wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 25
累積人氣: 16774
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 5 月 18 日  星期三 晴天
//*平凡既1日*\\ 驚訝

今日癲左呀..無啦啦6:15就起左身..果陣我以為係7:15//

咁就喇喇聲整野喇..留心d睇下個鐘先知係6:15..痴左線呀//

之後又訓過..訓到7:15..之後換衫食野..攪掂就打比傻mon//

7:45就出門口喇..同行完我就自己1個人行喇..成身濕晒..熱死//

返到去一陣就要過禮堂早會喇..之後就班全堂..係冇事發生//

閱讀堂就睇書..之後就上數學堂喇..講左書囉..講最大誤差//

小息係課室..之後就係科學喇..真係好喇..唔使上5樓..唔使熱//

不過就發生左d野..我間離果"馬文輝"同學..有一陣好臭既味道呀//

因為佢上2個禮拜既粟米羹左拎走..攪到臭晒..真係臭臭臭臭//

老師叫佢將張"木台"搬出課室吹下..咁先冇咁臭咋...真係勁臭//

小息又係課室..之後就係電腦堂喇..上3樓..都幾好呀..係咁上網//

果個老師叫我地搵圖..但係好多人都上網睇野..唔倏真係搵圖架//

我就真係有搵呀..搵左方力申囉..佢真係好靚仔呀..靚仔到爆呀//

LUNCH返左屋企食..2:00就出門口喇..見迪迪仔呀..之後就一齊行//

英文堂上左4樓..都OK AR..又係教書..3:45就放學喇..好準時放呀//

之後返屋企喇..訓左陣就落街食飯..同埋整條裙呀..見到蔡太同老太呀//

本來諗住叫老太幫我整條裙..但係佢話整唔到..之後媽咪同蔡太傾左陣//

蔡太話我身材好呀..真係好好笑呀..之後就去千味食野喇..好味呀//

之後返屋企喇..11:00家姐同豪賢上左黎..家姐買左好多野食呀..正呀//

佢仲買左我好鐘意食既西米露呀..不過咁夜食野好肥呀..算喇都係//

刊登時間︰2005-05-19 12:10 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 5 月 17 日  星期二 晴天
//*死左..熱死*\\ 不安

今日7:00起左身喇..一起身發現死左兩條金魚呀//

而家得返綠色果條咋..我覺得果兩條比綠色果條咬死//

因為死左果兩條條尾都係爛左架..之後啦啦聲整理佢//

就換衫喇..傻mon都冇打比我..7:40我就打比佢喇..一齊返//

7:45就出門口喇..行行下又見到關靜儀..之後就一齊行返學喇//

返到去傾陣計就過禮堂上早會..之後就班任堂喇..冇事發生//

閱讀堂又係黃秋怡睇..頂呀..佢好悶呀..乜都管住晒..煩到佢呀//

英文堂上左4樓..默生字同教書..小瑩同小k幫我整眼鏡呀..thxthx//

因為鬆左呀..小息之後就係P.E堂喇..一開始就跑步喇..今次真係跑//

又成班行節徑..今次跑第28呀..比之後好左好多呀..因為平時唔跑//

平時特登跑最尾..休息左陣就上禮堂教table tennis喇..正呀//

同彤彤同埋小k玩呀..發覺自己打得好左呀..打都成身濕晒呀//

ar sir叫我收野我地都唔收呀..因為真係好好玩呀..之後就中文堂//

做說話呀..我唔使呀..正呀..LUNCH返屋企食..2:00出門口喇//

係課室傾計就上綜人堂喇..勁悶呀..又釣魚喇..仲訓著左呀//

3:45放學喇..見到蔡太去我學校..之後同楊婉瑜同AR WING去啟豐//

整左眼鏡先..之後行左陣就走喇..返到屋企媽咪本來話拎部電腦去整//

點知我訓左..起身就食野喇..之後睇電視..11:00就醒左喇//

刊登時間︰2005-05-18 04:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 5 月 16 日  星期一 晴天
//*BBQ*\\ 愉快

