你已經停留左
Tony's B!Og
welcome!!
Please write down a comment'
thank you0V0
tony3782
暱稱: Tony
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
30-9-2010
6-9-2010
3-9-2010
17-8-2010
-暑 假-
文章分類
全部 (249)
日常生活 (66)
學校生活 (166)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 1500
今日人氣: 9
累積人氣: 12615
2009 年 7 月 21 日  星期二   酷熱


生日=) 開心 分類: 日常生活
今日係星期二,係我十四歲的生日,

而今日的節目就係同班小學同學去踏單車,

有成12個人,又係一個聚舊的好機會

今朝約左家樂仔&杰杰去火車站,家樂仔變聲啦^o^

齊人之後一齊去大水坑租車,響果度停留左一個鐘,

因為有兩位唔識踏lor........

當佢地加左輔助騼之後就出發,但因為多人得濟,

有d又踏得慢,所以分散左幾批人

踏到差唔多到大埔,就去左個碼頭吹風,之後又再踏過,

踏到大埔後,我同杰、樂,Brian食McDonaldo,其他食茶餐廳

食完又踏番番去,當踏到半路,我隻左腳竟然抽筋,

好似咁大過第一次抽筋,仲要響生日嘗試,

之後踏到科學園,隻右腳又抽筋,超痛,所以後尾再冇點踏,

因為冇耐隻腳趾抽抽地,踏到5點半一齊走

仲有除左聽日&25號之外,冇咩事我都唔會出街嫁啦,

因為曬到勁黑,超樣不過呢日過得幾開心的
發表時間:2009-07-21 07:53 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 7 月 19 日  星期日   颱風


19-7-2009 分類: 日常生活
今日係星期日,昨晚掛9號風球

可惜我訓左,如果唔係都想體會下9號風球的威力

今朝好遲先起身,起身果陣只係掛3號風球,

再過一陣就冇曬風球,而且雨都冇咩

食飯果陣睇新閒,有d風暴消息,

見到有個人借d風力做MJ的全身傾斜,好搞笑

仲有個記者比風吹到鞋都甩埋,可見9號風球真係好厲害

食完午餐之後,去左沙田買書包,因為舊果個已經爤爤地

行左一陣就買到,中三終於有新書包用啦^O^

之後再行左一陣就走人lu~

希望星期二唔落雨啦
發表時間:2009-07-19 06:15 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 7 月 11 日  星期六   晴天


PATH Camp 分類: 日常生活
10/7
2點鐘去到學校集合,之後就坐車出發.
坐左一陣就去到西貢戶外訓練營。去到跟住講解下,
然後派營刊,竟然要同大智一間房訓,omg= =
執完野去演奏廳砌積木,砌完要去拍片,
囧到爆,同單澤陽做賊- -
拍完之後就食晚餐,依然好早,所以唔係咁餓,食得唔多
食完之後就玩check point,不過我地洗玩
我同樂B一組響10號營社負責矇眼排序,d組都玩得幾好笑,
叫佢地玩高度果陣,要佢地企直,全組人的動作一致..哈
玩完之後睇片= =跟住再睇下d人表演就番營社
番去之後食左d野+睇千奇百趣,沖涼之後過左801
勁多男仔響果度睇寶貝智多星,好好笑xdddd
12點半就番番901,一路睇電視一路鋤Dee,
玩玩下果陣突然巡房,撞到個沙發移位….
跟住房果d人走左拍大智訓覺,點知佢發開口夢…笑= =’
之後一直到5點半先再訓,不過都係訓左1個鐘左右
11/7
8點鐘食早餐,勁眼訓,唔訓覺真係唔係好掂..
食完之後有半個鐘休息,去左502鋤Dee跟住唸住番去執野,
點知個皓揚又唔等我..好彩Andy幫我拎左,唔該曬^^
跟住玩左d game,總算冇咁眼訓,又慢慢精神番…
之後就講情緒週會d野+嘉許禮…再食埋lunch就走
響架車上面熟睡了,如果唔係Benny叫我的話我唸都唔知醒
發表時間:2009-07-11 09:35 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 7 月 3 日  星期五   陰天


3-7-2009 開心 分類: 日常生活
今日係星期五,朝早8點半就出左去,

因為約左Sunny去波鋒屋企做PATH果個攤位,

見到波鋒之後一齊去買材料,

然後上佢屋企,波鋒細個真係好得意,d頭髮仲好直tim

做到11點半到就做曬,之後同佢細佬玩大富翁,

佢個細佬勁串咀......跟住落去食McDonald,

落去果陣見到拍劇的廖啟智,之後波鋒話佢原來都係住富豪

食完之後去左踏單車,Charile,Andy,陳浩泉都黎左,好正!

跟住我地都係踏去大埔,波鋒踏得超慢,之後就唔見左佢- -

等左幾耐之後先見到佢..真係....跟住去左大埔的吉之島行左陣

發現有部單車冇鎖先走..後尾Andy話肚餓,去左食野,

Andy話比我同波鋒聽原來個攤位取消左,姐係唔洗整...姐係今朝白做啦

食完野之後回程,大約5點幾走
發表時間:2009-07-03 07:10 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 30 日  星期二   晴天


30-6-2009 分類: 學校生活
今日係星期二,已經來到最後一日番學的日子,

朝早要早番fall in,係今年最後一次,所以都早左番

跟住第一堂係L.S,睇書+睇報紙

英文堂派番d卷,英文卷一好低分= =,但原來黃文轁d作文咁勁,

全班頭3名...跟住Miss Lee講我地班d操行,

原來我同jasmine,sunny&朱嘉濤操行最高,呵呵^^

PE堂自由活動,都係踢波啦,我又有波入啦,

入波的感覺真係爽!

I.S堂唔知點解秦Sir冇上,所以真係正,

因為有得開冷氣,好似成年都未試過響Lab開冷氣

最後的一個鐘,上中文堂,對詩成語&卷一,

詩成語差到冇人有,好彩卷一合格

放左學去左賣舊書,跟住1點半同Charlie佢地走
發表時間:2009-06-30 07:25 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]