wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 6
累積人氣: 16810
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 11 月 13 日  星期日 晴天
練波'' 開心
今日8:30就起身喇..之後就洗頭換衫整野喇
9:00同''姵妏''一齊行去體育館睇芷婷姐姐既
比賽..睇左1場ja..因為要去練波..so要走人喇
同姵妏行返去美樂喇..初初得6個人ja..猜波
猜猜下波..彤彤都黎左呀..真係有少少驚訝!!
我地勁玩囉..打到個波勁高囉..好好好玩呀....
之後又練下..同埋比下賽..12點就走人喇..
去左'千味''食lunch..之後彤彤上黎沖涼..佢就
上凱文屋企打機..我就係屋企..今日就係咁喇...
刊登時間︰2005-11-13 08:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 11 月 12 日  星期六 晴天
有感而發'' 開心
今日成日都係悶囉..同mummy四周行..shopping
發現左好多我自己既野..e.g:我係1個好容易發脾氣
成日都冇耐性..有少少既變態..有少少既白痴咁喇..
今日真係唔知有乜野做..但係今日真係諗左好多野..
好多好多既如果..好多好多既點解..仲有好多好多既
不明白既地方..仲有好多好多..真係好多好多好多呀..
e.g 而家返學係為左乜
     點解d 小朋友永遠都咁開心
     點解自己成日都發脾氣
     點解自己一事冇成
     點解自己打波可以打得咁差
     點解自己人頭豬腦
     點解我冇拖拍
     點解我成績咁差
     唔明白點先可以令自己開心
     如果咩事都心想事成又會點
以上上既只係我諗既一部分..仲有好多好多

 

刊登時間︰2005-11-12 11:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
To:細B''芷瑩 愉快

細B''芷瑩]]

        生日快樂呀!!

        祝你打波愈黎愈叻!!

        日日開心喇!!

刊登時間︰2005-11-12 08:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 11 月 11 日  星期五 晴天
白痴的我''' 開心

今日6:30起身喇..之後換衫整野..7:15出門口

係出門口著鞋果陣..收到''小瑜''既電話..佢話想

去美樂果部度搭輕鐵..我就同''肥wing''係總站搭

上到去仲有位坐tim..係''美樂''果站..見到小瑩同

小瑜..我地係個位度係咪叫佢..佢地都睇唔到..佢

地上唔多車呀..太多人喇..之後佢地搭的士呀....

去到我就返自己班喇..今日成日既打氣都唔係太好囉

好悶呀..彤彤Zzzz著左呀..我地個個都幫佢吹風..ha

佢做左少主呀..之後lunch喇..呀雞發現唔見左部電話呀

搵唔返呀..之後我就同肥wing..鄧迪..小瑜..馬文輝..手姐

去食..食完就返去喇..之後又比賽..好悶呀..又影班相wo..

成5:00先放ja..之後諗住去搭拎拎..點知我搭錯車呀......

差d就出左去元朗..我好白痴呀..之後搭返黎..同拎拎去市中心

之後去食野..就搭小巴返屋企喇...今日就係咁喇...

刊登時間︰2005-11-11 08:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 11 月 10 日  星期四 晴天
陸運會''打氣'' 開心
今日6:30起身..比平時返學仲早呀..之後就換衫
之後7:10打俾''小瑜''..點知佢仲未起身wo..shit
之後我就出門口喇..係天橋度..之後一齊行去喇..
行到去學校間''OK''..見有少少時間..就去買野飲先
之後行去..肥WING未黎wo..過左陣佢終於黎到...
之後就搭的去''鄧肇堅''喇..每人都係$7之ma.......
佢地去整班旗..我同肥wing去買水同埋拎椰林閣張
紙去book位..之後買水..因為肥wing要個樽ja.....
我就幫佢飲左一支水..成支飲晒呀..飲完就飽到嘔..
真係有d想嘔..之後就行返去自己班喇..都ok la.....
上晝d打氣冇咁好玩..之後lunch..去左椰林閣食野..
食完去買糖食..之後就行返去喇..d打氣正左好多呀..
我地班都羸左幾個獎既..之後4點幾就放喇..就搭輕鐵
返屋企喇..我就去搵mummy拎聽日用既棍棍..又去食野
去左M記食野..今晚唔使食飯喇..之後食完就去買糖食..
係''美景''見到姵妏D FD WO..啤住晒..識你老鼠呀......
啤啤啤..吹你個啤..我仲聽到佢地話我係姵妏個FD呀...
係又點呀..唔撚比呀..之後就同MUMMY去萬寧喇.......
因為美景D 糖好多假野呀..之後食完就返屋企喇..沖涼..
之後Zzzzzz..又為左聽日搭車煩喇..聽日接拎拎放學...
刊登時間︰2005-11-10 09:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]