| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

| 2005 年 3 月 9 日 星期三 |
 | |
返學~又食雪糕~  |
今日返學冇乜功課呀~不過就幾開心~
今日冇功課喎~!!哈哈哈~!!真係好喇~!!
下晝就返屋企食~!!得我自己一個之ma~!!
食完lunch返去上音樂堂~!!悶爆悶爆~!!
悶都唔緊要呀~!!佢仲要遲放喎~!!頂呀~!!
之後同王曉瑩~呀盈同埋楊婉瑜去OK買雪糕~!!
咁岩又見到姵妏喎~佢同佢朋友一齊~
佢又係見唔到我~!!我嚇左佢一跳~!!哈哈哈~!!
返屋企果陣又見到何嘉汶~今日見到好多朋友呀~!!
|
| 刊登時間︰2005-03-10 04:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

| 2005 年 3 月 7 日 星期一 |
 | |
返學*  |
今日好準時咁七點就起左身喇*
整完野就打比姵妏*同吨@齊行返學*
LUNCH返左屋企食*食完就返學喇*
放學就立即返屋企*做下末牷�
張仁利好衰呀*成日比好多末牷�
聽日要開會* |
| 刊登時間︰2005-03-08 09:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

| 2005 年 3 月 6 日 星期日 |
 | |
睇比賽*開心到彃起*  |
今日成十點先起身*
整完野就上左姵妏屋企*
下晝就同倩怡同姵妏出市中心行下*
一點幾就去巴士站等人*一齊出藍田*
去睇楊sir比賽*佢好勁呀*
睇得好激烈呀*最後都係win左*
之後一齊去食野*之後就返屯門喇*
坐楊sir架車車*之後又去左啟豐*
六點半就返左屋企*夜晚出街食*
今晚好多電視睇呀*正正正*
聽日又要返學喇*約左姵妏* |
| 刊登時間︰2005-03-06 06:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 |
|