今日七點起身喇..之後就梗係刷牙換衫//
7:30打比姵妏..睇下佢攪掂未..之後7:40就出門口喇//
佢去買野食..之後就行返學校喇..佢到左之後我就自己一行喇//
8:00返到去我又係度溫書..考科學先..之後考綜人//
科學都難難地..小息又同佢地傾計..又講下今日出街既野//
10:20就放喇..今日早左..之後去左搵呀媽//
要幫佢上網整d野..但係都上唔到網..之後就返屋企喇//
行返屋企果陣..有一個小朋友玩果d吹波波既槍..好得意呀//
返到屋企就食下野..睇電視..玩電腦..等呀媽買野食返黎//
下晝1:50就出門喇..去到碼頭得楊婉瑜..其他人遲到呀//
連劉芷穎都黎埋..鄧芷ying同埋關靜儀未黎..係咁打電話吹佢地//
等左一陣..佢地成班都黎喇..原來劉力晴都黎得呀//
之後一陣搭車喇..搭車大家係咁玩玩玩..但係原來我地搭錯車/
/
之後就係"石排"落車..係咁行行行..行左好耐都去到"卓爾居"//
一入到商場就即刻去7-eleven買野飲..好快就飲晒//
之後就行下喇..諗住去戲院睇下有咩戲睇..但係套套都開晒場//
又行下街喇..去左"吉野家"食野..我食左個細煎雞飯..又飲左杯野//

食完野..同佢地係度撈d汁..好核特呀..想嘔呀//

之後又行街..又去左"許留山"買野飲..好好飲呀//
又係市中心撞到張翠怡同埋彤彤..傾左陣就行喇//
又行左去"置樂"..嘩..嚇死我呀..係咁見到d貓呀..嚇死呀//

行完"置樂"佢地就走喇..得返我同劉芷穎..本來諗住同佢睇6:00果場//
就係都係冇去..又行下街同埋係吉之島等人..要比野人//
之後就劉芷穎行多陣就搭車返屋企喇..7:10返到屋企喇//
一定要睇呀..正呀//朝練波同埋下晝同青松打friendly..一定唔可以輸//
又通知佢地聽夜晚係屋企睇電視喇.."心花放"大結局喇..
今晚要早d訓喇..聽日六點要起身喇..要練波呀//
P.S
寧寧..唔好唔開心喇..部手提一定可以整得返..下次唔好咁唔小心喇//
|