wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 16
累積人氣: 16800
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 5 月 8 日  星期日 晴天
//*母親節*\\ 開心

今日9:30就醒左喇..唔係好想醒住呀//

因為聽日好夜先訓..起身就換衫整野喇//

之後又幫手搬花去悅湖..落好大雨呀 //

成身都濕晒呀..之後就又幫人睇住間野//

下晝同媽咪佢地食野..去悅湖食麵//

不但唔好食而且好唔乾淨..超爆之唔掂//

之後就換衫喇..又化下妝咁喇..之後就開始喇//

今次係我第2次做MC..都好好呀今次//

做完MC既時候..同彭啟倫果細佬玩//

玩波呀..當係排球咁打..佢呀哥就梗係搵周芷瑩喇//

佢細佬好好玩呀..5:00就玩左喇..之後返屋企//

沖涼出市中心..同家姐同佢條仔食飯..好多人//

一見到家姐..佢就送左紮花比呀媽..好大好靚呀//

仲好貴呀..之後就搵位食飯喇..度度都咁多人//

又去好多間拎位..但係好多人..好左食上海野//

都等左好耐呀..等果陣之睇下眼鏡..好平呀//

不過我都係想佩隱形眼鏡..等我遲D唔咁驚先//

果間野好好食呀..食左好多野呀..勁飽勁飽呀//

食完就行下街喇..9:00就返屋企睇電視喇//

9:225度就返到屋企喇..之後執下野呀//

今日好累呀..所以要早D訓呀..聽日去唱K//

楊婉列又唔去喎..都唔知去唔去得成呀//

 

刊登時間︰2005-05-08 10:14 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 5 月 7 日  星期六 陰天
//*練波..好玩*\\ 愉快

