今日10:00起身喇..之後就開電腦..等寧寧上黎我屋企//
12:30寧寧先上到黎..傾下計..又講下我果個"PUMA"袋//
原來佢又係想買呢個袋呀..咁岩又係粉紅色..真係好夾呀//
之後就落去食野..去左食腸粉..之後就入學校打波喇..好玩呀//
不過就好多蚊蚊咬呀..又練開球..接波同埋殺波..最尾尾先玩比賽//
第一場冇打..因為讓比佢地打..因為太多人喇..同倩怡一齊休息陣//
第二場同寧寧同埋迪迪打..加埋三個小學..WIN左呀..因為我地3個//
第三場真係我地打喇..今日唔知點解覺得自己好似打得好左咁//
今日我竟然肯落地呀..好難得..之後就一齊去"千味"食野喇//
之後上左卓麗一陣就去買野食..之後就返屋企喇..唔開心呀//
沖沖下涼開始想喊..最後都喊左一陣..唔開心既野唔講喇//
雖然係有D唔開心..但係都有件開心事既..因為好多人讚我呀//
|