今日好早就起左身喇..所以7:15就已經整好晒喇//
食下野..7:40就打比姵妏喇..約佢一齊行返學//
返到去一陣又要過禮堂早會喇..發現冇帶W.B呀//
喇喇聲問人借囉..好彩有人借比我..咁就唔使留堂喇//
班任堂發生左件事..原來係琴日"哈米"佢性騷擾呀//
之後MISS WAT叫果幾個同學講返件事出黎//
小K都有份呀..MISS WAT好明顯就幫我地喇..因為...
MISS WAT都好憎"哈米"..之後就閱讀堂喇..OK LA//
英文堂做FAIR COPY..之後又對W.B..老師冇發現//
小息又傾下計..就擺野..今日唔使跑呀..因為
呀..正//
上左禮堂打table tennis..好好玩呀..之後小息冇事//
中文堂背默同埋做練習..之後就放lunch..返屋企食飯//
2:00就出門口喇..去左搵小瑩佢地..今日馬文輝生日//
佢地買左個蛋糕比佢..又猜"包剪"..輸左要比人用蛋糕整面//
好彩我冇輸姐..之後就返課室喇..馬文輝真係請我食芝士蛋糕呀//
之後就同呀盈係課室食..點知又有人喎..最後去左廁所..門口//
好正呀..因為馬文輝話過請我同呀盈食架..仲係"伊滕家"//
之後就上I.H堂喇..都OK LA..3:45就放學喇..之後返屋企//
5:00落左去搵呀媽..買野..又去左啟豐買左一件背心//
呀媽係一間文具鋪睇中左一個環保袋..不過冇買到//
因為果個老闆娘好串..我同佢爭D嘈呀..佢唔識野又扮IN//
好心佢喇..自己都一把年紀喇..IN佢就冇..OUT佢就有//
走果陣仲見到芷瑩呀..之後就返屋企喇..就係咁喇//
夜晚同呀sir玩icq呀//
好多謝楊sir既支持呀,,仲有我應丞左你既野..
一言為定喇..我唔會翻口架!!
|