今日7:20就俾我呀媽嘈醒左喇..佢叫我同佢返學買書牙
我係好不願意既情況下起身..之後啦啦聲換衫..因為我呀媽
佢約左人地牙..之後就返學喇..都唔算多人..因為我地好早牙
之後就等等等..仲見到好多同學仔牙..kee..都幾開心架..哈
之後我就上去喇..分批上去買書..我地第6呀..係第1批..勁呀
因為我地咁早就黎左喇..第1批可以買先..迪迪仔仲叫我幫佢買
我就買晒喇..但係幫唔到佢買..因為唔可以買2本..d書好新呀..呵
仲見到''小瑩婆婆''呀..佢又係同佢呀媽買書..之後買完就買野食呀
同呀媽去左大排檔食野食..不過..我好驚牙..因為有貓貓既..>3<
之後去左呀媽做野果度等..11:00就同姵妏去買野飲..之後去悅湖
因為老豆架車係果度等我地..之後就去左''荃惠''買書喇..呀媽叫我去
之後買齊d書就去左市中心..姵妏又增值..又去睇''Westwood''銀包
之後就同老豆去拎車喇..佢車到我地去悅湖..佢就走喇..佢要陪女朋友ma
之後恐怖既野就發生喇..件事就係咁既:
我同姵妏就諗住行返屋企喇..之後行行下個保安話火足..之後我地行第2條路
就係第2條路就出事喇..原來火足果座野就係我地頭上..仲係咁趺d野落黎
我同姵妏當時好驚..仲俾d差人趕走..之後我地係咁搵路走..
返到屋企..個心先定d咋..諗返轉頭其實我地真係好危險..因為上面係咁趺野落黎
分分鐘......之後返到屋企冇乜事喇..不過真係好驚牙..食完飯我就訓左好耐
之後起身食飯..又同寧寧..王子同埋姵妏傾電話..哈哈..好好笑呀
今晚約左寧寧傾通宵牙..唔知會傾到幾點呢..聽日係日記話你地知喇
|