今日8:00就要起身喇..之後就換衫衫喇//

8:45就出門口買奶飲..當係早餐架喇//

之後去左羽毛球場搵黃曉瑩喇..等楊SIR//

呀SIR車我地去"大興體育館"睇倩怡比賽呀//

一入到去呀SIR就見到幾個熟人喇..犀利呀//

之後就睇倩怡比賽喇..睇睇下覺得好悶呀//

就同呀SIR玩"包剪搥喇"..輸左要比人打手一下//

我同呀SIR都好大力打呀..攪到隻手紅晒呀//

之後又睇下對面場既比賽喇..精彩好多呀//

佢地有晒三傳同埋殺波架..真係好勁呀//

10:45就走人喇..倩怡果間WIN左喇//

走果陣撞到呀魚呀..佢果間學校又係比賽呀//

之後呀SIR車我地去啟豐食野喇..又係"千味"呀//

食野之前上一上"卓麗"搵一搵蔡姨姨先喇//

去到都已經可以食LUNCH喇..我地3個都食魚柳//

好好味呀..之後又上"卓麗喇"見到凱文呀//

之後呀AIR車我地去接芷瑩呀..去佢學校呀//

坐車果陣仲係咁玩呀..又攪芷瑩呀..XDDD//

又遊左陣車河先啟豐..之後陪芷瑩食野先//

食完就返小學練波喇..又係猜下波果D喇//

今日又係勁曬勁熱呀 ..又比下賽咁喇//

我地又WIN左小學喇..今次我地有3傳架//

之後我同芷瑩..凱文返屋企沖個涼先喇//

佢地係樓下等..芷瑩上左凱文度..我就返自己屋企//

攪掂就約芷瑩係10樓等我..之後一齊行去搵佢地//

又一齊去"千味"食下午茶..好好玩呀//

又玩"包剪搥"喇..原來呀SIR係好屎架咋//

我仲咬呀SIR呀..之後又上"卓麗"練舞喇//

跳比呀SIR睇呀..不過我成日都忍唔住笑呀//

呀SIR又唔去喎..佢又要去黃大仙呀//

練左陣就上啟豐平台..食下野我地仲玩猜波呀//

10題都估晒呀..真係好勁呀我地..禮物係條電話繩//

之後就食下野喇..蔡姨姨佢地整左好多野食呀//

玩玩下又落下雨..避左一陣就出返黎再玩喇//

8:20落左去"卓麗"換衫呀..嘩..套衫好姣呀//

之後返平台..露露公主幫我地化妝呀..化到好姣呀//

9:00左右呀SIR竟然黎左呀..仲比見到我地個姣樣呀//

9:10開始"殘酷一叮"喇..好多小朋友呀..個個都唱"希望"//

之後到我地唱..好好笑呀..D姨姨係咁玩野呀//

我地足足唱左2分15秒呀..好勁呀..比想象中好//

呀SIR仲上台送花呀..好好笑呀..佢個樣呀//

都唔知我地係咪第一..因為頭五名都係一樣禮物呀//

但佢地個個都話我地係第一呀..之後就玩下其他節目//

呀SIR大約10:20就走喇..佢聽日要比賽呀//

所以要返屋企休息下..比我地玩完之後..殘晒LU//

10:45就解LU..11:00就返到屋企..之後沖下涼//

又練下聽日做MC既講犒..12:30就訓LU//

刊登時間︰2005-05-08 12:06 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 5 月 6 日  星期五 陰天
//*帶隱形眼鏡帶到喊*\\ 感動

今日7:00起身喇..之後又整下野//

7:30姵妏打電話比我..約我一齊行//

7:45就出門口喇..行行下又見到vicky//

行到返學又傾計..落雨唔使早會//

閱報堂都OK呀..睇左陣書就上數學堂//

果個MISS張好耐都未上黎..個個都想佢唔返//

點知佢真係冇返呀..好正呀..佢好少唔返//

有個人代堂..又係上次話我飲水果個人呀//

係咁同佢地傾計..小息又遲放..真係黑人憎//

之後上科學堂..唔使上5樓..係課室上堂//

我係咁做定科學作業..做左成8頁呀//

之後又上電腦堂..又整POWERPOINT//

個個都開D音樂出黎..又有豬叫 ..貓叫//

果個死人"黃祖賢"..乜都跟晒人WO//

勁黑人憎呀 ..乜都跟跟跟..頂佢呀//

LUNCH去左呀媽度傾野..又係做司儀果D//

之後就返學校喇..果個"哈米波波"鍾意小瑩//

我係咁串"哈米波波"呀..因為佢係咁追小瑩//

佢真係好嘔心呀..仲作左首歌比小瑩呀//

之後就上英文堂喇..上左4樓喇..OK LA//

又做下listening囉..因為佢地歌詠呀//

衰仔德上堂食野呀..仲比miss ng見到呀//

3:45就放學喇..之後就上一上呀WING屋企//

拎左佢兩隻倉鼠落黎玩..兩隻都肥肥架//

4:15就同楊婉列返屋企喇..4:30返到//

食左少少野就訓左喇..因為好眼訓呀//

6:00呀媽打電話叫我落去食飯..去左啟豐//

去左"千味"食..正呀..之後就上"華都"//

諗住去佩隱形眼鏡..果個人教我點帶//

點知我唔膽帶..好痛呀..嚇到喊呀//

下次先再佩喇..我諗住唔佩隱形眼鏡喇//

因為真係好驚呀..佩眼鏡算喇//

之後就返屋企喇..呀媽去左打牌//

又自己一個係屋企..又同佢地傾唱K既野//

星期一唔使返學..所以果日去唱K呀//

夜晚做下功課同埋玩電腦..傾電話喇//

聽日要練波同埋夜晚去"殘酷一叮"//

 

刊登時間︰2005-05-06 08:50 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 5 月 5 日  星期四 晴天
//*返學..開心*\\ 開心

