wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 33
累積人氣: 16782
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 4 月 28 日  星期四 晴天
返學..遲放*// 愉快

今日7:00就起身喇..之後就換衫同埋食藥//

今日姵妏又陸運會喇..所有冇約返學//

7:45同媽咪出門口..8:00返到學校喇//

早會去左禮堂..聽完人講野就返課室喇//

閱讀堂又係果個話我飲水果個廢柴//

不過我今次冇飲水喇..唔係因為怕左佢//

而係我唔記得左..之後就上dt堂喇//

一開始就整相架先喇..好好玩呀//

係咁同小瑩子..楊婉瑜同埋衰仔德傾計//

傾傾下衰仔德隻手爆血呀..好核特呀//

小息之後果堂就畫圖喇..好難呀..又煩//

中文堂就小測..都識識地喇..OK LA//

英文堂又去左禮堂週會..講日本仔囉//

本來係一堂..點知用晒兩堂..仲遲放LUNCH//

之後就返屋企食..2:00同媽咪出門口//

返到去就傾計..又玩囉..去左廁所//

同小瑩子..彤彤..扭汶同埋小K子..好好笑呀//

唱"包包"歌呀..仲錄左呀..XDDD//

之後又去禮堂..有一個英文既活動呀//

有人唱歌..都幾好笑呀..最後校長係咁唱歌//

攪到4:00先放學..之後返屋企喇..訓訓訓//

起身就食野同埋睇電視..仲有做功課//

夜晚又同楊婉瑜同埋呀WIBG傾電話//

講聽日出街既事..聽日可以買褲褲喇//

 

刊登時間︰2005-04-28 08:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 4 月 27 日  星期三 雨天
返學..慶祝*// 開心

今日又係7:00起身..之後換衫同食藥藥//

今日好左好多喇..仲有今次全部係藥丸//

我最唔鐘意藥水架..今日姵妏學校陸運會//

所以冇約返學..7:45就出門口喇//

條街靜左好多呀..因為辛亥年唔使返學//

早會又去禮堂..黃sir扮大長今呀..XDDD//

早讀堂就睇書..都OK LA..之後就上中文堂喇//

教書..之後上數學堂..派聽日既小測卷呀//

勁低份..因為琴日唔舒服呀..冇心情做囉//

連MISS張都問我係咪病..之後上英文堂//

之後左禮堂睇人講野..有個牛津既人黎左//

教我地用字典呀..悶到呀..係咪同彤彤佢地吹水//

小瑩子講鬼故呀..佢講鬼故好正嫁..好得人驚架//

之後MISS NG講左少少野就放LUNCH喇//

返屋企食..食完烏東呀..食完又要食藥藥喇//

媽咪問我8/5得唔得閒..又叫我做司儀喇//

佢地話我做得好呀..想叫我做多次//

唔知果日去唔去睇楊SIR比賽呢..要約下佢地LU//

2:00同媽咪出門口喇..返到學校做埋數學功課//

之後上佛學堂..連續兩堂呀..悶到爆炸呀//

本來係綜人堂..但係轉左呀..個個係咁玩//

果個老師講書我就做功課..同埋睇書書//

好多同學都換左位..我就梗係冇咁做喇..好乖既我//

3:45就放學喇..之後就返屋企睇下電視//

4:20家姐打比我..叫我拎姐姐比佢喇..落雨呀//

之後就落去拎姐比佢..佢又叫我陪佢買野食//

去左啟豐買野食..之後就返屋企喇..換衫衫//

約左媽咪係輕鐵站度等..之後就搭車出市中心//

一出到去睇鞋先..睇岩左喇..係紫色架..我好鐘意呀//

但係仲有好多呀..心大心小..打比家姐叫佢陪我睇//

之後老豆又打黎話7:00食飯..之後就上酒樓//

食到好飽飽呀..又有三文魚..8點幾就走喇//

又行街..去左"運動家"度買鞋..點知又有我睇岩果對//

呢度仲平左呀..就買左喇..之後行多陣就返屋企//

9:50返到屋企..沖涼同埋睇電視咁..聽日又要返學//

 

刊登時間︰2005-04-27 04:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 4 月 26 日  星期二 晴天
早會*// 愉快

