| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

| 2005 年 3 月 29 日 星期二 |
 | |
係屋企~笑死喇~  |
今日10:15就起左身喇..食左隻珍珠雞//
又睇"四葉草"..我鐘意睇文文同呀龍呀..哈哈//
睇完就玩下電腦喇..等呀媽買野食返黎//
今日我既午餐就係三文魚手卷兩個..好好食架//
下晝就係屋企玩電腦..又同姵妏玩眼仔//
芷瑩又打比我..話聽日佢都可以去睇戲//
原來佢都想睇"見鬼十"..但係唔知姵妏睇唔睇//
點知寧寧又打比我..同埋佢..芷瑩一齊傾電話//
寧寧都睇左"見鬼十"喇..佢話得頭頭恐怖..之後就好笑//
話時話都好耐未試過我地三個一齊傾電話喇..因為大家都各有各忙//
我就同姵妏講..點知姵妏都膽睇喇..最後都係睇"見鬼十"...唔睇"AV"喇//
5:00落左去搵呀媽..去買1/4要既零食//
買左好多呀..勁多薯片呀..又有棉花糖//
買完野就返屋企喇..又玩下電腦//
果個男仔真係好煩呀..成日都話想睇我果樣//
之後左呀哥"徐仔"串佢呀..佢都唔夠呀哥串//
果個男仔果樣都唔係好掂..有D想嘔tim//
今晚又有得睇"信不信由你"喇..好好睇架//
點幾就訓左喇..但係成晚訓得唔係咁好//
|
| 刊登時間︰2005-03-29 01:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

| 2005 年 3 月 28 日 星期一 |
 | |
BBQ..熱死人喇  |
今日又係九點幾十點起身喇..之後就整野//
整完野食下早餐同埋睇電視..又玩下電腦//
有"四葉草"睇呀..我好鐘意睇架..因為我覺得幾好睇呀//
呀媽又成日打電話吹我又叫我幫佢拎野//
之後幫家姐執埋d野就出門口喇..約埋芷瑩出門口//
約左芷瑩係美樂等..跟住就同佢一齊行去燒烤場//
去到燒烤場..呀姨佢地都黎齊晒喇//
我同芷瑩仲係度睇靚仔tim..但係冇喎//
又同芷瑩同個男仔玩..果小朋友好得意//
果樣有少少似鬼仔..好得意架..又好活潑//
成日都冇乜食到野呀..因為我覺得燒野食會好肥//
五點幾就執野走喇..六點幾返到屋企喇//
夜晚都冇乜特別..咪又係睇下電視//
聽日都冇野做喇..係屋企溫書//
初初以為今日會落雨..但係點知熱死到//
|
| 刊登時間︰2005-03-28 06:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

| 2005 年 3 月 27 日 星期日 |
 | |
去元朗行街..  |
今日又係九點幾十點先起身..
整完野就搭車出元朗..之後就去吉野家食野..
好好食呀..之後就去行街街喇..買鞋..
不過又係買唔到..因為又睇唔岩D色..
下次先喇..可遇而不可求..得閒先慢慢睇喇..
一點幾就搭車返屋企喇..返屋企又叫左呀媛過黎..
之後又去左佢屋企..玩"模擬市民"好好笑呀..
原來震動唔單只一個意思..仲有一個特別既意思..
我仲幫呀媛整頭呀..佢好滿意呀..我自己都好滿意..
因為真係整得好好...真係好直呀..勁掂呀..
夜晚冇電視睇下..做乜鬼"金像獎"喎..
攪到我冇得睇"FULL HOUSE"又要等一個禮拜喇..
聽日去BBQ呀..但係好似會落雨咁..
 |
| 刊登時間︰2005-03-27 10:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

| 2005 年 3 月 26 日 星期六 |
 | |
飲茶..  |
今日十點就起左身喇..整完就去食早餐//
之後又陪呀媽去買野..就返屋企喇//
又玩下電腦..下晝三點就出門口喇..去市中心飲茶//
飲完又行街..諗住買下鞋..又睇唔岩款//
五點幾就搭車返屋企喇..又玩電腦..傾下睇咩劇//
本來想睇"見鬼十"..但係姵妏驚驚地..所以唔睇喇//
最後就決定左睇"AV".. |
| 刊登時間︰2005-03-27 10:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

| 2005 年 3 月 25 日 星期五 |
 | |
行街..  |
今日一早呀姨就打電話黎嘈住晒..整醒人//
起身之後就整野落街食早餐..食完就搭車出旺角//
周圍行下..又去左無印..買左好多野呀..又筆又潤唇膏//
之後就搭車上呀婆屋企..六點就食飯喇//
食完就搭返車落荃灣..又行下街//
8:35就返到屋企喇..又睇電視//
|
| 刊登時間︰2005-03-27 09:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | »
|