今日我為左1個人..,而搞到自己5:30a,m就起身喇..我發覺係冇用架囉...
尋晚成晚都冇覺好瞓..由12點幾瞓到4點幾囉..4點幾果陣自己彈左起身..
之後起身第1時間打俾[[拎拎]]'..我打1次佢就瞓左喇..之後佢陪我打俾果個人..
點知佢起身之後又瞓返..我同[[拎拎]]都好灰同埋有d嬲囉..特登為左佢. . .
而神咁早起身. . 之後一路刷牙果d都係[[拎拎]]陪住我. .之後6:30就出門口. .
約左[[牙媛]]. .[[姵妏]]. .[[凱文]]. .之後一齊行去體育館. .今日練7-9..勁早囉. .
都ok呀. .初初打得唔係幾好. .可能係太早既關係. .之後練完就去食早餐喇. . .
成班人去左啟豐既小桃園食. .之後上[[卓麗]]hea左陣. .王子同埋凱文佢地去打機..
之後我地就自己返自己屋企喇. .而家等緊芷瑩呀. .今日去ocean park喇 . . 緊開心囉
芷瑩又係我屋企瞓. . .今日mummy同埋daddy返大陸拜山. .初初都諗住我都去拜山架
但係又買左飛wo. .玩緊要d ma. . .今日好多人想禮物俾[[王子]]呀. . 佢個樣真係好傻牙牙. .
|