琴晚成晚都失眠呀..成5:00先訓到..之後今朝7:00又要起身返學喇
起身之後就換衫整野喇..又食左少少野..7:40就同''姵妏''一齊行返學喇
係佢學校門口見到佢好唔想見到既果班女仔..我仲聽到佢地講左一句野
佢地話''佢隔離果女仔邊個黎架''..姐係講緊我呀..我咪係佢個fd囉..白痴
之後我就行返學喇..好累呀..因為拎住好多書書呀..拎返去賣呀
一開始就係禮堂對卷..冇小息呀..老師話我地慢喎..黑人憎呀
炒左呀..雖然唔係科科..但係好唔開心呀..真係好想喊喊呀

對完卷就上5樓影學生相..見未到我地..就拎左d書去賣先..之後就上返去
返到去既時間就岩岩好喇..到我影果陣''彤彤''引我笑呀..我傻笑左一陣
之後都影到..影完就去2樓坐..等入去禮堂喇..等左都幾耐架
都好多明星呀..仲影左好多相呀..都幾清楚喎..1:00放喇
陪''彤彤''去M記買野食..之後就上我屋企喇..呀媽走左LU
之後2:35就出左門口喇..又去左搵一搵呀媽..就返學校喇
練波都幾累呀..不過同班人帶波好憫呀..因為佢地打得好差呀
5個人連猜15球..都唔係好難呀..真係好易..但係佢地竟然打極都打唔到
5:00放喇..去左搵呀媽同我拎眼鏡..又見到''芷瑩''呀..佢又陪我拎
我覺得我副粗框都唔錯呀..之後就返屋企喇..沖下涼..今日好多蚊咬呀
而家我好想喊呀
..因為考得唔好..唔知點解媽咪冇話過我一句
|