wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 32
累積人氣: 16781
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 5 月 27 日  星期五 晴天
//*返學..星期5喇*\\ 開心

今日7:00起身喇..之後就換衫整野喇//

攪掂就打比姵妏..7:45就出門口喇..又一齊返學//

同佢行完就見到關靜儀..之後同佢一齊行喇//

返到去一陣又要過禮堂早會喇..之後就班任堂//

有個老師入左黎介紹放學既活動,,就係睇戲喇//

睇"豬兜有情人"喇..不過我唔去喇..又要做功課//

如果今晚真係睇呀sir比賽..咁就唔係咁好喇//

閱讀堂好悶呀..之後就數學堂喇..ok la..小測呀//

不過好多都唔識呀..科學上左5樓做實驗呀..ok la//

電腦堂老師有返喇..不過都可以上網,,因為我好快做完要做既野喇//

LUNCH返屋企食..2:00就門口返學喇..一返到去.."哈米"又攪事喇//

之後就上4樓上英文堂喇..唔錯呀..又玩串字比賽..D班 VS C班//

唔使講梗係又係我地D班WIN喇..有我呢個勁女喎..KEEKEE//

3:45就放學喇..打比呀媽佢話想我過去幫佢整電腦喎..就去喇//

點知冇帶"八達通"..就行喇..點知行行下比我見到恐龍仔呀//

佢等緊車..原來佢又係去龍門居..同佢一齊行喇//

佢返屋企我就搵呀媽..等左一陣..5:00就走人喇..去買野食//

夜晚又係咁打比芷瑩同倩怡..之後9:00約左芷瑩係美樂既7-elven等//

同埋蔡姨姨一齊搭的士去..睇下呀sir同佢d隊員練波..呀sir好勁呀//

10:30到喇..ar sir同佢d隊員講要早走..之後換完衫就去悅湖食宵夜//

跟住呀sir車埋倩怡..就一齊去喇..呀sir食車仔麵..我地食糖水//

點知食食上我發覺d水果有陣怪味..之後果d人又換左碗比我地//

12:00就返到屋企喇..同倩怡一齊行..之後就沖涼做埋d功課喇//

 

刊登時間︰2005-05-27 12:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 5 月 26 日  星期四 雨天
//*好好玩既1日*\\ 開心

今日好早就起左身喇..所以7:15就已經整好晒喇//

食下野..7:40就打比姵妏喇..約佢一齊行返學//

返到去一陣又要過禮堂早會喇..發現冇帶W.B呀//

喇喇聲問人借囉..好彩有人借比我..咁就唔使留堂喇//

班任堂發生左件事..原來係琴日"哈米"佢性騷擾呀//

之後MISS WAT叫果幾個同學講返件事出黎//

小K都有份呀..MISS WAT好明顯就幫我地喇..因為...

MISS WAT都好憎"哈米"..之後就閱讀堂喇..OK LA//

英文堂做FAIR COPY..之後又對W.B..老師冇發現//

小息又傾下計..就擺野..今日唔使跑呀..因為 呀..正//

上左禮堂打table tennis..好好玩呀..之後小息冇事//

中文堂背默同埋做練習..之後就放lunch..返屋企食飯//

2:00就出門口喇..去左搵小瑩佢地..今日馬文輝生日//

佢地買左個蛋糕比佢..又猜"包剪"..輸左要比人用蛋糕整面//

好彩我冇輸姐..之後就返課室喇..馬文輝真係請我食芝士蛋糕呀//

之後就同呀盈係課室食..點知又有人喎..最後去左廁所..門口//

好正呀..因為馬文輝話過請我同呀盈食架..仲係"伊滕家"//

之後就上I.H堂喇..都OK LA..3:45就放學喇..之後返屋企//

5:00落左去搵呀媽..買野..又去左啟豐買左一件背心//

呀媽係一間文具鋪睇中左一個環保袋..不過冇買到//

因為果個老闆娘好串..我同佢爭D嘈呀..佢唔識野又扮IN//

好心佢喇..自己都一把年紀喇..IN佢就冇..OUT佢就有//

走果陣仲見到芷瑩呀..之後就返屋企喇..就係咁喇//

夜晚同呀sir玩icq呀//

好多謝楊sir既支持呀,,仲有我應丞左你既野..

一言為定喇..我唔會翻口架!!

 

刊登時間︰2005-05-26 07:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 5 月 25 日  星期三 晴天
//*不愉快既1天*// 驚訝

今日7:00起身喇..之後就換衫整野喇//

點知想拎野果陣發現條裙有d紅色呀..慘//

原來係呀媽幫人柒紅雞蛋既紅粉呀..之後喇喇聲除左條裙//

媽咪幫我手洗..之後用野吹乾條裙..好彩趕得切姐//

之後就同姵妏出門口喇..返到去就做下功課喇,,唔識呀//

衰人德拎左扭汶本簿抄呀..之後比人捉囉..真係慘呀//

早會又去左禮堂..班任堂冇事..閱讀堂睇..一樣同平時書//

第一..二堂係ERS..咪又係睇英文書..小息冇事..好好//

第三..四堂係中文堂..做下聆聽..我喊呀..比人激到喊呀//

小息又冇事..之後就係上電腦堂喇..個老師冇返到//

所以我地就可以用電腦喇..我就打左今朝既野先喇//

刊登時間︰2005-05-25 12:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 5 月 24 日  星期二 晴天
//*好悶既1日*\\ 開心

今日又係7:00起身喇..之後換衫刷牙食早餐//

今日既早餐係芒果蛋糕呀..真係勁爆之正呀//

攪掂晒就打比姵妏喇..7:45出門口喇//

返到去學校一陣又要過禮堂早會喇..冇乜特別//

班任堂係咁派野..仲派左考試時間表..又考試喇//

閱讀堂咪睇下書..果個鄧老師又講普通話d野//

普通話堂過左語言中心..悶爆..數學又教數囉//

小息係課室做功課..之後上中文堂..2堂都對野//

小息之後係課室冇出去..因為好熱..佛學堂做小測//

好多都唔識..因為唔記得左今日係小測..之後中吏//

冇乜特別..lunch返左屋企食..2:00出門口喇//

之後係視藝堂好悶呀..3:45就放學喇..去左dt室//

做dt功課..不過有人幫我做..之後就返屋企喇//

 

刊登時間︰2005-05-24 04:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 5 月 23 日  星期一 晴天
//*返學..冇事呀*\\ 開心

今日7:00起身..之後換衫食早餐.出門口//

今日冇約姵妏..因為佢要早返..所以自己行//

返到去做下功課..今日唔做上早會..好呀//

DT堂三堂都悶..中文堂謄文..英文堂上左4樓//

又玩作句比賽..MISS NG仲讚我識得用返學左既野//

LUNCH返屋企食..2:00自己出門口..好攪笑呀//

明明係出緊太陽都可以落雨..真係好笑..奇怪呀//

冇週會..數學堂畫圖..好快就過喇..3:45放喇//

去左增值八達通..就返屋企做功課喇..冇特別//

刊登時間︰2005-05-23 10:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]