今日8:00就要起身喇..之後就換衫衫喇//
8:45就出門口買奶飲..當係早餐架喇//
之後去左羽毛球場搵黃曉瑩喇..等楊SIR//
呀SIR車我地去"大興體育館"睇倩怡比賽呀//
一入到去呀SIR就見到幾個熟人喇..犀利呀//
之後就睇倩怡比賽喇..睇睇下覺得好悶呀//
就同呀SIR玩"包剪搥喇"..輸左要比人打手一下//
我同呀SIR都好大力打呀..攪到隻手紅晒呀//
之後又睇下對面場既比賽喇..精彩好多呀//
佢地有晒三傳同埋殺波架..真係好勁呀//
10:45就走人喇..倩怡果間WIN左喇//
走果陣撞到呀魚呀..佢果間學校又係比賽呀//
之後呀SIR車我地去啟豐食野喇..又係"千味"呀//
食野之前上一上"卓麗"搵一搵蔡姨姨先喇//
去到都已經可以食LUNCH喇..我地3個都食魚柳//
好好味呀..之後又上"卓麗喇"見到凱文呀//
之後呀AIR車我地去接芷瑩呀..去佢學校呀//
坐車果陣仲係咁玩呀..又攪芷瑩呀..XDDD//
又遊左陣車河先啟豐..之後陪芷瑩食野先//
食完就返小學練波喇..又係猜下波果D喇//
今日又係勁曬勁熱呀
..又比下賽咁喇//
我地又WIN左小學喇..今次我地有3傳架//
之後我同芷瑩..凱文返屋企沖個涼先喇//
佢地係樓下等..芷瑩上左凱文度..我就返自己屋企//
攪掂就約芷瑩係10樓等我..之後一齊行去搵佢地//
又一齊去"千味"食下午茶..好好玩呀//
又玩"包剪搥"喇..原來呀SIR係好屎架咋//
我仲咬呀SIR呀..之後又上"卓麗"練舞喇//
跳比呀SIR睇呀..不過我成日都忍唔住笑呀//
呀SIR又唔去喎..佢又要去黃大仙呀//
練左陣就上啟豐平台..食下野我地仲玩猜波呀//
10題都估晒呀..真係好勁呀我地..禮物係條電話繩//
之後就食下野喇..蔡姨姨佢地整左好多野食呀//
玩玩下又落下雨..避左一陣就出返黎再玩喇//
8:20落左去"卓麗"換衫呀..嘩..套衫好姣呀//
之後返平台..露露公主幫我地化妝呀..化到好姣呀//
9:00左右呀SIR竟然黎左呀..仲比見到我地個姣樣呀//
9:10開始"殘酷一叮"喇..好多小朋友呀..個個都唱"希望"//
之後到我地唱..好好笑呀..D姨姨係咁玩野呀//
我地足足唱左2分15秒呀..好勁呀..比想象中好//
呀SIR仲上台送花呀..好好笑呀..佢個樣呀//
都唔知我地係咪第一..因為頭五名都係一樣禮物呀//
但佢地個個都話我地係第一呀..之後就玩下其他節目//
呀SIR大約10:20就走喇..佢聽日要比賽呀//
所以要返屋企休息下..比我地玩完之後..殘晒LU//
10:45就解LU..11:00就返到屋企..之後沖下涼//
又練下聽日做MC既講犒..12:30就訓LU// |