今日9:00就起左身喇..其實明明唔使咁早起身既..但係因為
我尋日醉左..一d野都冇執過..所以要早d起身咁解囉..kee
講起尋日..我真係好唔掂喇..飲左一枝就醉左喇..真係唔掂呀
起身整完野就執下野..我家姐今日竟然執野呀..真係好反常囉
11:00我就出門口喇..行去等''ar Wing"..今日有2個人call我
就係''拎拎''同埋''牙媛''喇..佢地就係問下我尋日有冇事喇..呵
真係好多謝你地喇..我冇事喇..係尋日唔係咁舒服ja..之後搭車
唔好講搭車喇..次次同''ar wing''搭車都係好唔得既..一落車
我地就去食野喇..因為好肚餓呀,,初初上''美食廣場''..但係呢
果度d人就唔係咁岩食喇..就去左''大家樂''..肉醬意粉好好食呀
我同''ar wing"都係食果個..坐我地對面果個小朋友好好笑囉..
之後就行街喇..係咁行行行..又買左條褲同埋夾囉..又係同
"ar wing"一樣既..haha..之後4點幾5點就走喇..搭地鐵去
"ar wing"都係..佢就係"荃灣"落..我就係''長沙灣''落喇
因為我上我表哥屋企..佢係地鐵站等我..之後就行返去喇..
我表哥個人真係好cool架..但係唔記得左邊個話我表哥靚仔
同埋好型..我就唔係好覺囉..佢真係好cool架..上到去都ok呀
今日打邊爐呀..我呀媽聽日返黎喇..冇得癲喇..今日應該好夜返
而家係呀姨屋企打日記.. |