| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

| 2005 年 5 月 22 日 星期日 |
 | |
//*買袋..睇比賽*\\  |
今日約8:30係樓下等..之後就搭車去藍田喇//
搭左好耐車呀..搭到個個傻下傻下..因為真係好辛苦//
10:00就去到體育館喇..見到呀SIR呀..睇左陣人地比賽//
就睇呀SIR比賽喇..我地大家都有幫呀SIR佢地打氣呀//
大家特登著白色衫..不過最後都輸左呀..不過打得好好呀//
之後就出面等呀SIR..佢車完佢D隊友就車我地去食野//
有幾個要自己搭車..拍完車就行行行..個商場好似成個迷宮咁//
去左"椰林閣"食野呀..我同芷瑩一半呀..因為我同佢都食唔晒//
食完BELL姨同我一齊搭車去旺角喇..佢地就返屯門//
一出去就見到家姐喇..BELL自己行喇..佢約左凱文係旺角//
同家姐去左旺角買袋袋..因為係我生日禮物黎架..KEEKEE//
行左幾個商場先睇岩心水..係一個"PUMA"既袋..二百幾咋//
買左袋行多陣就去天水圍..又行下..之後去藍地喇..擺野//
嘩..勁多蚊咬呀..之後就搭車返屋企喇..7:50返到喇//
|
| 刊登時間︰2005-05-22 09:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

| 2005 年 5 月 21 日 星期六 |
 | |
//*friendly..喊呀*//  |
今日朝早8:00~10:00去體育館練波,,
之後就一齊食早餐,,下晝2:00~4:00打friendly,,
輸左呀..我仲喊呀..場場都有得打呀,,
不過呀sir有少少嬲呀..聽日睇佢比賽,,
聽日去睇佢比賽之後去旺角買野呀// |
| 刊登時間︰2005-05-21 07:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

| 2005 年 5 月 20 日 星期五 |
 | |
//*傳紙仔*//  |
今朝又約姵妏返學,,
不過就有件幾驚既事,,
就係上科學堂同劉健盈傳紙仔,,
但係比老師知道左呀..要我地放學留低,,
好彩只係話左兩句..就冇事喇..
好彩姐,,真係好好彩呀,,keekee |
| 刊登時間︰2005-05-21 07:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

| 2005 年 5 月 19 日 星期四 |
 | |
//*冇電腦用呀*//  |
今日冇乜特別既事發生..
今日下晝左右拎左部電腦去整..
攪到人地冇得冇電腦用呀.. |
| 刊登時間︰2005-05-21 07:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

| 2005 年 5 月 18 日 星期三 |
 | |
//*平凡既一日*//  |
今日冇乜事發生,,
只係我隔離位有一陣惡臭..
佢前兩禮拜既粟米湯仲未倒..
攪到發酵tim..真係臭過放屁..
而果個同學就係----馬文輝 |
| 刊登時間︰2005-05-21 07:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 70 | »
|