,係今年最後一次,所以都早左番
跟住第一堂係L.S,睇書+睇報紙
英文堂派番d卷,英文卷一好低分= =,但原來黃文轁d作文咁勁,
全班頭3名...跟住Miss Lee講我地班d操行,
原來我同jasmine,sunny&朱嘉濤操行最高,呵呵^^
PE堂自由活動,都係踢波啦,我又有波入啦,
入波的感覺真係爽!
I.S堂唔知點解秦Sir冇上,所以真係正,
因為有得開冷氣,好似成年都未試過響Lab開冷氣
最後的一個鐘,上中文堂,對詩成語&卷一,
詩成語差到冇人有,好彩卷一合格
放左學去左賣舊書,跟住1點半同Charlie佢地走 |
| 發表時間:2009-06-30 07:25 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 50 | »
|