| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 8 日 星期二  |
8-9-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期二,朝早有敬師活動,
家教會送毛巾比d老師 lor= ='
跟住第一堂係Art,連上2個鐘,真係攞命l0r..
今堂畫眼,完全唔識畫,so 亂畫
之後Math係最悶的一堂.....
跟住係HE堂,做左呢科科長,終於有職務啦
Lunch同波鋒佢地食,lunch後係History
一個字-----悶,番全日真係好攰= =
最後係English,幾好笑的一堂,
放學同波鋒搭到第一城先走人~
|
| 發表時間:2009-09-08 06:01 PM [ 訪客留言(21) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 3 日 星期四  |
3-9-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係星期四, 第二日正式番學,
昨日已經有好幾樣功課要做,西利~
今早要番去fall in,第一堂係LS,
Miss So 教,發覺有d悶~
第二堂係Math,好快咁教完2A,
所以番屋企要做曬1-24題~
之後係Physics, 要去Lap上....
周中好好彩咁又中may姐坐...
中文堂都係講d論證法
跟住RE,鄔Sir又廢up,講勁多無耶野
最尾係英文,Miss Lee講野好搞笑,
鄭嘉豪話佢整容...哈哈!!呢堂係最好笑的一堂 |
| 發表時間:2009-09-03 06:08 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 1 日 星期二  |
1-9-2009  |
分類: 學校生活 |
今日係開學日, 留學果陣見到So Sir,
傾左一陣,之後上1樓fall in,冇點名,
之後落去舉牌,舉3a
早會完左就上去班房,佢地話自已坐住先,
我入最尾冇得選擇,得番肥翼&謝欣欣,
我梗係同肥翼坐啦,打死都唔同謝欣欣坐.......
之後講下班d野&派簿,功課冇咩點收,
跟住排高矮,我高過幾個女仔,但男仔都係最矮..
又要排第一.........小息同上年一樣個個都走曬出黎,
好鬼逼,之後去hall開學禮,幾悶下...
11點45分放,聽日開始上堂lu~ |
| 發表時間:2009-09-01 06:32 PM [ 訪客留言(60) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 29 日 星期六  |
29-8-2009  |
分類: 日常生活 |
好耐冇打過blog啦,因為有時已經忘記了blog呢回事
昨日分左班,入左3E,慶幸班主任唔係秦sir,
而且更加冇一科係佢教,咁樣已經足夠..
琴日岩岩搞掂d功課,今日就出左沙田買埋d書
不過都係未買曬..之後去左豐昌順買學生褲,條友好串..
買完在商場食野,食完之後去左沙田運動場睇波,
由沙田足球隊對和富大埔,頭場有明星足球隊,
不過見唔到曾志偉,譚詠倫果d,只係見到黃日華等..
而沙田最尾贏大埔1:0 |
| 發表時間:2009-08-29 07:29 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 30 日 星期四  |
| 學長訓練 |
分類: 學校生活 |
今日係星期四,已經好幾日冇打過blog了,
因為日日都係咁樣過,每日都好遲起身,
之後就直落睇電視+做功課,下午間中約人打下波
前幾日有人打比我叫我今日番去學校參加學長訓練,
番到學校果陣發現好多地方都進行緊工程,
就連操場的龍門都冇埋...
之後上左A202,2點鐘都冇咩人番左黎,有好多人遲到
遲到的都要表演,有2個講笑話,真係好鬼好笑=)
跟住有2個扮升旗,有1個唱歌,有個玩軍體拳= =
之後要改裝遊戲,我地組改飛行棋...其實改完我都唔知點玩
個活動去到4點半先完...20號又要再番過了 |
| 發表時間:2009-07-30 06:01 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 50 | »
|