wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 46
累積人氣: 16850
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 5 月 13 日  星期五 晴天
//*浴佛..乖*\\ 開心

今日7:00起身喇..之後換衫食野整野//

琴晚姵妏冇打比我呀..所以唔知佢係咪約我//

7:40佢打比我..話今日都約返學喎..7:45出門口//

行到學校門口又見到扭汶佢地成班..之後一齊行喇//

傾左陣計去禮堂喇..今日要去浴佛呀..好似好嚴肅咁//

之後返課室喇..班任堂冇晒時間..因為浴佛呀//

閱讀堂OK LA..唔知點解係黃秋恰睇喎..頂呀//

之後就ERS..MISS WAT用左少少時間講野//

之後睇下書就小息喇..小瑩陪我上圖書館借書//

中文堂背默喇..識晒呀..之後作文..作自由呀//

小息冇乜特別..之後就係電腦堂呀..教左少少野//

教我地點整走D唔要既野..之後就數學堂喇//

教下書之後就放LUNCH..返左屋企食飯飯//

2:05就出門口喇..返到去就傾左陣計..上音樂堂//

考唱歌呀..唱"真的愛你"..老師話我都OK呀//

3:45就放學喇..同楊婉瑜去行左陣街..去買野食//

去左"大排檔"買煎釀三寶..買左魚蛋同埋豆腐//

之後陪楊婉瑜去啟豐買點數呀..見到鄧迪呀//

之後返屋企喇..4:30返到喇..玩下電腦喇//

刊登時間︰2005-05-13 05:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 5 月 12 日  星期四 晴天
//*又喊又比人誤會*\\ 感動

今日又係7:00起身喇..之後換衫整野食野//

今日又係約左傻mon返學..7:45就出門口喇//

係學校門口見到楊婉瑜..扭汶同埋呀盈呀//

之後就一齊返學喇..傾左陣計就過禮堂早會喇//

早會之後我地要留低呀..講今日去沙田果d野//

之後就返課室喇..班任堂冇人發生..好好呀//

閱讀堂..Miss Wat冇無啦啦叫左幾個人出去//

我..扭汶同楊婉瑜都要呀..老師問左我地少少野//

之後普通話堂好悶呀..數學堂又講下數學咁喇//

小息陪彤彤落去擺飯呀..佢唔記得..大頭蝦呀//

中文堂連堂..對工作紙同埋做聆聽..之後就小息喇//

比人咬呀..又我喊呀..可能係因為痛掛..竟然喊呀//

佢地仲話我喊果樣似BB扭計呀 ..仲話好可愛呀..痴線//

佛學同中吏堂都係講書..之後就係lunch喇..返屋企食//

2:00就出門口喇..返到去傾左陣計就上視藝堂喇//

上左一陣咋..之後去廁所就分門坐..我要去B班呀//

好似小瑩同小K都係果架車姐..走果陣比左粒糖吳卓賢//

佢地又話我鐘意吳卓賢..我同小瑩想玩佢咋..又比人話//

係架車係咁傾計..去到大會堂睇SHOW..都幾好睇呀//

比想像中好好多呀..爆笑呀..XDDD..文貞老師訓著左呀//

5:30就回程喇..6:30返到喇..之後就自己行返屋企喇//

返到屋企沖涼食飯..睇下電視同玩電腦喇..仲有溫書呀//

"學警雄心"好好睇呀..不過我對"醫道"冇興趣呀..好悶呀//

 

刊登時間︰2005-05-12 11:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 5 月 11 日  星期三 晴天
//*回憶*\\ 開心

