wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 30
累積人氣: 16779
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 7 月 25 日  星期一 晴天
打牌..冇人黎練波 開心

今日10:00起身喇..真係好早起身囉..大家應該同我慶祝下囉..今日係冇人叫醒我架..係我自己醒架~起身就打俾''傻婆妏''喇..同佢傾下電話咁..又打埋俾老豆~lunch呀媽返黎煮飯食..初初都想同老豆去食飯..但係我又話左陪呀媽sin..真係唔好意思喇!!老豆下次再陪你食喇..之後食完就開始整野喇..又換衫同埋執野喇..2:00左右就同''傻婆妏''出門口喇..因為我地去陪老豆食飯..初初以為老豆嬲左我地..好彩都冇事喇..去左果間死人''角落''食野..我地3個去喇..咁我同''傻婆妏''係食左野架喇ma..果個人叫我地坐出去喎..佢既意思係..老豆可以繼續係度食..但係我同''傻婆妏''就要出去傾..之後老豆話佢都一齊係出面食..我係出面狂用粗口鬧果個人..我諗佢一定係聽到既..之後老豆食完之後就俾錢..果個人仲話''真係唔好意思喇''..我真係頂爆佢個肺呀..如果唔係''千味''逢星期一都係收早..我地會去你果間死人難鬼鋪食..又唔係好食過人wo..扮晒係果d高檔餐廳咁..你死開d喇..果陣我真係好火架..平時我都好少去果間野度食..而家咁樣我更加更加唔會去你果間野食..之後就行去''美樂''練波喇..因為真係好少人呀..so我地又冇正式練波..又係猜波..猜左陣就上凱文屋企玩喇..打牌呀..不過我又輸左喇..真係好慘喇..6:40就走喇..我就返屋企沖涼同埋食飯喇..今晚整呢個靚靚啫喱俾你地食..雖然彤彤家姐同埋外遇王子都唔係度..我下次再整俾你地食喇..仲有呀..老豆今日肚痾呀..真係慘慘喇..希望你快d冇事喇..仲有呀媛都係呀..希望你快d好快喇..因為就快比賽喇..大家都要加油!!!!加油!!!

刊登時間︰2005-07-25 08:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 7 月 24 日  星期日 晴天
行下街.. 開心

今日10:30喇..係咪好早好起身呢..我係由尋晚既8:30開始瞓架喇~

我諗應該有14個鐘喇..起身整完野就去啟豐食野喇..今次去千味食喇~

食完野就去搭車喇..去市中心喇..又買下野咁囉..冇野喇..買野買野囉~

今日真係冇乜野..聽日練波喇..要比心機呀,,加油加油呀!!!

刊登時間︰2005-07-24 09:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 7 月 23 日  星期六 晴天
練波同埋吻人 愉快

今日11:30先起身..如果唔係俾''肥妏''個電話嘈醒..我就係咁瞓~

醒左之後..就傾下晝去邊度食飯喇..我地決定去市中心..之後就整野喇~

本來諗住陪呀媽去買風扇..但係之後都冇喇..12:40就出門口喇..好多野拎~

落到樓下先記得冇拎隻公仔俾''寧寧''..之後話返黎先拎返俾佢..又等老豆架車~

之後就去新屯中車埋寧寧喇..就出去食飯..泊完車就上左去食飯喇..d野都幾好食~

不過就油左少少..之後就去買''6合彩''喇..之後就拎車返去喇..我返屋企拎隻公仔先~

之後就一齊行去''美樂''喇..今日冇正式練波呀..因為好多人冇黎..今日係咁比賽囉~

今日都打得唔錯呀..又開到上手..仲見到''周恩''..之後6:00就去買野飲喇..去7仔買~

之後就陪老豆去啟豐食眼仔..之後走喇..仲見到呀媽..就陪佢去買風扇喇..就走喇~

返屋企又整部風扇..就去沖涼..食飯..又同姵妏同埋老豆玩眼仔喇..今晚會早d瞓囉~

因為今日好攰呀..又周身整痛..真係好慘慘慘呀..不過就比賽喇..冇計喇..要加油呀~

P.S 今日鍚到王子呀..不過最特別係..鈴木杏都鍚到呀~

     平時佢咁COOL..呵呵!!

