| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

| 2005 年 5 月 3 日 星期二 |
 | |
//*練舞..返學*\\  |
今日7:00起身喇..之後換衫衫整頭喇//
食完個包包..7:35就打比姵妏喇//
7:45同埋媽咪一齊出門口..之後就行喇//
行行下..見到"雞紮"..佢好似見唔到我喎//
之後就繼續行喇..之後我自己行返學校//
8:00就返到學校喇..課室好爽呀..正爆呀//
因為係屋企行返學校成身都濕晒喇..熱爆//
8:10就落去操場早會..好曬呀..老師叫我地女仔行前//
初初成班女仔都冇行..之後過左陣就行前喇//
同d男仔平排..講完野就上課室喇//
閱讀堂睇書書..之後就上普通話堂喇//
係課室上堂..之後就上數學堂喇//
小息係咁做功課..之後上中文堂喇//
講書書..之後上佛學堂..做作業//
果個楊老師係我本作業讚我d字靚呀//
小息問"王曉瑩"拎$4買水水..佢唔比我//
之後叫佢問前面果個拎..真係比我呀//
真係好好人呀果個男仔..因為佢鐘意"王曉瑩"//
中吏堂就又係講書..食lunch返屋企喇//
行行下見到姵妏..佢同埋佢d同學仔//
佢話今日下晝唔睇我地跳舞喇..唔緊要//
食飽飽就行返學喇..同媽咪一齊出門口//
返到去傾左陣計就上視藝堂喇..都ok喇//
有人話芷瑩靚女呀..咁就梗係喇//
芷瑩係我老公仔黎嫁ma..keekee//
3:45就放學喇..之後就打比芷瑩喇//
打極都打唔通..係媽咪度等左陣//
打左好耐比芷瑩..佢終於打返比我喇//
去左碼頭接佢..之後去左買野食//
買叮噹餅呀..好正呀..好好食呀//
之後就上"卓麗"練舞喇..今日好左好多喇//
又去買下野食..見到"迪迪"呀..好耐冇見//
我地又影下相相..好好笑呀..笑爆咀呀//
6:45就行返屋企喇..7:00返到喇//
沖涼同埋食飯..之後玩一陣電腦做功課//
聽日要中文背默同埋數學小測呀..煩死人//
|
| 刊登時間︰2005-05-03 07:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|

| 2005 年 5 月 2 日 星期一 |
 | |
//*練舞*\\  |
今日9:30就醒左喇..之後就換衫衫//
之後又同媽咪去"千味"食早餐..正呀//
不過今日食唔晒呀..因為係勁飽//
之後好乖乖咁陪媽咪食送..XDDD//
不過我好憎去蝴蝶村..因為好多呀伯//
好叉憎D呀伯架..佢地好鬼鹹濕架//
成日眼望望望..所以佢地一望..我就啤行佢//
之後就返屋企開電腦同埋執野..上芷瑩度//
初初諗住去食"麥當奴"架..但係芷瑩有個妹妹仔//
12:30就上到芷瑩屋企喇..過左陣就食飯//
好好味呀..食呢個西芹炒雞脾肉//
之後就練舞喇..都練得幾好呀..好合拍//
芷瑩婆婆又黎左..佢都話好好睇呀//
之後就玩排球仔..數字球..好好玩呀//
4:00去左啟豐陪個妹妹買野//
我同芷瑩買左張貼紙貼電話..而家一樣呀//
部手提係一樣野架..好靚呀//
之後就跳舞比果d姨姨睇..又改左隻舞//
改左好多呀..好多都唔同晒呀//
有排記呀..雖然隻舞係好好..但係真係好煩呀//
咁多步驟..都好難記得晒..又要搵時間練//
7:00就走喇..返屋企食飯..勁熱呀//
聽日到放學開始就要練舞喇..慘慘慘// |
| 刊登時間︰2005-05-02 11:45 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|

| 2005 年 5 月 1 日 星期日 |
 | |
出街..勁熱*//  |
今日9:00醒左..點知原來芷瑩都醒左喇//
跟住我同芷瑩係咁攪呀媛呀..佢仲訓緊//
之後媛媛終於比我地攪醒左喇..哈哈哈//

之後佢地食叮叮野食..我就過屋企喇//
刷牙換衫衫..之後就媽咪落"千味"食早餐//
之後就出MK喇..同埋細姨一齊行//
行下"女人街"果D..又多人又熱爆呀//
之後就行"朗豪坊"喇..舒服得多多聲喇//
之後去"馬拉松"睇下波鞋同埋袋//
媽咪買左個adidas既袋袋..都幾好呀//
之後就去"無印"..幫芷瑩買左幾支筆//
我自己又買筆同埋糖糖..之後就去食野//
去左KFC食..好好食呀..之後就上呀婆度喇//
一上到去就訓訓訓..起身睇電視喇//
又陪表姐返屋企拎野..之後就食飯飯喇//
大人又打牌..我就當然睇"大長今"喇//
10:30就苟車返屋企喇..12:00返到//
就沖涼開電腦喇..同埋做埋D功課//
1:25終於做晒所有功課喇..好彩彤彤教姐//
聽日上芷瑩屋企練舞..哈哈哈//
 |
| 刊登時間︰2005-05-02 12:25 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|

| 2005 年 4 月 30 日 星期六 |
 | |
練波..放假喇*//  |
今日8:15就醒左喇..之後就刷牙整野//
之後媽咪返左黎..同佢落左"千味"食早餐//
食食下野..有一陣好臭既味道..好討厭//
有人食煙呀..好黑人憎呀..好彩佢地早走姐//
10:40就返屋企喇..媽咪出市中心行街//
過馬路果陣見到李卓文..無啦啦同我講野//
果陣真係好無奈==..之後返屋企開電腦喇//
上網搵"他約我去迪士尼"呢首歌..好正呀//
好好聽呀..但係最衰家姐又訓緊覺覺..冇得聽//>3<
1:35就出門口喇..約埋傻mon同ningning//
之後就入學校打波喇..有幾個不明人士黎左呀//
佢地無啦啦走黎打籃球..又用籃球當排球打//
都低低地既..好彩佢地好快就走左喇//
楊sir病左呀..由蔡姨姨做住教練先//
好唔鐘意同小學練囉..佢地成日都爭波打//

