今日又係7:00起身喇..之後換衫整野食野//
今日又係約左傻mon返學..7:45就出門口喇//
係學校門口見到楊婉瑜..扭汶同埋呀盈呀//
之後就一齊返學喇..傾左陣計就過禮堂早會喇//
早會之後我地要留低呀..講今日去沙田果d野//
之後就返課室喇..班任堂冇人發生..好好呀//
閱讀堂..Miss Wat冇無啦啦叫左幾個人出去//
我..扭汶同楊婉瑜都要呀..老師問左我地少少野//
之後普通話堂好悶呀..數學堂又講下數學咁喇//
小息陪彤彤落去擺飯呀..佢唔記得..大頭蝦呀//
中文堂連堂..對工作紙同埋做聆聽..之後就小息喇//
比人咬呀..又我喊呀..可能係因為痛掛..竟然喊呀//

佢地仲話我喊果樣似BB扭計呀
..仲話好可愛呀..痴線//
佛學同中吏堂都係講書..之後就係lunch喇..返屋企食//
2:00就出門口喇..返到去傾左陣計就上視藝堂喇//
上左一陣咋..之後去廁所就分門坐..我要去B班呀//
好似小瑩同小K都係果架車姐..走果陣比左粒糖吳卓賢//
佢地又話我鐘意吳卓賢..我同小瑩想玩佢咋..又比人話//

係架車係咁傾計..去到大會堂睇SHOW..都幾好睇呀//
比想像中好好多呀..爆笑呀..XDDD..文貞老師訓著左呀//
5:30就回程喇..6:30返到喇..之後就自己行返屋企喇//
返到屋企沖涼食飯..睇下電視同玩電腦喇..仲有溫書呀//
"學警雄心"好好睇呀..不過我對"醫道"冇興趣呀..好悶呀//
|