wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 16
累積人氣: 16765
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 9 月 23 日  星期五 晴天
今天我的要求

今天我的日記會跟平時的一點兒都不相似...

但今日的天氣和上堂等等..都跟平時很相似..

今日我的要求是很簡單的

我只想.....

1)不想說什麼都要給別人評批

2)只想每次說話都可以完整的說出..不會給別人插嘴

3)不想每件事都不順我意

看完我今天的日記..是不是跟平時很不相似呢!?

大家千萬不要驚訝..我沒有什麼事..I am fine

刊登時間︰2005-09-24 12:16 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 22 日  星期四 陰天
搞gag,, 愉快

今日7:00起身喇..鬧鐘一響我就起身換衫整野喇..之後食早餐..

7:40就出門口喇..返到去就hea..之後又早會喇..果個講英文既鬼婆

佢又up左好大輪英文喇..之後就返課室喇..又係我做班長既時候喇

就係收功課喇..今日唔係咁多功課但係就好多人交..搞到好亂囉..煩

之後閱讀堂OK LA..之後就上數學堂喇..我覺得自己而家熱愛左數學

比F.1果陣好左好多喇..數學係連堂..但係好似D時間好快就過左咁

小息之後就係中文既連堂..不過中文就唔係咁好喇..果個"討論"好煩

MISS WONG又要我同傻雞講WO..我地出到去口啞啞囉..因為唔識

之後MISS就成班咁鬧喇..都唔知佢係咪黎M..咁鬼大脾氣..討厭>3<

之後就小息..又係HEA..之後就係英文既連堂喇..上咩英讀WO..悶悶

好難咁先過..之後就LUNCH喇..返屋企食飯..2:00就出門口喇..返到去

班任堂..鄭sir派返佢要我地1日1個生字果本簿俾我地喇..ar sir話我做得好呀

haha..之後上視藝堂喇..都ok喇..素描呀..都幾難呀..返去諗住去mummy度影野

點知去到..mummy又要我幫佢搞搞部電腦..但係最後都影唔到..要搵人幫我喇

返到屋企..呀婆竟然入左黎喇..佢今日又去打邊爐呀..7點幾就出門口喇

去美樂打呀..都好多野食呀..我食得最多囉..我見咁悶..咪同大家搞下gag囉..

點知大家都笑到呀..原來我搞gag都唔差架..之後11點就返到屋企喇..好大風呀!!

刊登時間︰2005-09-22 11:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 21 日  星期三 晴天
做死我喇d數學

今日同平時一樣..冇咩既特別囉..lunch留係學校度食囉..

但係俾蚊咬死我喇..放學係屋企瞓覺覺..起身就食飯沖涼喇

d數學好煩呀..又好亂wo..真係呀..聽日又出街打邊爐..正!!

刊登時間︰2005-09-21 09:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 20 日  星期二 晴天
食到唔停口..正.. 開心

尋晚"凱文''同''王子''打電話俾我..傾左好耐呀..我再次證實佢地係癲既

佢地又唔俾人收線..都有病既..今日7點起身喇..尋晚成1點先Zzzzzzz

起身就換衫整野喇..之後7:45就出門口喇..返到去又係hea..之後早會

早會完果陣..冇啦啦叫全校女仔留晒係度..個個都O晒嘴囉..因為唔知咩事

初初以為大檢(姐係大型檢查校服)..點知唔係WO..係講校服儀容..都傻既

要人地著底裙..真係彩佢都傻既..理得佢呀..我係點著P褲架姐..之後上堂

收功課..雖然係得4樣..但係好多人交呀..好亂呀搞到..之後閱讀堂冇時間睇書

之後就上科學堂喇..又冇得做實驗..因為李同學佢太曳曳喇..成日搞破壞..SO

我地又冇得做實驗喇..不過李同學真係好叻搞gag..成日上堂都搞到我地爆笑囉

之後小息又係hea..就上中文堂喇..OK LA..冇特別..之後就英文會話..又冇野做

果個AR SIR講笑話囉..又話叫人改名唔好改''JACK''..佢話如果係飛機上見到個朋友

而佢咁岩叫"JACK''就死喇.."Hijack''係一個詞語..係劫機咁解,,之後小息又係hea

電腦堂就係爆爆爆悶囉..lunch返屋企食喇..又食mummy去旅行買返黎既野..

有"桂花酥"喇..同埋"炸芋絲''真係好好食呀..食到唔停得口囉..之後返去上英文

都唔係太悶ja..3:45放學就返屋企喇..係屋企玩陣電腦咁..影左2幅相..擺左上日記

唔知你地睇唔睇到呢!?下晝又搵呀絲去買野..返屋企食飯喇..又睇電視喇..幾好!!

星期日既表演..mummy叫我地諗個名..芷瑩諗左叫"three pig"..哈哈,,講真架

我地真係叫"three pig''呀..

刊登時間︰2005-09-20 08:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
自拍相

 

自拍

自拍2

刊登時間︰2005-09-20 04:53 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]