wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 2
累積人氣: 16751
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 9 月 19 日  星期一 晴天
習慣獨立,,習慣自己一個 驚訝

今日10點幾就起身..尋日成1:30a.m先返到屋企ja..因為去食糖水

尋日呀姨佢地打完牌之後大家就興起去食糖水..雖然好多人去食呀

但係真係好多款式既糖水..仲好好味呀..食完就搭車返屋企喇..搭車果陣

我瞓覺左呀..返到屋企喇喇聲沖完涼就瞓lu..今日成日都係屋企做功課

因為呢幾日..日日都出街..冇做過..d數學又好鬼難wo..真係唔該凱文呀

今日同凱文msn好好笑囉..因為我成日去左做功課唔係電腦度..

佢問:here!?去左邊呀你!?

我話:去左火星呀!

佢話:去火星做乜呀!?

我話:去火星戀愛呀!

佢話:同邊個戀愛呀!?

我話:同火星哥哥戀愛呀!

好好笑呀..佢仲教我做功課呀..thxthx!你好叻叻呀..但係點解你成日都問我英文係乜!?

今日夜晚我呀婆終於走喇..家姐又唔返黎食..mummy同老豆又要成11點先返到hk

我要自己一個食喇..不過我覺得自己好似獨立左呀..而家唔一定要人陪我食飯

 

刊登時間︰2005-09-19 07:48 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 18 日  星期日 晴天
出街街,, 開心

今日9:00就起左身喇..其實明明唔使咁早起身既..但係因為

我尋日醉左..一d野都冇執過..所以要早d起身咁解囉..kee

講起尋日..我真係好唔掂喇..飲左一枝就醉左喇..真係唔掂呀

起身整完野就執下野..我家姐今日竟然執野呀..真係好反常囉

11:00我就出門口喇..行去等''ar Wing"..今日有2個人call我

就係''拎拎''同埋''牙媛''喇..佢地就係問下我尋日有冇事喇..呵

真係好多謝你地喇..我冇事喇..係尋日唔係咁舒服ja..之後搭車

唔好講搭車喇..次次同''ar wing''搭車都係好唔得既..一落車

我地就去食野喇..因為好肚餓呀,,初初上''美食廣場''..但係呢

果度d人就唔係咁岩食喇..就去左''大家樂''..肉醬意粉好好食呀

我同''ar wing"都係食果個..坐我地對面果個小朋友好好笑囉..

之後就行街喇..係咁行行行..又買左條褲同埋夾囉..又係同

"ar wing"一樣既..haha..之後4點幾5點就走喇..搭地鐵去

"ar wing"都係..佢就係"荃灣"落..我就係''長沙灣''落喇

因為我上我表哥屋企..佢係地鐵站等我..之後就行返去喇..

我表哥個人真係好cool架..但係唔記得左邊個話我表哥靚仔

同埋好型..我就唔係好覺囉..佢真係好cool架..上到去都ok呀

今日打邊爐呀..我呀媽聽日返黎喇..冇得癲喇..今日應該好夜返

而家係呀姨屋企打日記..

刊登時間︰2005-09-18 07:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 17 日  星期六 晴天
反斗..大叫的小強 愉快

今日8:00就起身喇..之後就換衫整野喇..之後執埋野就走

同''牙媛''一齊行去芷瑩屋企..上去我覺得我地只係唱k囉..

之後1點幾就走人喇..去''啟豐''食飯..都幾好味呀!!之後上卓麗

又玩下咁喇..之後3:00就係啟豐門口等埋佢地喇..就去買野食

上凱文屋企..行去果陣好大大大雨囉..上到去好好玩呀..like爆佢地

之後我同芷瑩同埋王子打交囉..呵呵!!覺得自己打人好叻叻呀!!

王子..凱文..同埋楊老豆就去打機..我地就上網玩電腦喇..kee

玩果個小強既game..我..拎拎..同埋芷瑩都玩到大叫..而家把聲

真係好唔掂囉..沙晒..之後又上鬼網囉..睇鬼相.不過我地個個都

覺得一d都唔恐怖囉..個個都覺得好好笑囉..kee..一d都唔真既..

之後佢地打多陣機就去打波喇..同''拎拎''一組..我覺得自己好差呀打得

之後就去"OK"買野飲同埋叮野食.."拎拎"介紹我飲果隻好似酒既人咁

1.4ja..但係我都飲到紅晒囉..之後厄左陣我就頂唔住返屋企喇..好辛苦

今日真係好掃興囉..又落雨又咁早返屋企

 

 

刊登時間︰2005-09-17 05:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 16 日  星期五 晴天
我係表姨喇.... 愉快

今日6:45a.m就起左身喇..之後就換衫整野喇..好快搞掂..

之後7:40就出門口喇..返到去先記得原來我自己冇帶好重要既野

就係''家政''既用具喇..一返去就去早會喇..up左一大輪英文..shit

返去又收功課喇..之後又睇果本好好睇既小說..之後家政堂喇

今日既野食喇..整唔知咩嬒伊麵喇..都幾好食呀..同傻雞一組,,

我地好快就完整囉..之後仲偷食呀..今日成日上堂都都幾呀..

lunch返屋企叮野食..放學就返屋企換衫出荃灣..約左牙姨佢地

就出去食飯喇..BB都有黎喇..好QQ呀,,我係佢表姨喇..呵呵..9點幾返到

又同丑子佢地傾電話..聽日就玩玩玩喇..又同HY人一齊..開心爆爆爆/

刊登時間︰2005-09-16 11:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 15 日  星期四 晴天
死喇..好唔得閒呀!! 開心

今日6點幾就起身喇..成屋人都醒晒..家姐又返工..媽咪同老豆又去旅行喇

佢地走晒之後我就慢慢嘆我既早餐--奶奶+包包..真係好好味呀!!之後返學喇

早會ok la..之後又收功課喇..今日都幾開心呀..lunch返左屋企食..之後又上堂

中文派默書喇..100分呀..背默黎架..好叻叻呀我..之後返學去買料聽日既家政

又去一去啟豐就返屋企喇..幫媽咪做晒d家務..你知喇..我咁like乾淨...係屋企

睇電視..呢幾日好多野要做呀..冇時間呀!!死喇.....點就呀d時間?

刊登時間︰2005-09-15 09:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]