wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 23
累積人氣: 16772
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 4 月 8 日  星期五 晴天
考完la..出街..搭錯車.. 愉快

今日七點起身喇..之後就梗係刷牙換衫//

7:30打比姵妏..睇下佢攪掂未..之後7:40就出門口喇//

佢去買野食..之後就行返學校喇..佢到左之後我就自己一行喇//

8:00返到去我又係度溫書..考科學先..之後考綜人//

科學都難難地..小息又同佢地傾計..又講下今日出街既野//

10:20就放喇..今日早左..之後去左搵呀媽//

要幫佢上網整d野..但係都上唔到網..之後就返屋企喇//

行返屋企果陣..有一個小朋友玩果d吹波波既槍..好得意呀//

返到屋企就食下野..睇電視..玩電腦..等呀媽買野食返黎//

下晝1:50就出門喇..去到碼頭得楊婉瑜..其他人遲到呀//

連劉芷穎都黎埋..鄧芷ying同埋關靜儀未黎..係咁打電話吹佢地//

等左一陣..佢地成班都黎喇..原來劉力晴都黎得呀//

之後一陣搭車喇..搭車大家係咁玩玩玩..但係原來我地搭錯車/ /

之後就係"石排"落車..係咁行行行..行左好耐都去到"卓爾居"//

一入到商場就即刻去7-eleven買野飲..好快就飲晒//

之後就行下喇..諗住去戲院睇下有咩戲睇..但係套套都開晒場//

又行下街喇..去左"吉野家"食野..我食左個細煎雞飯..又飲左杯野//

食完野..同佢地係度撈d汁..好核特呀..想嘔呀//

之後又行街..又去左"許留山"買野飲..好好飲呀//

又係市中心撞到張翠怡同埋彤彤..傾左陣就行喇//

又行左去"置樂"..嘩..嚇死我呀..係咁見到d貓呀..嚇死呀//

行完"置樂"佢地就走喇..得返我同劉芷穎..本來諗住同佢睇6:00果場//

就係都係冇去..又行下街同埋係吉之島等人..要比野人//

之後就劉芷穎行多陣就搭車返屋企喇..7:10返到屋企喇//

一定要睇呀..正呀//朝練波同埋下晝同青松打friendly..一定唔可以輸//

又通知佢地聽夜晚係屋企睇電視喇.."心花放"大結局喇..

今晚要早d訓喇..聽日六點要起身喇..要練波呀//

P.S

寧寧..唔好唔開心喇..部手提一定可以整得返..下次唔好咁唔小心喇//

 

 

 

 

 

 

 

刊登時間︰2005-04-08 12:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 4 月 7 日  星期四 晴天
又考..出荃灣 開心

今日7:00起身..換衫刷牙..食早餐//

7:40姵妏打電話比我..佢話一齊返學喎//

7:45同呀媽一齊出門口..係樓下等姵妏//

一路傾就一路行..8:00就返到學校喇//

今日考中史..math..eng..科科都難難地呀//

不過我都做晒..有好多人都話做唔晒喇//

溫下書傾下計..又傾下聽日出街既野//

11:40就放喇..去左搵呀媽..之後就增值..同埋買野食//

買左杯豆腐味雪糕..都幾好味喎..好特別呀//

之後就返屋企喇..又睇下電視..等家姐出門口就走喇//

下晝媽咪買野返黎食..又玩下電腦同埋睇電視//

又睇下小學練波..呀SIR好似好嬲咁..佢地真係打得差//

等屋企人去晒..我就係屋企溫書喇..但係溫溫下唔係好想溫//

又同姵妏傾下電話..聽下佢訴苦..希望你開心D喇//

3:45就換衫喇..約左呀媽係巴士站度等..遲左少少tim//

落車要行一陣先到..見到呀婆喇..好彩佢冇乜事ja//

我就放心好多..初初我不知幾驚呀 ..好彩冇事//

6:00就走喇..去南豐買襪..又行左一陣就走喇//

7:30返到屋企喇..有人整緊野呀..屋企有個電制流電//

又後食飯..要溫書書呀..聽日考綜人同埋科學..兩科都背死喇//

食完飯就要啦啦聲溫書喇..好多野背呀..考埋聽日咋//

聽日同劉芷穎佢地市中心行街街..又可以買衫衫喇//

 

刊登時間︰2005-04-07 01:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 4 月 6 日  星期三 晴天
考lu.. 開心