刊登時間︰2005-07-23 08:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 7 月 22 日  星期五 雨天
失敗 開心

起身果陣明明係行雷wo..又落大大雨~

但係都要返去學校..今日冇咩特別呀~

下晝同呀媛玩左陣..整蛋糕囉..但係好難食~

返學又唔記得帶筆袋..唉..失敗囉~

刊登時間︰2005-07-22 11:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 7 月 21 日  星期四 雨天
好開心..爆開心 愉快

尋晚真係去左食糖水呀..初初老豆都話可能食唔到架..因為出面大風大雨~

 

又停電同埋入唔到油呀..之後過左陣先得ja..老豆仲話好彩執返條命..kee~

 

12:00我地先出門口..一落到去..老豆架車已經到左喇..之後就去左’’發記’’喇~

 

果間野真係好好食架..又係食芒果糯米卷..真係正爆呢!!好好食呀!!!幾掂幾掂!!

 

我一定要學識整俾老豆同埋大家食!!!之後食完就遊左陣車河..又影左幾張相囉~

 

大家可以上我相簿睇睇..之後就返姵妏屋企喇..又玩左陣同埋又傾電話..keekee!

 

3:00就瞓喇..但係又同姵妏傾計..傾到3:15..我地先正式瞓喇..瞓得好好呀..好舒服~

 

今朝7:00姵妏就叫醒我喇..佢叫疽我2次先起身..不過佢仲打我..真係唔打唔醒呀我~

 

之後就刷牙整野喇..仲叫老豆同埋王子起身呀..morning call!!之後我地煮麵食喇~

 

7:45就出門口喇..約左佢地一齊行去體育館呀..我地仲遲左5分鐘...好彩冇俾人鬧ja~

 

之後就做熱身喇..2個圈先..之後就猜陣波..就正式練波喇..開波仲開到上手呀..haha~

 

之後練果d都練得幾好..個個都打得好好玩..除左同黃曉堂同埋寶寶唔係好夾之外..都唔錯~

 

我講既黃曉瑩唔係我個小瑩婆婆牙..之後10:00練完喇..又傾下個星期既今日比賽既事~

 

對果個’’沙楓’’同埋’’青年會’’..原來王子係’’沙楓’’..好彩佢係幫我地呢邊姐..聽講果隊係體藝~

 

之後我就搭老豆返屋企..沖完涼就約埋寧寧上姵妏屋企..又整佢d金魚..呵呵..我邐佢地就死~

 

因為成日都咁俾我攪..haha..之後就去食野喇..冇去’’千味’’..因為得果個低低地男人~

 

上左鋪頭仔,,食完去左陣卓麗就走喇..去拎車..又去交表..咁岩有人練緊波呀..點知…

 

果個教練係老豆個師妹..老豆好勁呀..度度都識人..之後就去左市中心既冒險樂園玩喇~

 

好開心呀..玩海盜船又中大獎..kekee..因為我有秘訣..之後又去拋彩虹..我中左好多野牙~

 

2個黃色..2個綠色..我仲送左1隻雞仔俾老豆牙..又送1隻蛋糕俾寧寧..我指係公仔呀~

 

果個蛋糕好靚架..1個係提于蛋糕..1個係水果卷..我又影左相..可以上去睇埋..之後返去~

 

落車果陣已經風雲變色..一返到屋企就落大雨喇..真係好彩..我又瞓左..6:00瞓到8:00~

 

夜晚又玩下電腦..今日冇去姵妏屋企瞓喇..聽日又要返學..真係好煩牙!!唔係好想返囉!!!!

 

 

刊登時間︰2005-07-22 09:47 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]