尋晚真係去左食糖水呀..初初老豆都話可能食唔到架..因為出面大風大雨~
又停電同埋入唔到油呀..之後過左陣先得ja..老豆仲話好彩執返條命..kee~
12:00我地先出門口..一落到去..老豆架車已經到左喇..之後就去左’’發記’’喇~
果間野真係好好食架..又係食芒果糯米卷..真係正爆呢!!好好食呀!!!幾掂幾掂!!
我一定要學識整俾老豆同埋大家食!!!之後食完就遊左陣車河..又影左幾張相囉~
大家可以上我相簿睇睇..之後就返姵妏屋企喇..又玩左陣同埋又傾電話..keekee!
3:00就瞓喇..但係又同姵妏傾計..傾到3:15..我地先正式瞓喇..瞓得好好呀..好舒服~
今朝7:00姵妏就叫醒我喇..佢叫疽我2次先起身..不過佢仲打我..真係唔打唔醒呀我~
之後就刷牙整野喇..仲叫老豆同埋王子起身呀..morning call!!之後我地煮麵食喇~
7:45就出門口喇..約左佢地一齊行去體育館呀..我地仲遲左5分鐘...好彩冇俾人鬧ja~
之後就做熱身喇..跑2個圈先..之後就猜陣波..就正式練波喇..開波仲開到上手呀..haha~
之後練果d都練得幾好..個個都打得好好玩..除左同黃曉堂同埋寶寶唔係好夾之外..都唔錯~
我講既黃曉瑩唔係我個小瑩婆婆牙..之後10:00練完喇..又傾下個星期既今日比賽既事~
對果個’’沙楓’’同埋’’青年會’’..原來王子係’’沙楓’’..好彩佢係幫我地呢邊姐..聽講果隊係體藝~
之後我就搭老豆返屋企..沖完涼就約埋寧寧上姵妏屋企..又整佢d金魚..呵呵..我邐佢地就死~
因為成日都咁俾我攪..haha..之後就去食野喇..冇去’’千味’’..因為得果個低低地男人~
上左鋪頭仔,,食完去左陣卓麗就走喇..去拎車..又去交表..咁岩有人練緊波呀..點知…
果個教練係老豆個師妹..老豆好勁呀..度度都識人..之後就去左市中心既冒險樂園玩喇~
好開心呀..玩海盜船又中大獎..kekee..因為我有秘訣..之後又去拋彩虹..我中左好多野牙~
2個黃色..2個綠色..我仲送左1隻雞仔俾老豆牙..又送1隻蛋糕俾寧寧..我指係公仔呀~
果個蛋糕好靚架..1個係提于蛋糕..1個係水果卷..我又影左相..可以上去睇埋..之後返去~
落車果陣已經風雲變色..一返到屋企就落大雨喇..真係好彩..我又瞓左..由6:00瞓到8:00~
夜晚又玩下電腦..今日冇去姵妏屋企瞓喇..聽日又要返學..真係好煩牙!!唔係好想返囉!!!!
|