今日7:00起身..之後就換衫整野喇//

聽晚姵妏冇打比我呀..所以唔知約唔約//

7:40佢打比我喇..話今日一齊返學喎//

7:45就出門口喇..一路一路傾下計..勁熱呀 //

8:00返到學校..傾左陣計就過左禮堂喇//

要上早會呀..今日有好多野要講呀..企到傻呀//

返到課室就收功課喇..之後就上閱讀堂..OK LA//

之後上3堂DT..小測呀.好多都唔識呀..唔記得左溫//

之後又做下相架喇..終於都大功告成喇..YAYA//

中文堂對工作紙..之後就小息喇..好肚餓呀 //

之後就上4樓上英文堂喇..教書..好好笑呀//

肚餓果陣又同小K睇英文書裡面既野食..傻傻地//

淨左少少時間..MISS NG同我地玩左個GAME//

係串字呀..我地果組又WIN左喇..真係勁勁呀//

LUNCH返屋企食飯..2:05就出門口喇..自己行返去//

一返到去..個個都企晒係度..小瑩叫我幫佢呀//

我就知咩事喇..又係"哈米波波"呀..佢又追呀小瑩喇//

我就梗係幫佢串"哈米"喇..佢咁黑人憎喎..KEEKEE//

之後就週會喇..不過今日唔使去禮堂..係課室上班任堂//

不過MISS屈話冇野要做..自己做功課呀..我地都功課做//

就玩喇..玩"大膽與誠實"..好好笑呀..又玩MISS屈呀//

之後上數學堂..OK LA..3:45就放學喇..同楊婉瑜行返屋企//

返到屋企就做下功課同埋玩電腦喇..同平時一樣喇//

今日諗返好多以前既事呀..以前真係好開心呀..好想回到過去//

刊登時間︰2005-05-11 04:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 5 月 10 日  星期二 晴天
//*又過一日*\\ 開心

今日7:00起身..之後就換衫整野喇//

7:45媽咪一齊出門口..約左姵妏行返學//

好似日日既朝早都係咁..無奈呀..==//

一路行返學就一路落雨..好討厭落雨呀//

但係有d人就好鐘意落雨..好似姵妏咁//

更有d人會話落雨可以使比人知自己喊喎//

但係我就真係好唔鐘意落雨..濕淋淋咁//

8:00返到學喇..今日又唔使早會喇..真好呀//

班任堂派通告呀..星期日要去大會堂呀..煩死//

明明果日係公眾假期黎架..真係好慘慘呀//

閱讀堂都OK呀..之後就上佛學堂喇..OK呀//

不過有個同學同老師發生左少少野呀..嚇親我呀//

中吏堂又係講書..之後小息上左圖書館喇//

英文堂係4樓上..今日要作文呀..OK LA//

生教有兩個姑娘黎左..又係講性教育//

D男仔個個都好興奮呀..佢地好淫呀..唔應該喇//

數學堂老師有返喇..仲派左上次既小測呀//

唔合格要留堂呀..好彩我合格姐..唔使留堂呀//

LUNCH返左屋企食飯..2:00就出門口喇//

之後就上科學堂..係課室上..不過好悶呀//

3:45就返學喇..之後就返屋企喇..好熱呀..熱死喇//

刊登時間︰2005-05-10 04:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 5 月 9 日  星期一 晴天
//*唱k..O咀*\\ 愉快

今日9:30就比小瑩既電話嘈醒左..佢話去呀//

之後我就換衫整野喇..10:10就出左門口喇//

一落街就落雨喇 ..好煩呀..之後去客務中心等//

哈哈..今次我係第一個去到呀..上次我遲到ma//

之後過左陣小瑩就黎左喇..劉芷穎都仲未黎呀//

咪打比楊婉瑜幫我搵佢囉..佢成10:30先黎呀//

遲到ar..之後就搭610喇..一落車我就跑去喇//

10:45就去左Greenbox喇..之後上k房//

啦啦聲點野食..我地食牛排..小瑩食魚柳呀//

之後就開始唱喇..我係咁狂唱呀..d歌都幾新喎//

又食下野又唱..劉芷瑩都好似冇乜點唱咁//

我又同小瑩合唱下咁..本來佢話唱到1:45pm//

楊婉瑜又上左黎一陣..之後佢同呀WING一齊去//

我同小瑩唱多陣先..唱到2:45左右咁喇//

都未有人入黎收錢..之後我地唔想唱喇//

就自己出去比錢..之後就行去搵返佢地先喇//

點知佢地去睇戲呀..我同小瑩行多陣就返屋企//

買下野食同埋睇下野..又見到學校F.5既哥哥//

我地唱野佢好似聽到呀..仲望住我地TIM呀//

3:15就搭車返去喇..點知行行下果陣有個男仔//

問我地夠18歲未..之問我地點解唔使返學咁//

我地好驚MA..又叫我地唔好O咀..點知仲班人黎//

原來係減肥果D呀..好白痴呀D人..低低地既//

之後就搭車..去左悅湖買野食..好多野食呀//

之後就返屋企喇..我訓覺覺呀..訓到6點幾//

食飯睇電視..聽日又要返學喇..好慘慘呀//

刊登時間︰2005-05-09 07:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]