wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 11
累積人氣: 16760
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 6 月 29 日  星期三 晴天
遊車河..好開心呀 愉快

今日9:30就起左身..又睇下電視咁囉..係屋企悶左好耐呀..又俾我家姐煩

lunch係屋企食..又執野..1:30就出門口喇..約左''倩怡''同埋''凱文''去

''凱文''交完$就去悅湖..原來楊爸爸黎到喇..之後上車俾佢地玩囉

又咬我同埋整我..佢地又教我做數學..我真係1個數學白痴..覺得好難

之後第1站去左''黃金海岸''..陪楊爸爸食野..佢地就飲野..我唔飲喇..肚痛

之後又去左遊車河..第2站去左''深井''食糖水..去左果間''發記''好好食呀

果間野原來好多明星去架..真係好好味呀..仲特登影相..俾''芷瑩''睇

食完就去左''大霧山''睇風景..好靚呀..又影左好多相呀..好好呀

之後又去返''黃金海岸''接芷瑩..係車度我訓覺左..因為好肚痛呀

接完芷瑩就去返啟豐等蔡姨姨..因為要車佢去元朗果邊拎野呀

之後就返去喇..我地仲見到彩虹呀..好靚呀..又影左相呀

7:00就返到屋企..又沖涼食飯..今日冇去練波呀..一時又落下雨

聽日去唱k呀..我諗一定好似今日咁開心喇..keekee

P.S 楊爸爸唔該你呀..幫我做數學工作紙

 

 

刊登時間︰2005-06-29 08:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 6 月 28 日  星期二 晴天
真的想哭..真的想哭 感動

琴晚成晚都失眠呀..成5:00先訓到..之後今朝7:00又要起身返學喇

起身之後就換衫整野喇..又食左少少野..7:40就同''姵妏''一齊行返學喇

係佢學校門口見到佢好唔想見到既果班女仔..我仲聽到佢地講左一句野

佢地話''佢隔離果女仔邊個黎架''..姐係講緊我呀..我咪係佢個fd囉..白痴

之後我就行返學喇..好累呀..因為拎住好多書書呀..拎返去賣呀

一開始就係禮堂對卷..冇小息呀..老師話我地慢喎..黑人憎呀

炒左呀..雖然唔係科科..但係好唔開心呀..真係好想喊喊呀

對完卷就上5樓影學生相..見未到我地..就拎左d書去賣先..之後就上返去

返到去既時間就岩岩好喇..到我影果陣''彤彤''引我笑呀..我傻笑左一陣

之後都影到..影完就去2樓坐..等入去禮堂喇..等左都幾耐架

都好多明星呀..仲影左好多相呀..都幾清楚喎..1:00放喇

陪''彤彤''去M記買野食..之後就上我屋企喇..呀媽走左LU

之後2:35就出左門口喇..又去左搵一搵呀媽..就返學校喇

練波都幾累呀..不過同班人帶波好憫呀..因為佢地打得好差呀

5個人連猜15球..都唔係好難呀..真係好易..但係佢地竟然打極都打唔到

5:00放喇..去左搵呀媽同我拎眼鏡..又見到''芷瑩''呀..佢又陪我拎

我覺得我副粗框都唔錯呀..之後就返屋企喇..沖下涼..今日好多蚊咬呀

而家我好想喊呀 ..因為考得唔好..唔知點解媽咪冇話過我一句

 

刊登時間︰2005-06-28 09:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 6 月 27 日  星期一 晴天
佩眼鏡 開心

            今日9:30起身喇..其實係''寧寧''打黎..俾佢嘈醒左..不過唔緊要喇..之後又睇下電視同埋玩電腦..但係唔知點解上唔到網..之後下晝搵呀媽食飯食完諗住去佩眼鏡..但係又話1:00先開,,等到1:20都未有人就返屋企喇~

            返到屋企又訓左..由2:00訓到5:00..寧寧係下晝打過殷..其實我訓左..但係唔知點解我答冇訓,,可以係癲左..又玩下電腦..呀媽又去左練野..因為上次部野差唔到電..7:30就落街食飯..去左佩眼鏡先..又見到倩怡..因為佢同屋企食飯..仲見到佢副新眼鏡..好靚呀..去到好快就佩到我合心意既眼鏡喇..係紫色粗框..今次唔使驗眼..因為有左資料~

            之後就去食飯..食完就返屋企喇..睇下電視..聽日要返學喇..仲耍帶相機呀..因為聽日''School Tour''~

刊登時間︰2005-06-27 09:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 6 月 26 日  星期日 陰天
//*大喊的1天*\\ 感動

            今日10:30就起身喇..之後就換衫落街食早餐喇..食完行左陣就返屋企喇..12:30就出左荃灣..行下咁..又睇下westwood既銀包..我決定買呀..不過遲d先..之後就去左''葵芳"同呀姨佢地食上海野..之後就上呀婆屋企..我同表姐都訓左一陣..起身就食飯喇..10:00就返到屋企..之後我大喊左一場呀..因為今日好唔開心呀..我將今日唔開心既事一齊谷埋黎喊..喊左好耐呀..成家人都係咁哄我//

刊登時間︰2005-06-26 11:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 6 月 25 日  星期六 晴天
//*有人淆底*\\ 鬱悶

            琴日2:00起訓..今日又8:00起身喇..之後就換衫去練波..琴晚訓之前又係練..今日起身之後又練波..之後8:30就同佢地一齊行過去喇..''倩怡''同''姵妏''話有野要拎..之後我同''呀媛''行喇..去到體育館坐左陣..佢地就黎喇//

            今日有新隊員呀..係''凱文''既同學..初初以為佢唔係好好人..點知唔係呀..反而係好好好人呀..今日練波都OK喇..初初有幾個''董玉娣''黎猜波..唔知點解佢地講有野做..其他人黎緊..點知10:00都未黎..之後我地諗住一路練一路等..點知11:00夠鐘都冇黎..之後去食野//

            佢地行路..我同''寧寧''..''芷瑩''..同埋佢媽咪同我媽咪一齊坐車..由體育館到''千味''我地都係咁玩咬人..又打人..真係好好玩呀..食完野就去左''卓麗''玩左陣..1:20我就返屋企喇..沖完涼訓左陣..點知訓到4:30..之後出市中心..又行街..仲見到''媛媛同埋佢屋企人''..又去左''百佳''買野..點知比人用架貨物車撞到隻腳..本身練左咁耐波隻腳已經好累..佢再整多下..痛死!!!

            之後搭車返屋企..又打俾''AR SIR''佢話又有比賽喇..我同佢講我比人整到隻腳..佢話我做乜唔咬返果個人..哈哈..呀SIR唔該呀..幫我買野..又同果新隊員''碧咸''chat icq..佢好好人呀..好好笑呀..

           p.s 我呀媽話''董玉娣"d人淆底..見到我地猜波就好驚走人

                 仲有呀..我隻腳腫左同瘀左呀..好痛呀~

               岩岩叮果食果陣又比個微波爐撞到..今日好慘呀

 

刊登時間︰2005-06-25 09:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]