今日7:00起身..之後整野同埋換衫衫喇//

7:35就打比姵妏..之後就出門口喇//

因為今日要7:55返到學校搵MISS NG呀//

7:50就返到喇..之後啦啦聲去搵MISS NG喇//

練左一陣..就上返去喇..老師叫我地自己去禮堂//

入到去我地就企埋一邊..我就係咁讀..好驚呀//

係咁等MISS NG過黎..佢話等D師姐介紹我地//

到我地講果陣..好好好驚呀..雖然係唔使上去//

但係個個都望到自己..真係嚇死我喇//

MISS NG又陪住我地..講得好好呀//

之後就排返隊喇..之後就上堂喇//

上閱讀堂睇書書囉..冇乜特別野//

數學堂已經唔係好舒服..成日係度訓//

個個都話我個樣好唔掂..之後上科學堂//

要上五樓呀..上到去又訓訓訓//

落堂叫楊婉瑜陪我搵老師簽早退表//

老師又話唔係佢簽..就落左去搵MISS屈//

佢又話唔係佢簽..之後去左校務處喇//

打電話比媽咪叫佢黎接我..之後等左一陣//

媽咪黎左喇..就同我地睇醫生喇//

傷風果D喇..要食成六種藥呀..又係樓下買粥//

返到屋企就食粥..都唔好食..好似水咁//

之後就食藥喇..食完就啦啦聲訓訓訓//

訓到三點就醒左..食左少少野..打埋日記//

食完野又訓過喇..訓到成7:00//

起身做功課食飯..睇下電視喇..聽日返學//

 

刊登時間︰2005-04-26 04:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 4 月 25 日  星期一 晴天
累呀*// 愉快

今日7:00起身..整野同埋換衫//

之後7:45同媽咪出門口..冇約姵妏//

返到學校8:00..傾下計就上堂喇//

班任堂做問卷呀..講唔知咩欺凌呀//

上閱讀堂就睇書書喇..果個老師好耐都未黎//

差唔多上完閱讀堂之前既一陣先黎到//

之後就上4樓上英文堂..講下書..唔錯呀//

MISS NG話聽日早會要說話呀..好驚呀//

講英文呀..希望講得好好地喇..唔好瘀呀//

之後上體育堂..考排球呀..得16分咋//

得都好好喇..都盡左力喇..不過唔係最勁果個//

未考之前同彤彤係咁練..超爆累呀//

上中文堂都OK呀..上一堂咋//

默唔知咩課外默材呀..好多都唔識呀//

12:40就食LUNCH喇..係學校食呀//

食果個肉丁餐肉麵加一盒野飲..$10咋//

不過就勁難食呀..仲之買三文冶仲好喇//

我又食下王曉瑩D三文冶同埋彤彤既碗仔翅//

之後就出去喇..去元朗唔知邊度..執垃圾//

搭車果陣..小瑩子同我按摩呀..正正正呀//

我都冇乜執到..因為個肚勁痛呀..慘LU//

彤彤就執得好落力..佢真係好乖乖呀//

4:00就搭車返去喇..同彤彤一齊坐//

4:25就返到學校喇..入去執返個袋袋就走喇//

同小瑩子一齊行..4:45返到屋企喇//

 

 

 

刊登時間︰2005-04-25 05:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 4 月 24 日  星期日 晴天
特別*// 愉快

今日8:30就起身喇..好多野要整呀//

之後9:00就同媽咪出門口喇..本來同埋呀媛出//

但係佢未攪掂..佢就自己落去..我地行先//

又見到d姨姨..就一齊去食早餐喇//

諗住去"千味食坊"食嫁..但係得魚柳叔叔//

之後去左"小桃園"喇..呀媛都黎埋喇//

食完就去辦事處喇..拎埋所有野//

之後就去社區中心喇..幫手執野//

又同佢地對對犒..又換"長今衫"//

好靚呀..仲榻埋個頭呀..同埋化妝//

芷瑩..倩怡..呀媛..姵妏都黎左呀//

試讀果陣..仲成日大笑呀..XDD //

正式開始喇..我覺得自己做得好好呀//

唔錯呀..起馬冇笑同埋冇唔記得野先喇//

果D表演歌手..好唔掂呀..扮晒野咁//

十幾歲就整到成廿幾歲咁..好樣衰呀//

仲係度啤呀媛呀..最後我見唔到咋//

如果唔係一定串死佢呀..勁憎果條友囉//

5:00就完左喇..同埋佢地走先喇//

去左啟豐買野食..就同佢地返去喇//

同呀媛搭"車立"果陣..條電話繩中左//

寧寧送比我架 ..返屋企立即沖涼//

因為個頭好唔掂..7:00就落"千味"食喇//

好正呀..我地食左個咖喱煲..好好食呀//

之後去左蝴蝶買野..就返屋企喇//

睇"獎門人"呀..好好笑呀..笑爆咀呀 //

"八兩金"呀..超樣衰呀..真係好好笑呀//

今晚好多電視睇呀..FULL HOUSE呀//

聽日要返學同埋埶垃圾呀..慘慘慘呀 //

 

 

 

 

 

 

 

 

刊登時間︰2005-04-24 06:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]