又猜波..開波..同埋玩比賽..都勝左喇//
又同佢地講下12/6既旅行..大家都要呀sir去//
4:00打完就去左"千味"食下午茶..正呀//
又打左比楊sir..佢病得好重呀..我前幾日又病//
而家到佢..佢隻手都好唔掂呀..部電腦又上唔到網//
佢真係慘慘喇..我地又玩"千味"個姐姐//
話佢鐘意呀sir呀..XDDD..之後上"卓麗"//

練舞呀..又親下衫衫..好累呀..不過幾開心//
又係咁諗點跳好..芷瑩跳到成隻暴龍咁//
之後就講今晚去凱文屋企練舞..之後返屋企//
沖涼..搵衫衫同埋搵下音樂果D..同埋休息一下//
芷煌同凱文去食飯..我唔去喇..因為好飽飽呀//
之後等佢地下黎就一齊上凱文屋企喇//
隻腰D骨都幾快爆嫁喇..真係好好笑呀//

整到我同芷瑩好似好姣咁..但係我地唔係咁既人//
係凱夜屋企終於將成隻舞跳晒喇..我覺得好好呀//
蔡姨姨..佢地又左黎睇下..11:30佢地就走左喇//
我..芷瑩去左媛媛屋企訓..又睇下"功夫"//
不過睇睇下..我地個個都訓左..KEEKEE//
媛媛果樣仲好似BB呀..真係好攪笑呀//

聽日出MK..同埋上婆婆屋企喇//
P.S AR SIR你小心身體喇..知唔知道呀//
仲有呀..唔好唔記得呢個禮拜唔好打波住喇//
多D抖抖喇..大家都快你快D好返呀//
|
| 刊登時間︰2005-04-30 11:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|

| 2005 年 4 月 29 日 星期五 |
 | |
早放..行街*//  |
今日7:00就起身..之後換衫整野返學//
姵妏放假..所以就自己一個行返學喇//
8:00返到學校喇..今日原來唔使早會//
初初唔記得左..上完班任堂就上綜人堂//
好悶呀..我都唔知佢講乜..悶左成堂囉//
之後上中吏堂..用左黎謄文呀..都唔太悶//
老師話我果篇作得唔錯..印左影比其他同學抄//
英文堂上左4樓..OK LA..做下練習//
生教堂講性騷擾呀..笑死我呀//
數學堂講下工作紙..好多功課呀//
MISS張成日都比好多功課架..低低地//
之後上科學堂..有人話要上五樓..初初好多人唔上//
之後有係要上..就同埋佢地上去..上堂好悶//
12:55就放學喇..之後就返屋企食飯喇//
1:15返到屋企..之後食飯換衫出街//
2:15約左呀WING..小瑩子同埋楊婉瑜//
係客運中心等..我遲左呀..真係唔應該呀//
之後就搭車出市中心喇..點知歐陽佢地又出左去//
叫佢地係唔知邊度等囉..之後一齊行街街//
好怪呀..4個女仔無啦啦有2個男仔係度//
到左市中心就去"許留山"買野飲..好正呀//
之後去置樂..買左個雞蛋仔食..唔係咁好食//
又同佢地買下衫衫..我夾左少少糖食//
個個都拎我D糖食..都話好正架喇//
佢地又唔信我..之後我又買左條褲喇//
短既牛仔褲..都幾靚呀..$50咋//
行完就去左麥當奴食野..有人請食薯條//
我地成班女仔食左2包大1包細既薯條//
我食得最多呀..哈哈..之後就影相喇//
去左影貼紙相..都幾靚呀..好好笑呀//
今日幫佢地改左個花名呀.."小白臉"呀//
歐陽又打比佢條女..扭汶..係度玩呀//
歐陽好似好緊張呀..果陣笑屎我地喇//
仲係咁用楊婉瑜條仔..馬文輝既手提呀//
個個都係咁傾傾傾..用爆佢既分鐘呀//
之後搭小巴返屋企..佢地係兆山落車//
我自己係兆禧落..之後係樓下撞到凱文//
又見到媽咪..就返屋企喇..芷瑩又打比我//
講7/5既事呀..啟豐攪左"殘酷一叮"//
又講下唱乜歌同埋有咩玩..聽日打波之前練舞呀//
夜晚食飯果陣..唔小心倒射左碗湯..成身濕晒//
又要沖多次涼..又比老豆狂啤..唔食飯囉//
唔小心之ma..仲問我食唔食飯tim//
我發脾氣話唔食..佢話"唔食今晚唔好食喇"//
唔食咪唔食..仲好呀..當減肥囉..真係唔該晒呀//
夜晚又訓左一陣..9:30又醒左喇..睇電視//
又同姵妏傾電話..同埋做功課..聽日練波//
|
| 刊登時間︰2005-04-29 06:21 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 70 | »
|