今日8:10就起左身喇..之後就換校服同埋食早餐//

9:30就出門口喇..之後打比楊婉瑜叫佢陪我一齊行//

約左佢係OK對面等..返到學校見到小瑩佢地成班喇//

原來未可以上去住..所以係度傾下計同埋飲下野先//

等左一陣可以上去喇..上到去就點名..之後就分車喇//

我要好B班呀..又係好似星期四咁..10:40去到大會堂喇//

之後入去坐..同小瑩一齊坐..D人又係咁致詞喎..悶爆呀//

同小瑩同小k玩呀..睇下邊個可以最快喊得出呀..小瑩最快//

可能今日我太開心喇..所以喊唔出呀..11:45就可以走人喇//

都唔使浴佛..其實學校要我地去..都只係想我地做下樣之ma//

落左車就行返屋企喇..12:15返到喇..之後就沖下身同埋執野喇//

攪掂左就同呀媽一齊行喇..去到喇喇聲搵佢地玩喇..去左沙灘呀//

佢地係度打緊沙灘排球呀..我都有玩呀..真係好好玩呀..正正正呀//

打完波就玩水呀..我地仲行到好出呀..成個人漂下漂下咁..好好玩呀//

又係咁潑水呀..我地係咁攻ar sir..玩左好耐就返去食野喇..肚餓呀//

上去果陣我發唔見左對拖鞋..>3<..好彩蔡太拎左對比我姐//

食完野又落去玩喇..首先又打左陣波先..之後又玩水喇..好玩呀//

D浪勁大勁正呀..我未見過AR SIR咁癲架..玩完就去換衫喇//

換完就BBQ喇..AR SIR 5:15就走喇..佢要去飲呀..佢車埋凱文返體藝呀//

食完野去左排球場打波..又練開波同埋練3傳呀..7:15就走人喇//

返屋企沖涼..8:00上左BELL姨屋企喇..因為大人打牌呀..芷瑩都有黎//

又打比AR SIR..佢要我地打比佢陪下佢喎..因為佢好悶呀..慘//

10:00就走喇..11:00就訓喇..聽日又要返學喇..今日好HIGH呀//

 

刊登時間︰2005-05-17 05:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 5 月 15 日  星期日 晴天
//*金魚*\\ 愉快

今日十點起身喇..之後換衫落街食早餐喇..又係"千味"//

之後好乖咁陪呀媽去買送..去左惠康掃零食..正呀//

12:30就出街喇..首先搵巴士去荃灣之後轉搭地鐵喇//

去尖沙咀喇..行左新世界中心..果間好大既超級市場//

行左咁喇..之後去左食lunch..食完又肚屙喇..辛苦到極//

休息左一陣就行下喇..行行下楊SIR打比我呀..佢唔知聽日呀//

原來個個都冇同佢講呀..之後又行下其他商場喇..又行左"無印"//

買左好多野呀..又幫寧寧買左幾條筆..又買左好多好多野食//

果D野食係凱文生日禮物黎架..好多呀..仲好好食架..KEEKEE//

之後去左"美心"食下午茶喇..食完又搭地鐵去荃灣..搭地鐵果陣//

見到好多情侶呀..之後係荃灣行左陣..又買左幾條金魚就搭車//

返到屋企睇電視同埋執聽日既野喇..好多衫衫衫同埋野野呀//

 

 

刊登時間︰2005-05-15 11:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 5 月 14 日  星期六 晴天
//*練波..撞到好多人呀*\\ 愉快

今日唔知點解8:00咁早起身..之後就好無聊咁睇報紙//

10:00同媽咪去"千味"食早餐..之後行左陣就返屋企喇//

又同劉健盈傾左陣電話..之後就換衫喇..約左ning同mon//

12:55係羽毛球場等..之後一齊行返去啟豐食LUNCH//

上左去"卓麗"搵蔡姨姨..點知佢又唔係度喎..等左一陣//

就落左"千味"食LUNCH喇..食左粟米豬頸肉飯..好正呀//

AR SIR又同其他老師食..之後先再搵我地..之後又上"卓麗"//

行行下見到"黑仔"呀..之後係"卓麗"等芷瑩呀..又玩排球仔仔//

玩到1:55先行返小學..一路行我就一路肚痛..之後坐左陣//

頂唔順就去左廁所..係咁係度肚屙..屙完好左好多喇//

之後就可以練返波喇..又練開上手..今日用左第二個方法//

又練殺波..之後又比賽喇..兩場都WIN晒呀..我地有用3傳呀//

打完波就去啟豐鋪頭仔食野喇..食完又去"卓麗"玩喇//

而玩排球仔仔..佢地5點幾就走左喇..我就繼續玩喇..好好玩呀//

7:20先走..呀SIR同我一齊行..佢又係咁叫我練好開上手呀//

7:30就返到屋企喇..沖涼睇下電視同埋玩電腦..點知寧寧打比我//

佢話唔記得左帶中文書返屋企..真係大頭蝦喇..我想借比佢//

但係我聽日又出街喇..之後我就好辛苦咁讀晒比佢聽呀..好好人呀我//

 

 

刊登時間︰2005-05-14 10:19 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]