今日8:10就起左身喇..之後就換校服同埋食早餐//
9:30就出門口喇..之後打比楊婉瑜叫佢陪我一齊行//
約左佢係OK對面等..返到學校見到小瑩佢地成班喇//
原來未可以上去住..所以係度傾下計同埋飲下野先//
等左一陣可以上去喇..上到去就點名..之後就分車喇//
我要好B班呀..又係好似星期四咁..10:40去到大會堂喇//
之後入去坐..同小瑩一齊坐..D人又係咁致詞喎..悶爆呀//
同小瑩同小k玩呀..睇下邊個可以最快喊得出呀..小瑩最快//
可能今日我太開心喇..所以喊唔出呀..11:45就可以走人喇//
都唔使浴佛..其實學校要我地去..都只係想我地做下樣之ma//
落左車就行返屋企喇..12:15返到喇..之後就沖下身同埋執野喇//
攪掂左就同呀媽一齊行喇..去到喇喇聲搵佢地玩喇..去左沙灘呀//
佢地係度打緊沙灘排球呀..我都有玩呀..真係好好玩呀..正正正呀//
打完波就玩水呀..我地仲行到好出呀..成個人漂下漂下咁..好好玩呀//
又係咁潑水呀..我地係咁攻ar sir..玩左好耐就返去食野喇..肚餓呀//
上去果陣我發唔見左對拖鞋..>3<..好彩蔡太拎左對比我姐//
食完野又落去玩喇..首先又打左陣波先..之後又玩水喇..好玩呀//
D浪勁大勁正呀..我未見過AR SIR咁癲架..玩完就去換衫喇//
換完就BBQ喇..AR SIR 5:15就走喇..佢要去飲呀..佢車埋凱文返體藝呀//
食完野去左排球場打波..又練開波同埋練3傳呀..7:15就走人喇//
返屋企沖涼..8:00上左BELL姨屋企喇..因為大人打牌呀..芷瑩都有黎//
又打比AR SIR..佢要我地打比佢陪下佢喎..因為佢好悶呀..慘//
10:00就走喇..11:00就訓喇..聽日又要返學喇..今日好HIGH呀//
|