尋晚"凱文''同''王子''打電話俾我..傾左好耐呀..我再次證實佢地係癲既
佢地又唔俾人收線..都有病既..今日7點起身喇..尋晚成1點先Zzzzzzz
起身就換衫整野喇..之後7:45就出門口喇..返到去又係hea..之後早會
早會完果陣..冇啦啦叫全校女仔留晒係度..個個都O晒嘴囉..因為唔知咩事
初初以為大檢(姐係大型檢查校服)..點知唔係WO..係講校服儀容..都傻既
要人地著底裙..真係彩佢都傻既..理得佢呀..我係點著P褲架姐..之後上堂
收功課..雖然係得4樣..但係好多人交呀..好亂呀搞到..之後閱讀堂冇時間睇書
之後就上科學堂喇..又冇得做實驗..因為李同學佢太曳曳喇..成日搞破壞..SO
我地又冇得做實驗喇..不過李同學真係好叻搞gag..成日上堂都搞到我地爆笑囉
之後小息又係hea..就上中文堂喇..OK LA..冇特別..之後就英文會話..又冇野做
果個AR SIR講笑話囉..又話叫人改名唔好改''JACK''..佢話如果係飛機上見到個朋友
而佢咁岩叫"JACK''就死喇.."Hijack''係一個詞語..係劫機咁解,,之後小息又係hea
電腦堂就係爆爆爆悶囉..lunch返屋企食喇..又食mummy去旅行買返黎既野..
有"桂花酥"喇..同埋"炸芋絲''真係好好食呀..食到唔停得口囉..之後返去上英文
都唔係太悶ja..3:45放學就返屋企喇..係屋企玩陣電腦咁..影左2幅相..擺左上日記
唔知你地睇唔睇到呢!?下晝又搵呀絲去買野..返屋企食飯喇..又睇電視喇..幾好!!
星期日既表演..mummy叫我地諗個名..芷瑩諗左叫"three pig"..哈哈,,講真架
我地真係叫"three pig''呀.. |