wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 31
累積人氣: 16780
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 7 月 15 日  星期五 晴天
這還是芒果布甸嗎?? 開心

尋晚3:00先訓..之後今日''寧寧''10:45打電話俾我..我就起身聽電話喇..聽完電話我初初都諗住起身睇''孫悟空''架..但係可能係眼訓既關係..我又訓左喇..之後到11:50左右喇..''姵妏''就打俾我囉..果時我先訓醒ja..之後又同''王子''傾電話..呀媽又買左''M''記俾我食..之後我就好快咁食晒..1:00同''寧寧''去圖書館~因為好曬..所以我就帶左把''姐''..點知睇睇下..見到把''姐''有一D野..係雀屎黎架..好彩我有''姐''咋..如果唔係就死得囉..之後喇喇聲問''寧寧''借紙巾喇~

我地就行去圖書館喇..好多人下..等左陣先有位坐..我同''寧寧''睇睇''下書..有個''傻仔''同我地講野牙..我真係好想打佢囉..都唔知係度講乜野..嘈嘈嘈!!!我好火牙 ..初初我好驚架 ~~但係之後俾我既感覺係好黑人憎牙 ~我做左2個圖書報告就走喇..陪''寧寧''食野..去左果間茶餐廳度食野..我仲幫''寧寧''食左少少..食完就諗住去買料整芒果布甸..點知D芒果好貴牙..成$25呀..痴線的..本小姐好日都唔整野食..一整就咁喇..之後就行下其他睇..點知冇tim..我決定唔買喇..之後諗住約人打牌..個個都唔得..''王子''又係市中心..姵妏佢地都唔得..但係過左陣..''王子''話我得牙..我地就去接佢喇~

上到去''寧寧''屋企..我地就打牌喇..打左幾鋪就冇打喇..又玩下電腦同埋睇電視..我今日先知道電視係有遊戲玩架..係''王子''話俾我聽..我先知ja..我仲同佢一齊玩..不過佢好屎牙..鋪鋪都輸俾我..我第1次玩架..haha..之後''寧寧''要同佢呀媽出市中心食飯..我地就走喇..不過走之前就去買野..買左d杯杯整布甸..諗諗下有人諗到唔好用芒果肉..用椰果..去左百佳睇..但係冇特價..之後就走喇..我同''王子''一齊搭車..因為佢又係搭返碼頭..我就搭去兆禧..係車度佢打我牙..唔記得講一樣野tim..''王子''佢今日既打扮好掂牙..可能係次次打波先見到佢喇..佢今日竟然著短牛仔褲呀..haha!!好難得~

去到兆禧..我諗住係樓下買野..點知樓下都冇..叫呀媽睇下有冇囉~點知呀媽都話冇牙..我諗住整呢個冇芒果肉既布甸..希望聽日你地唔好介意喇..仲有呀..我唔係個個都整俾係地食架..我整俾老豆同埋''王子''食~9:00''芷瑩''又約左我打排球..都幾開心呀..10:00就左''OK''買野飲..正牙..好彩佢俾我買左..因為有好好好少既酒精..飲完就走喇..沖完涼都11:00咋..同''王子''同埋''姵妏''講左兩句電話..聽日7:00練波喇..一定要好早起身呀..我諗我聽完''絕情谷'(2:00)'都瞓架喇~

之後我就開始執聽日既野喇..我發現條波褲仲未洗牙..喇喇聲睇下有冇第2條..冇牙..之後問''凱文''..佢有牙..佢借俾我牙..THXTHX唷!!

刊登時間︰2005-07-15 06:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 7 月 14 日  星期四 晴天
練波..冇俾人鬧喇!! 愉快

今日11:00就起左身喇..起身第1件事就係打俾''寧寧''..又同佢傾電話..傾傾下俾打埋俾''老豆''一齊傾..哈哈..傾到成1:00~一路傾一路睇電視..之後傾完我先刷牙同埋換衫~之後就落去食飯喇..諗住係去''啟豐''食飯..點知佢地話同''老豆''去市中心既''吉野家''食飯~好多人牙..要排隊呀..排隊果陣..我地前面男人個身有隻好似甲蟲既物體既野..真係好嚇人囉 !!我地都諗過同果個人講..但係好似好難開口..又係果隻野就走左..我地就買野食喇..''姵妏''以為''寧寧''幫佢買埋..點知''寧寧''係幫''老豆''買..佢真係傻下傻下..又要去排隊喇~食完野..''姵妏''就去幫''王子''買包包..點知佢話唔好wo~咁''老豆''就渣車返去喇..我泊完車就去''美樂''打波喇!!