今日7:00起身喇..之後就換衫整野喇//

之後就媽咪整既蛋冶..真係好妹味呀..正//

7:45就同媽咪出門口..約左姵妏返學呀//

同佢行完我就自己一個行喇..行到學校門口//

見到楊婉瑜..劉力晴佢地喇..就一齊行喇//

返到課室放低D野..就落去操場上早會//

去完早會就上返課室上閱讀堂喇//

之後上左4樓上英文堂..都唔係好悶呀//

唔錯呀..小息落左去更衣室..上P.E.堂//

一開始就要跑步喇..幾個月都冇跑喇//

同小趀一齊跑..不過我地跑得好慢好慢呀//

我地仲行節徑呀..因為又熱又好累呀//

我同佢跑最後呀..哈哈哈..因為我地唔想跑//

之後就教手球喇..小K好大力呀..傻傻地架//

小息去左食野..之後上中文堂喇..OK LA//

派琴日既背默..點知冇100分呀..得90咋//

上堂又用螢光筆畫我前面果個..好衰衰呀//

LUNCH返屋企食飯..行行下又見到姵妏//

佢同佢D FD一齊行..返到屋企食飯飯//

2:00出門口喇..傾左陣計就上綜人堂喇//

好悶呀..攪到我係咁釣魚呀..真係勁悶//

釣釣下魚仲訓著左呀..哈哈..訓左陣姐//

3:45同準時放學..之後打比芷瑩約佢//

去左碼頭接佢..之後買野食上卓麗//

又練下舞..玩下玩下..5:30呀媽黎搵我//

之後去左食野..食完野就返屋企開電腦喇//

夜晚要開始溫書同埋做功課喇..好多功課//

P.S星期一唔使返學呀..借比人考試//

 

刊登時間︰2005-05-05 06:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 5 月 4 日  星期三 晴天
//*開心的一天*\\ 愉快

今日好準時7:00起身..之後就換衫整野//

好快就攪掂晒..7:40打比姵妏..約左佢返學//

7:45同埋媽咪出門口..佢要去買報紙喎//

之後就同姵妏一行返學喇..又成身濕晒//

同姵妏行完..我見到芷婷姐姐..佢好靚呀//

之後就入學校喇..今日又要落去早會//

又係同男仔平排..有個老師講左個故事//

話唔知講乜要孝順父母..果D野囉//

之後就上閱讀堂喇..冇乜心機睇書//

因為我係咁溫中文背默..之後上ERS//

MISS屈又鬧人喇..又講下考試考成點//

佢話淨係今次我地班有25個人入精英班//

原來我地班都幾勁喎..之後就睇書喇//

小息冇乜特別..又係傾下計囉//

之後上中文堂..背默喇..唔難呀//

我諗應該可以100分既..又賣左支筆比人//

上電腦堂老師要教我野..因為上堂冇返//

都OK呀..之後上數學堂..要小測呀//

我發覺自己既數學好唔掂呀..差差差//

要好好好比心機先得喇..之後食LUNCH//

返左屋企食..2:10就出門口喇..出門口果陣//

跌左條鎖匙落地下..跌爆左個鎖匙扣呀//

之後就行返學喇..返到去又傾計//

之後上音樂堂喇..係門口等左好耐呀//

因為D老師去晒開會..等左幾個字喇//

入到去就吹笛..又唱下歌..又睇下片//

講米奇架..好好得意呀..3:45放學喇//

係音樂室果陣芷瑩打比我..時間岩岩好//

之後一路同佢傾..一路執野走人喇//

係馬路就見到芷瑩喇..佢好好好攪笑呀//

之後去買野食就上"卓麗"跳舞喇..累爆//

今日有音樂喇..之後練練練..都幾好呀//

又同露露公主玩玩玩..仲玩紙巾大戰//

六點幾媽咪都黎左睇我跳..KEEKEE//

佢話我同芷瑩唔夠姣呀..咁我地平時都唔姣//

所以好難做到姣..之後叫左芷瑩陪我食野//

果個"謝焯林"又打黎..佢話佢個FD想識我喎//

低低地既..又約我聽日放學..好難喇//

食完野就返屋企喇..7:00返到喇//

之後就沖涼食飯喇..又睇電視玩電腦//

 

 

刊登時間︰2005-05-04 07:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]