wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 7
累積人氣: 16734
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 12 月 20 日  星期二 晴天
咬柴'' 鬱悶

今日一早起身,,老豆要去廁所..我瞓到佢用完為止

之後我就開始整野返學喇..返到去又hea左陣喇...

今日要早會喇..都OK喇..今次個早會特別長啵,,因為

係今年最後一次既早會,,之後雞雞唔舒服呀..之後..

就返班房收功課喇..收完就睇書..之後上普通話堂...

考試啵..唔多識囉..之後就佛學喇..我係咁抄心經....

之後小息又落去左CANTEEN,,之後就上英文堂喇....

好多人一齊落左醫療室..因為佢地玩囉..之後我就留係

班房喇..馮卓毅食咁食百力治..佢都俾左包我..THX呀

之後又成日去廁所玩喇..落堂喇..同長毛係咁撞黎撞去

點知我趺左落樓梯..果陣我咩都唔知囉..淨係好痛.....

痛到行唔到..之後撐起身..個校工拎左張鄧俾我..之後..

我就落左醫療室喇..唔該扭汶陪我搭''車立''落去..THX

之後我坐足2堂..係果陣D老師係咁叮飯..又係咁問我....

我答左我咬柴都答左九百幾次囉..之後我就等MUMMY...

LUNCH就走人喇..但係鄭SIR係咁話我囉..仲捉埋長毛...

SOR呀..累埋你..我都有份玩架MA..之後返屋企..拐下拐.

返屋企食左少少野..搽左D趺打油同埋食左消炎藥..就瞓喇

起身果陣隻腳都冇咁腫喇..就去補習喇..拐下拐下..見到我

MUMMY佢又陪我行去補習社..但係我去搵肥穎囉..佢想M野

但係OK D人睇住晒..牛丸佢地就差D死喇..好彩肥穎話佢地知

之後OK果個人係咁啤住肥穎..之後補習喇..好OK呀..果個死人

陳大文好衰呀..我陪牛丸去廁所..佢幫我開路呀..係咁同人講我

隻腳咬柴喎..好衰呀佢..之後補完就走喇..同牛丸一齊行喇.....

返到屋企連老豆都知..不過佢冇乜野..之後就咁喇..今日好慘..

鄭SIR勁煩呀..又話要同我叫十字車又成..有病架..少少野之MA

刊登時間︰2005-12-20 09:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 12 月 19 日  星期一 晴天
痴心絕對

痴心絕對
作詞:蔡伯南 作曲:蔡伯南

想用一杯Latte把妳灌醉 好讓妳能多愛我一點
暗戀的滋味 妳不懂這種感覺 早有人陪的妳永遠不會

看見妳和他在我面前 證明我的愛只是愚昧
妳不懂我的 那些憔悴 是妳永遠不曾過的體會

為妳付出那種傷心妳永遠不了解 我又何苦勉強自己愛上妳的一切
妳又狠狠逼退 我的防備 靜靜關上門來默數我的淚

明知道讓妳離開他的世界不可能會 我還傻傻等到奇蹟出現的那一天
直到那一天 妳會發現 真正愛妳的人獨自守著傷悲

看見妳和他在我面前 證明我的愛只是愚昧
妳不懂我的 那些憔悴 是妳永遠不曾過的體會

明知道讓妳離開他的世界不可能會 我還傻傻等到奇蹟出現的那一天
直到那一天 妳會發現 真正愛妳的人獨自守著傷悲

曾經我以為我自己會後悔 不想愛的太多痴心絕對
為妳落第一滴淚 為妳做任何改變 也喚不回妳對我的堅決

為妳付出那種傷心妳永遠不了解 我又何苦勉強自己愛上妳的一切
妳又狠狠逼退 我的防備 靜靜關上門來默數我的淚

明知道讓妳離開他的世界不可能會 我還傻傻等到奇蹟出現的那一天
直到那一天 妳會發現 真正愛妳的人獨自守著傷悲

直到那一天 妳會發現 真正愛妳的人獨自守著傷悲

刊登時間︰2005-12-19 09:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
返學'' 開心

尋晚呢..我又再一次整爆左個燈膽喇..聽日一定俾人話

今日7:10先起身..之後就換衫整野食早餐返學喇..返到

去就抄W.B喇..我今日著左尋日新買既褸喇..冇俾人捉啵

之後今日收完功課就抄心經..等我清洗我既衰野先..哈哈

之後就上連堂英文堂喇..又Zzzz左喇..之後起身就落堂喇

小息去左canteen,,之後就上連堂科學堂喇..悶左少少咁..

因為今日好多人冇返呀..之後係咁同雞雞玩囉..好好笑呀...

我地係度自己問問題..之後又自己企起身啵..之後落堂lu....

之後小息..小完就上連堂綜人..今堂既題目好玩左少少..so..

有心機聽書喇..之後就放lunch喇..返左屋企..之後食完就走

返去上數學堂..同佢地係咁講聖誕有乜做..黑仔玩野囉..哈哈

佢話約我出街呀..仲話送玫瑰花俾我..xDD..之後上班主堂喇.

自修..可以做功課喇..又傾下計咁喇..之後放學喇..HEA左陣..

同扭汶走人喇..之後就去一去大排檔買煎堆..忽然好想食呀....

點知去左就冇喇..唔制呀..想食又冇得食...超>3<..送扭汶去搭

車我就返屋企喇..之後就返屋企喇..之後就Zzzz..由6點幾開始

zzzzz...瞓到8點起身食飯..之後老豆問燈膽問題喇..死左囉....

好彩mummy冇爆我出黎..之後我就唔出聲..最後過左關喇.......

俾人話左2句囉..唔開心呀..想喊又喊唔出..好似尋晚咁............

 

 

 

 

刊登時間︰2005-12-19 09:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 12 月 18 日  星期日 晴天
恐龍呀''''小心''' 開心

刊登時間︰2005-12-18 09:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
啜卜''

今日出街成日見到d拍拖既人係咁嘴囉...

唔好俾我有仔呀..如果唔係..我一定激嘴呀!

刊登時間︰2005-12-18 12:28 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]