我地遲左少少呀..之後去到就放低d野..同埋搽防曬同埋蚊怕水..之後就猜波喇..又練上手..一開始連續猜50球..我同''芷瑩''1組..哈哈!我地又係第1組完成喇..又練下其他野..4:55陪''呀媛''去接人..打打下波..有人打左個上花槽上..''老豆''要搵野整返落黎..個度有個蜂兜..好嚇人呀 !!老豆仲叫我幫佢扶住..真係好嚇呀 !!拎完個波喇喇聲走喇..之後老豆就講野喇..佢讚我地牙..好開心呀 ~我仲鍚左''王子''一啖呀 ..haha!!好開心牙~之後就走喇..佢地去book場..我地就返屋企喇~

今日冇乜食到野..因為我唔係好肚餓 ..之後就打日記..睇電視同埋玩電腦喇..又要做下d暑期作業..夜晚又同''王子''同埋''姵妏''傾電話~

刊登時間︰2005-07-14 08:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 7 月 13 日  星期三 晴天
面臨死亡的一刻 無奈

今日7:20就俾我呀媽嘈醒左喇..佢叫我同佢返學買書牙

我係好不願意既情況下起身..之後啦啦聲換衫..因為我呀媽

佢約左人地牙..之後就返學喇..都唔算多人..因為我地好早牙

之後就等等等..仲見到好多同學仔牙..kee..都幾開心架..哈

之後我就上去喇..分批上去買書..我地第6呀..係第1批..勁呀

因為我地咁早就黎左喇..第1批可以買先..迪迪仔仲叫我幫佢買

我就買晒喇..但係幫唔到佢買..因為唔可以買2本..d書好新呀..呵

仲見到''小瑩婆婆''呀..佢又係同佢呀媽買書..之後買完就買野食呀

同呀媽去左大排檔食野食..不過..我好驚牙..因為有貓貓既..>3<

之後去左呀媽做野果度等..11:00就同姵妏去買野飲..之後去悅湖

因為老豆架車係果度等我地..之後就去左''荃惠''買書喇..呀媽叫我去

之後買齊d書就去左市中心..姵妏又增值..又去睇''Westwood''銀包

之後就同老豆去拎車喇..佢車到我地去悅湖..佢就走喇..佢要陪女朋友ma

之後恐怖既野就發生喇..件事就係咁既:

我同姵妏就諗住行返屋企喇..之後行行下個保安話火足..之後我地行第2條路

就係第2條路就出事喇..原來火足果座野就係我地頭上..仲係咁趺d野落黎

我同姵妏當時好驚..仲俾d差人趕走..之後我地係咁搵路走..

返到屋企..個心先定d咋..諗返轉頭其實我地真係好危險..因為上面係咁趺野落黎

分分鐘......之後返到屋企冇乜事喇..不過真係好驚牙..食完飯我就訓左好耐

之後起身食飯..又同寧寧..王子同埋姵妏傾電話..哈哈..好好笑呀

今晚約左寧寧傾通宵牙..唔知會傾到幾點呢..聽日係日記話你地知喇

 

 

刊登時間︰2005-07-13 10:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 7 月 12 日  星期二 晴天
夏天打邊爐?? 開心

