wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 9
累積人氣: 16758
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 8 月 4 日  星期四 晴天
喪的1天 感動

今日10:00就起身喇..之後就刷牙整野喇..同埋再執下野..11:10果陣呀媽冇啦啦問我去唔去遊車河..其實佢叫左我''老豆''幫佢買水之ma..因為時間好趕呀..所以就冇去喇..留係屋企睇電視仲好喇..12:45就苟左去搵呀媽食飯喇..佢同d同事一齊食..仲叫埋''老豆''tim..老豆真係好多fans架..次次食飯都見到佢d學生..之後1:30就落去喇..搭59x去旺角..搭車果陣都幾開心架..''王子''仲送左一隻好似手鏈既野..去到''新世紀中心''換衫..同埋去食野..但係我冇食..因為食左喇ma..但係老豆又食飯喇..之後就行去比賽果個球場喇..第1場vs迦密..如果呢場贏左就可以拎第1/2..好可惜呢場輸左..第2場vs沙楓..如果呢場羸就可以拎第3..呢場都輸左..我地只有第4ja..之後呀sir就訓話喇..聽聽下開始眼紅紅喇..之後真係喊左出黎呀..因為我覺得自己打得好差..之後聽左呀sir講''好似呀詩咁..佢以前都係後備而家都可以做到正選''呢完呢句喊得幾犀利..之後見到''呀媛''同埋''王子''都喊..我都係第1次見到王子喊ja..之後行去體育館..我一路行一路喊..咕到收唔到聲..之後去沖完涼就冇事喇..不過好好笑囉..大家將沖涼液傳黎傳去..之後去搭車返屯門喇..去左市中心間稻香打邊爐..佢地係咁講野..我同芷瑩就喪食..之後又影相..食完送彤彤搭車..點知果度寫最後一班車都開左喇..之後送去左搭西鐵..我地就返屋企喇..12:00返到..整下野咁..1:30就瞓喇~

刊登時間︰2005-08-05 12:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 8 月 3 日  星期三 晴天
練波..聽日又比賽喇 開心

今日10:00就起左身喇..之後就玩電腦同埋睇電視..係我日日必做既事..之後就回信俾老豆..因為時間關係仲未寫信俾''姵妏''..之後lunch呀媽返黎煮..不過我食左好少ja..因為唔係咁想食..之後2:00就出門口喇..約左''姵妏''一齊行去''悅湖''..一去到老豆同佢架車都到左喇..仲去車埋我呀媽tim..之後就出''市中心''喇..泊完車就去手提增值喇..老豆又交錢..之後同老豆去食飯..去左''目黑''..我又飲左杯''東京''喇..上次食野飲過真係好正呀!!我覺得今次冇咁抵..上次同家姐去食4個人都係$300ja..但係今次得老豆食野都$120喇..之後就拎車喇..就返去練波喇..猜猜波就開始練喇..都練得幾好既..不過我自己有d嬲架..費時講喇..練完都6:00喇..講完聽日野就走喇..行果陣仲見到''雞紮''..佢都冇變過..又見到2個姵妏既同學..佢地叫姵妏做雞婆ma..我咪串佢地囉..好cheap呀佢地..不過我覺得我串人果陣..姵妏佢地o晒咀囉..呀媛話我好勁呀..冇乜野呀..之後就去買野食喇..7:00返到屋企喇..我諗今晚都好早瞓喇..不過都回埋d信先..有2封要回呀~

刊登時間︰2005-08-03 07:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 8 月 2 日  星期二 晴天
講野有問題 愉快

