wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 1
累積人氣: 16785
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 10 月 15 日  星期六 晴天
練波+嬲人 開心

今日我為左1個人..,而搞到自己5:30a,m就起身喇..我發覺係冇用架囉...

尋晚成晚都冇覺好瞓..由12點幾瞓到4點幾囉..4點幾果陣自己彈左起身..

之後起身第1時間打俾[[拎拎]]'..我打1次佢就瞓左喇..之後佢陪我打俾果個人..

點知佢起身之後又瞓返..我同[[拎拎]]都好灰同埋有d嬲囉..特登為左佢. . .

而神咁早起身. . 之後一路刷牙果d都係[[拎拎]]陪住我. .之後6:30就出門口. .

約左[[牙媛]]. .[[姵妏]]. .[[凱文]]. .之後一齊行去體育館. .今日練7-9..勁早囉. .

都ok呀. .初初打得唔係幾好. .可能係太早既關係. .之後練完就去食早餐喇. . .

成班人去左啟豐既小桃園食. .之後上[[卓麗]]hea左陣. .王子同埋凱文佢地去打機..

之後我地就自己返自己屋企喇. .而家等緊芷瑩呀. .今日去ocean park喇 . . 緊開心囉

芷瑩又係我屋企瞓. . .今日mummy同埋daddy返大陸拜山. .初初都諗住我都去拜山架

但係又買左飛wo. .玩緊要d ma. . .今日好多人想禮物俾[[王子]]呀. . 佢個樣真係好傻牙牙. .

刊登時間︰2005-10-15 12:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 14 日  星期五 晴天
生日快樂''''

今日同平時一樣返學..唔同既係..我今日紮左個計...

放學過左去搵mummy..又買''yes"睇..之後去左啟豐..

買禮物俾王子..仲見到姵妏tim..夜晚同我既浩悅大家庭

玩msn..miss爆你地呀..聽日應該係最齊人既一次........

如果次次都咁齊人就好喇..聽日去ocean park喇...期待中...

芷瑩send左個人地既xanga俾我..有2條女勁話令女呀..嘔呀

芷瑩都令過佢多多聲喇.........王子生日快樂喇..又大一歲喇''''

刊登時間︰2005-10-14 09:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 13 日  星期四 晴天
HY

HY係唔會散既]]

       大家都唔可以走//*

刊登時間︰2005-10-13 07:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
返學仔'''' 驚訝

今日6:50就起身喇..之後就洗頭換衫喇..今日同mummy落街食早餐

7:25就出門口喇..食完就行返學喇..返到去就hea下咁喇..又要早會

早會果陣又有人乜英文喇..悶到人喇..之後返去收功課..得一樣功課ja

之後返上去閱讀喇..點知牙sir冇啦啦行過黎..問我係咪電左頭髮..

佢要我紮計..之後就上數學連堂喇..小息..之後就中文連堂喇..ok la

小息又上一上圖書館..之後就上英讀喇..睇''E.T''..好悶好悶呀..想死囉

之後就LUNCH喇..返屋企食..之後2:00就出門口喇..返去上視藝堂喇..

都OK喇..之後3:45就放學喇..返屋企休息左陣就落去搵MUMMY去買野食

之後買左好多野食喇..返屋企喇..今日家姐同佢男朋友返黎食呀..

刊登時間︰2005-10-13 06:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 12 日  星期三 晴天
返學仔'''' 驚訝

今日6:45就起左身喇..之後刷牙洗頭..點知洗完頭就俾人霸左個廁所..

老豆要返工ma..俾佢用先囉..之後佢用完我就換衫整野喇..7:30出門口

第一次咁早出門口返學ja..返到去都未上得去..之後7:45就上班房做野..

要做我既數學功課..之後做完就去禮堂早會..悶左少少喇..有miss捉人wo..

捉我前面個2個呀..但係我就冇捉到喇..haha..因為我個頭唔係jea得好犀利

之後返班房收功課..好多功課要收呀..煩死人..之後就上P.E堂..但係唔使上呀

因為牙SIR帶隊呀好似..之後呢2堂就同牛丸佢地傾計..HAHA..係咁講食食食..

之後就小息..自己上左去圖書館..之後就上數學堂喇..連上2堂就小息..小完就

上連堂中文堂..之後就喇喇聲返屋企LUNCH..1:50就出門口喇..返去做統計呀..

做完就返去上堂..上音樂..好悶囉..之後就上英文堂..默書呀..不過冇溫過..放學

返屋企..又同拎拎玩CAM..好好笑呀..之後玩左陣我就瞓LU..瞓到起身食飯..食完

沖涼..玩多陣電腦就做功課喇...

刊登時間︰2005-10-12 09:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]