今日10:30就起身喇..收到''呀媛''既電話..佢入到第1志願呀

真係開心喇..之後就玩電腦同埋睇電視..睇''孫悟空''呀..正牙

呀媽又買''PIZZA HUT"俾我食..我都知係好肥..不過都唔係成日食

之後食完野就換衫執野喇..2:35就同''呀媛''同埋''姵妏''一齊出門口

仲拎返袋野俾''寧寧''..係''7-11''買水..見到''寧寧''..啦啦聲俾袋野佢

買完水就去球場喇..1個人都冇..D人慢慢先黎到..又搽下蚊怕水果D喇

老豆遲左黎呀..之後''蔡太''要我地2個人1組連續猜50球..我同''芷瑩''1組

好快我地就做完50球喇..仲係第1組做完tim..之後老豆又同我地猜波

不過今次唔係下手喇..係殺波呀..都幾難牙..不過我覺得都打得幾好牙

之後就練開波..初初開幾球下手先..之後先練開上手..開到上手牙..haha

之後又練追波同埋殺波..我同''芷瑩''仲去左封網tim..雖然唔係球球封到

但係都幾好玩牙..之後就比賽喇..一開始打得麻麻喇..又俾老豆鬧牙..>3<

之後鬧完我有d嬲佢架..所以初初同佢講野d態度好錯..之後都冇事喇..kee

我唔會嬲人嬲咁耐..之後練到6:30喇..就上左去''芷瑩''屋企沖涼..3個1齊沖

老豆好悶咁自己一個坐係個廳度..之後沖完就去打邊爐去..去左''美樂''果間

叫左好多野食呀..不過我地食唔晒呀..又講左好多淫野 ..haha..芷瑩又早走

因為佢要去唱K呀..之後過多陣我地都走喇..我同呀媛去啟豐幫人還碟

老豆佢要過海牙..之後9:25就返到屋企喇..沖下涼同埋玩下電腦咁囉

刊登時間︰2005-07-12 10:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 7 月 11 日  星期一 晴天
死喇..塊面瘀左呀 開心

 

 

今日要返學架..但係明明要7:00起身..但係我7:20先起身~好彩我呀媽叫醒我咋..好彩姐..如果唔係就一定遲到喇..起身之後就換衫整野喇..個頭好唔掂呀..搞到我冇乜時間食野tim~7:40就要出門口喇..因為今日拎獎果d要8:00返到去..之後返到去係課室吹左陣水先..同''小瑩''佢地傾計..之後就入去喇..坐得好前牙..之後d人就入禮堂喇~

個獎既禮物好廢牙..拎完個頒獎禮就完喇..校長又講廢話..之後又要d老師講喇..好煩牙..悶到死死下~之後就返班房喇..又要幫老師派完..之後老師又派暑期作業果d..成10:45先放學..之後就返屋企喇..又訓覺左..成3:00先起身..之後就玩下電腦喇~

夜晚食完飯又玩下電腦..約左''芷瑩"打羽毛球..9:30就落去喇..佢遲到呀..之後就開始打喇..胡樂兒佢地都有黎打..好好玩呀..之後10:00就熄燈喇..但係我地仲打..10:30呀爸就黎左喇..又同佢打..佢好勁呀..我同''芷瑩''都輸左俾佢..今日又同''芷瑩''打比賽喇..打左2場..一場輸一場勝..但係''芷瑩''都仲爭我3支雪條..之後俾人用羽毛球拍打中左塊面呀..初初以為冇事~

之後打完上左''OK''買野飲..''芷瑩''請我..哈哈..係果陣先發現塊面瘀左..好痛呀..之後就返屋企喇..沖涼..呀媽又煲左隻雞蛋俾我碌面..好痛呀..不過算喇一定要碌..如果唔係聽日塊面就好唔掂架喇..之後就同呀爸CHAT MSN..佢俾左隻KITTY限量版俾我..THX呀~

.但係明明要7:00起身..但係我7:20先起身~
好彩我呀媽叫醒我咋..好彩姐..如果唔係就一定遲到喇..起身之後就換衫整野喇..個頭好唔掂呀..搞到我冇乜時間食野tim~7:40就要出門口喇..因為今日拎獎果d要8:00返到去..之後返到去係課室吹左陣水先..同''小瑩''佢地傾計..之後就入去喇..坐得好前牙..之後d人就入禮堂喇~

個獎既禮物好廢牙..拎完個頒獎禮就完喇..校長又講廢話..之後又要d老師講喇..好煩牙..悶到死死下~之後就返班房喇..又要幫老師派完..之後老師又派暑期作業果d..成10:45先放學..之後就返屋企喇..又訓覺左..成3:00先起身..之後就玩下電腦喇~

夜晚食完飯又玩下電腦..約左''芷瑩"打羽毛球..9:30就落去喇..佢遲到呀..之後就開始打喇..胡樂兒佢地都有黎打..好好玩呀..之後10:00就熄燈喇..但係我地仲打..10:30呀爸就黎左喇..又同佢打..佢好勁呀..我同''芷瑩''都輸左俾佢..今日又同''芷瑩''打比賽喇..打左2場..一場輸一場勝..但係''芷瑩''都仲爭我3支雪條..之後俾人用羽毛球拍打中左塊面呀..初初以為冇事~

之後打完上左''OK''買野飲..''芷瑩''請我..哈哈..係果陣先發現塊面瘀左..好痛呀..之後就返屋企喇..沖涼..呀媽又煲左隻雞蛋俾我碌面..好痛呀..不過算喇一定要碌..如果唔係聽日塊面就好唔掂架喇..之後就同呀爸CHAT MSN..佢俾左隻KITTY限量版俾我..THX呀~

刊登時間︰2005-07-13 07:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]