今日又係7:00起身..之後換衫同食藥藥//
今日好左好多喇..仲有今次全部係藥丸//
我最唔鐘意藥水架..今日姵妏學校陸運會//
所以冇約返學..7:45就出門口喇//
條街靜左好多呀..因為辛亥年唔使返學//
早會又去禮堂..黃sir扮大長今呀..XDDD//
早讀堂就睇書..都OK LA..之後就上中文堂喇//
教書..之後上數學堂..派聽日既小測卷呀//
勁低份..因為琴日唔舒服呀..冇心情做囉//
連MISS張都問我係咪病..之後上英文堂//
之後左禮堂睇人講野..有個牛津既人黎左//
教我地用字典呀..悶到呀..係咪同彤彤佢地吹水//
小瑩子講鬼故呀..佢講鬼故好正嫁..好得人驚架//
之後MISS NG講左少少野就放LUNCH喇//
返屋企食..食完烏東呀..食完又要食藥藥喇//
媽咪問我8/5得唔得閒..又叫我做司儀喇//
佢地話我做得好呀..想叫我做多次//
唔知果日去唔去睇楊SIR比賽呢..要約下佢地LU//
2:00同媽咪出門口喇..返到學校做埋數學功課//
之後上佛學堂..連續兩堂呀..悶到爆炸呀//
本來係綜人堂..但係轉左呀..個個係咁玩//
果個老師講書我就做功課..同埋睇書書//
好多同學都換左位..我就梗係冇咁做喇..好乖既我//
3:45就放學喇..之後就返屋企睇下電視//
4:20家姐打比我..叫我拎姐姐比佢喇..落雨呀//
之後就落去拎姐比佢..佢又叫我陪佢買野食//
去左啟豐買野食..之後就返屋企喇..換衫衫//
約左媽咪係輕鐵站度等..之後就搭車出市中心//
一出到去睇鞋先..睇岩左喇..係紫色架..我好鐘意呀//
但係仲有好多呀..心大心小..打比家姐叫佢陪我睇//
之後老豆又打黎話7:00食飯..之後就上酒樓//
食到好飽飽呀..又有三文魚..8點幾就走喇//
又行街..去左"運動家"度買鞋..點知又有我睇岩果對//
呢度仲平左呀..就買左喇..之後行多陣就返屋企//
9:50返到屋企..沖涼同埋睇電視咁..聽日又要返學//
|