今日又係七點起身喇..之後就換衫食早餐喇//

7:45就同呀媽出門口..呀媽就去左買野//

行行下..見到鄧芷..就同佢一齊行返學喇//

8:00就返到學校喇..返到去溫下書..傾下計//

考佛學..錯左少少姐..之後就考中文喇//

中文好似難左少少..但係我都有做晒//

10:40就放學喇..11:00就行返屋企喇//

返到屋企溫左陣書..就想訓覺..又訓左覺//

12:00訓到2:00..之後就起身食野同埋溫書喇//

都唔知應該點溫..聽日考數學..中史..英文//

數學都唔知點溫好..但係我覺得今次應該會考得幾好喎//

又同姵妏傾左陣電話..之後佢又要去補習..希望你開心d喇//

6:00就落左街同呀媽去"千味食坊"食dinner..我又飲"朱古力咖啡"//

真係好正呀..好好飲呀..食完就去買電話繩喇..好靚呀//

之後返屋企沖涼..睇電視.玩電腦同埋溫書喇..要比心機咁好好溫書呀//

燒賣..你唔好再唔開心喇..下次比心機 喇//

夜晚又同ar sir玩icq..你真係好好人呀..我地會比心機 打好d排球//

唔會令你白費心機..因為我地"浩悅"係你既好好學生ma//

 

 

 

刊登時間︰2005-04-06 02:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 4 月 5 日  星期二 晴天
生日喇..開心 愉快

今日九點就起身喇..之後就刷牙換衫喇//

9:15就打比姵妏..約左佢地係樓下等..去食少少野//

9:25係樓下等喇..之後去OK食野..買左個杯麵食//

但係我就食左少少咋..因為我覺得個杯麵好難食//

寧寧又SEND左個MESSENGER比我..多謝你呀//

10:00就入小學打波喇..點知學校竟然冇波WO//

因為假期呀..個體育室鎖住左..楊SIR拎左佢個室外波//

同小學猜左陣波..冼SIR去左體育館BOOK場//

初初同小學果D猜波好嬲囉..係度睇住果波落地..唉//

11:00過左體育館喇..去到就比賽喇..都OK喇//

但係呀SIR又派左個小學入黎..攪到我地輸左好多分//

好嬲囉..最後WIN左兩場..輸左一場..最衰個小學喇//

之後我地好串囉..分明係度串小學果幾個囉..佢地好黑人憎呀//

又係度發姣..又係咁跟住呀SIR..真係好黑人憎//

打完就去食LUNCH喇..呀SIR請呀...THXTHX唷//

我地又去左啟豐既"千味食坊"..飲"朱古力咖啡..好正呀//

食飯果陣又係咁玩呀..好好笑呀..大家都係咁笑呀//

又係咁問呀SIR佢既野..呀SIR都好似個大細路呀//

食完就返小學拎個排球去打喇..呀SIR又車左我地去悅湖//

落車果陣先知道行街仲快搭車好多..之後呀SIR就走喇//

打波都幾好玩呀..又開下球...開到上手呀..開心死我//

3:30就走喇..去買野飲就返屋企喇..返到屋企沖涼//

開電腦..好多人同我講"生日快樂"呀..好開心呀//

之後溫陣書就出市中心喇..出去食飯呀..去食西餐..正正正//

六點就出去喇..出到去就同媽咪影貼紙相..影得好靚呀//

影完就去左食西餐喇..好好味呀..仲食到好飽tim//

之後就去左許留山買甜品..生日有65折呀..好平呀//

之後就返屋企喇..睇電視好溫書喇..今晚要早d訓喇//

聽日考中文同佛學喇..10:40就放喇//

 

刊登時間︰2005-04-05 04:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 4 月 4 日  星期一 晴天
返學..大頭蝦 開心

今日好準時七點起身喇..之後就刷牙換衫喇//

7:40整好野就打比姵妏喇..7:45就出門口喇//

今日唔使早會..一返去個個都做緊科學作業//

我都覺得怪怪地..原來今日係Day7呀..我執錯書包呀..真係大頭蝦//

我帶左Day1既書呀..啦啦聲問人借科學作業//

點知又唔係上堂交...嚇死喇..好彩都冇事喇//

上堂冇帶書都冇比老師罰..真係正正正..好好彩呀//

上堂都悶左少少..堂堂都係溫書..因為考試喇嘛//

LUNCH就返屋企食喇..返去黎拎返本作業同埋書先//

2:05就出門口喇..返到去就同人傾下計..又上堂喇//

上科學堂..D男仔係咁講淫野 ...真係想打佢地呀//

對完作業就睇ETV..我訓著左呀..好彩有人叫醒我姐//

之後就返屋企喇..係屋企溫書書喇..仲有一日考喇//

夜晚係屋企睇電視..玩電腦同埋溫書//

又自己一個係屋企喇..悶到死喇..成日都自己係屋企//

我成日都係度溫書..要25名內..唔知得唔得呢??

12:00寧寧打比我..佢係第一個同我講"生日快樂"既人呀//

好開心呀..真係好感動呀 ..朋友真係好好呀..多謝你唷//

真係好多謝你呀..寧寧..你真係我好朋友呀//

聽日朝早同小學練波呀..10:00~12:00..約左姵妏同倩怡//

今晚要早d訓喇..因為聽日九點要起身喇..唔可以遲到呀//

 

 

刊登時間︰2005-04-04 05:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]