今日朝早本來約左佢地陪老豆去''唱''錢..我都知自己起唔身喇..叫左姵妏morning call我..但係我都冇起身..佢話打左好多次喇..起身都差唔多10點喇..之後就換衫整野同埋吃野食..之後11:00就落去喇..諗住同呀媛一齊行..原來佢又要補習..之後就自己行喇..落到去見到''拎拎''..等左陣老豆同姵妏先黎..因為有時間就去左呀媽度一陣..又傾下計..見到老豆果日元呀..有好多錢呀!!之後就過去喇..又做暑期作業喇..之後1:00就一齊去食飯喇..食完仲見到我呀媽tim..之後送完老豆去搭車就去啟豐喇..去左卓麗..大家又玩..仲睇左本書..講鬼架..仲要係雲海寫架..都有幾個恐怖..嚇親人 ..6:00就同拎拎走喇..佢陪我去增值..之後送佢搭車...仲俾人挑釁呀..有班男人係咪講淫野..我就喇喇聲走喇~返屋企都差唔多食飯喇..之後過左陣落去打波喇..同凱文同埋芷瑩打..都唔錯唔錯~之後9:00陪佢地食飯..因為佢地仲未食..10:00就返到喇..聽日又要練波喇~

刊登時間︰2005-08-02 06:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 8 月 1 日  星期一 晴天
靚仔你好串呀! 愉快

今日10點幾就起左身喇..琴晚做左好耐暑期作業..成2點先瞓..一起身成屋都冇晒人喇..起身就打俾寧寧傾電話..之後就睇電視喇..''孫悟空''好好睇呀..但係都唔夠''十月初五的月光''咁正..一路睇一路同拎拎傾..有度真係好好笑呀..話''靚仔你好串呀下..真係笑爆~lunch呀媽就返黎煮..同佢食完之後就陪芷瑩食飯喇..上去卓麗搵佢..去左果間日本野度食..見到個妹妹仔好扮野囉..以為自己好串咁~之後就上芷瑩屋企陪佢換衫整野..之後就去搵佢地練波喇..波場果度個門口要整野..搞到要兜路行..之後就猜下波.....就正式練波喇..今日都ok呀..係15分果度初初打得唔好..之後都好好呀..''摔''波呀..之後6點就走喇..去7仔買野飲..之後就同倩怡去買信紙..就返屋企喇..食飯喇~今日整親隻腳呀..好痛呀!!

刊登時間︰2005-08-01 12:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 7 月 31 日  星期日 晴天
食得好飽飽唷!! 開心

琴晚好早瞓呀..1點幾就瞓左喇..係咪好早呢??今日10點幾果陣..俾我家姐嘈左..佢傾電話大大聲..所以就俾佢嘈醒左喇!!慘慘慘..起身之後就睇下電視..睇''家燕媽媽''呀!!好好笑呀..之後又整下野食咁..又玩下電腦..之後又瞓左喇..瞓到3點幾就起左身喇..又玩下電腦咁喇..5點幾果陣..呀媽返左黎..佢話落唔落街行..因為樓下已經冇野可以再俾我行喇..就出左市中心..雖然市中心都成日行..但係都好過啟豐..就同呀媽去左市中心行喇..又同呀媽睇袋..佢睇岩左GUCCI囉.唔知點解乜牌子都唔鐘意..係果陣家姐就打黎話一齊食飯喇..呵呵呵..好喇..唔使同呀媽睇袋喇..之後行左陣家姐就同佢男朋友出黎喇..去左目黑食..不過排隊真係排左好耐囉..之後就入去喇..一入到去家姐男朋友就點左好多野食喇..之後又叫野飲..家姐同我叫左個''東京''既野飲..真係好好味呀!!正正正!!之後好多野食呀..我就係咁拎壽司食喇..正!!又傾下計咁..佢男朋友好怕羞咁..佢地傾計既時候我就狂食喇..呵呵!!食左好多野呀..好似芷瑩上身咁..之後就俾錢喇..我都唔知幾多錢喇..因為係家姐男朋友請..不過都幾平..$300左右~之後我同呀媽就去左百佳喇..之後就返屋企喇..聽日又要練波喇..俾心機呀!!

刊登時間︰2005-07-31 10:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]