wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 20
累積人氣: 16804
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 3 月 29 日  星期二 晴天
係屋企~笑死喇~ 驚訝

今日10:15就起左身喇..食左隻珍珠雞//

又睇"四葉草"..我鐘意睇文文同呀龍呀..哈哈//

睇完就玩下電腦喇..等呀媽買野食返黎//

今日我既午餐就係三文魚手卷兩個..好好食架//

下晝就係屋企玩電腦..又同姵妏玩眼仔//

芷瑩又打比我..話聽日佢都可以去睇戲//

原來佢都想睇"見鬼十"..但係唔知姵妏睇唔睇//

點知寧寧又打比我..同埋佢..芷瑩一齊傾電話//

寧寧都睇左"見鬼十"喇..佢話得頭頭恐怖..之後就好笑//

話時話都好耐未試過我地三個一齊傾電話喇..因為大家都各有各忙//

我就同姵妏講..點知姵妏都膽睇喇..最後都係睇"見鬼十"...唔睇"AV"喇//

5:00落左去搵呀媽..去買1/4要既零食//

買左好多呀..勁多薯片呀..又有棉花糖//

買完野就返屋企喇..又玩下電腦//

果個男仔真係好煩呀..成日都話想睇我果樣//

之後左呀哥"徐仔"串佢呀..佢都唔夠呀哥串//

果個男仔果樣都唔係好掂..有D想嘔tim//

今晚又有得睇"信不信由你"喇..好好睇架//

幾就訓左喇..但係成晚訓得唔係咁好//

 

 

 

 

刊登時間︰2005-03-29 01:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 3 月 28 日  星期一 晴天
BBQ..熱死人喇 愉快
今日又係九點幾十點起身喇..之後就整野//
整完野食下早餐同埋睇電視..又玩下電腦//
有"四葉草"睇呀..我好鐘意睇架..因為我覺得幾好睇呀//
呀媽又成日打電話吹我又叫我幫佢拎野//
之後幫家姐執埋d野就出門口喇..約埋芷瑩出門口//
約左芷瑩係美樂等..跟住就同佢一齊行去燒烤場//
去到燒烤場..呀姨佢地都黎齊晒喇//
我同芷瑩仲係度睇靚仔tim..但係冇喎//
又同芷瑩同個男仔玩..果小朋友好得意//
果樣有少少似鬼仔..好得意架..又好活潑//
成日都冇乜食到野呀..因為我覺得燒野食會好肥//
五點幾就執野走喇..六點幾返到屋企喇//
夜晚都冇乜特別..咪又係睇下電視//
聽日都冇野做喇..係屋企溫書//
初初以為今日會落雨..但係點知熱死到//
  
  
刊登時間︰2005-03-28 06:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 3 月 27 日  星期日 晴天
去元朗行街.. 愉快

今日又係九點幾十點先起身..

整完野就搭車出元朗..之後就去吉野家食野..

好好食呀..之後就去行街街喇..買鞋..

不過又係買唔到..因為又睇唔岩D色..

下次先喇..可遇而不可求..得閒先慢慢睇喇..

一點幾就搭車返屋企喇..返屋企又叫左呀媛過黎..

之後又去左佢屋企..玩"模擬市民"好好笑呀..

原來震動唔單只一個意思..仲有一個特別既意思..

我仲幫呀媛整頭呀..佢好滿意呀..我自己都好滿意..

因為真係整得好好...真係好直呀..勁掂呀..

夜晚冇電視睇下..做乜鬼"金像獎"喎..

攪到我冇得睇"FULL HOUSE"又要等一個禮拜喇..

聽日去BBQ呀..但係好似會落雨咁..

刊登時間︰2005-03-27 10:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 3 月 26 日  星期六 晴天
飲茶.. 愉快

今日十點就起左身喇..整完就去食早餐//

之後又陪呀媽去買野..就返屋企喇//

又玩下電腦..下晝三點就出門口喇..去市中心飲茶//

飲完又行街..諗住買下鞋..又睇唔岩款//

五點幾就搭車返屋企喇..又玩電腦..傾下睇咩劇//

本來想睇"見鬼十"..但係姵妏驚驚地..所以唔睇喇//

最後就決定左睇"AV"..

刊登時間︰2005-03-27 10:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 3 月 25 日  星期五 晴天
行街.. 愉快

今日一早呀姨就打電話黎嘈住晒..整醒人//

起身之後就整野落街食早餐..食完就搭車出旺角//

周圍行下..又去左無印..買左好多野呀..又筆又潤唇膏//

之後就搭車上呀婆屋企..六點就食飯喇//

食完就搭返車落荃灣..又行下街//

8:35就返到屋企喇..又睇電視//

 

 

刊登時間︰2005-03-27 09:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]