wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 12
累積人氣: 16761
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 8 月 14 日  星期日 晴天
''快樂從不接近我'' 鬱悶

今日9點就要起身喇..真係唔該晒''傻妏''叫醒我ja..之後就換衫食野喇

9:45就出門口..今日又遲到喇..真係唔好意思喇..之後就一齊行去車站喇

仲有幾個人未黎..上車都OK呀..好開心囉..係果間學校等埋彤彤囉..我又鍚到佢地喇

之後就搭車去比賽果度..11點就去到喇..今日比賽又輸左喇..下次1家要WIN呀

之後就去食野..之後好多人去買運動野..6:00就返到喇..今晚又自己食喇..呀媽聽日先返

聽日又返學喇..聽日係最後一日果D堂喇..好多暑期作業未做呀..LALA聲要做喇

刊登時間︰2005-08-14 08:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 8 月 13 日  星期六 雨天
強吻 開心

今日7:00就起左身喇..之後就換衫喇..今日又係著新波衫喇..

對呢套波衫愛不釋手唷!!7:30就出門口喇..出門口果陣呀媽醒喇..

媽咪同呀爸今日返大陸..呵呵..可以發癩3日2夜喇..落到去我遲到呢

要我拎波呀..之後去到體育館係我地最早囉..又練側滾呀..可能唔係好得

又猜下波..之後就正式練波喇..今日練波都幾好呀其實..KEEP住咁就好喇

今日練完波隻手就開始痛喇..要問人借野搽..好似係凱文定係王子架

之後就去左新屯中食早餐..本來想去''大家樂''..但係個個都話去M記wo

咪去左M記囉..芷瑩又發癲喇..食完又去買信紙..仲上拎拎屋企玩囉..好玩呀

我強吻王子呀..唔成功呀..HAHA..癲左呀我地..又唱歌同埋跳舞囉..痴的//

又玩人電話..23000000..呵呵!!靈格風..之後3點幾就走左喇..拎拎又要學琴

又去左啟豐喇..6點先走..今晚自己一個人喇..幾好呀..好自由..聽日比賽喇~

刊登時間︰2005-08-13 08:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 8 月 12 日  星期五 晴天
打風中練波....

今日8:30就起左身喇..今日係因為鬧鐘響先醒..但係好叻女呀今日

淨係鬧鐘都可以叫醒我..之後就換校服喇..今日要返學數學test呀

9:00同埋呀媽一齊出門口..因為佢要返工..佢\同我買左d腸粉就行喇

去左媽咪office度食我既早餐喇..食左好少ja..因為唔係好有胃口

9:15就要行喇..行到去OK果邊見到好似有人同我揮手咁..行近D睇

原來係'''楊婉瑜''..大家好似好耐冇見咁..又入左去OK..因為鄧芷抄野

之後搞到成9:25先行返學..喇喇聲行..因為好似遲..一上到去禮堂好多人

其實我覺得我地係遲左少少..又做TEST同埋對野..TEST梗係唔PASS喇

大家幾可見到我數築PASS呀..之後10:45就放喇..落去睇下邊個係B班

好似冇乜識人wo..但係細佬迪迪仔都係同我一班..之後就返屋企喇..

行行下見到2個警察拖住左警犬..好似隻狗冇乜郁ja..如果唔係就驚死

我呢個天生驚狗驚到癲既人..又幫呀媽買news paper..就返屋企喇

玩下電腦同埋睇下電視..又換波衫..今次係第1次著新波衫..我覺得ok呀

2:15約左''傻妏''同埋''拎拎''..就行去啟豐搵芷瑩喇..又就行去美樂練波喇

之後姵妏就上芷瑩屋企..之後我地就去猜波先..之後等埋老豆黎就練波囉

佢一黎果陣帶住黑超..仲以為佢失戀喊到眼紅紅..點知原來佢\隻眼唔知係使唔乾淨

練波都OK喇..練開波果陣我係咁屈佢地請我食雪糕..而家傻妏爭我2杯雪糕

老豆爭我20杯..呵呵!!唔知點解練練下搵極都搵唔返1個波..搞到而家冇左1個

都唔知邊友仆街友拎左我地個波..成百幾蚊一個架..唔好俾我知邊個仆街拎左個波呀

俾我知道我實頂爆佢個肺..練完今日又要做體能..真係慘喇..之後就去7-11買野飲

冇啦啦好大雨呀..等左好耐先走得..等果陣又咬老豆..呵呵!!好似好耐冇咬佢喇

之後返屋企喇..飲左好多水水呀..聽日又要練波喇..練8~10呀..咁早死得人多喇

刊登時間︰2005-08-12 08:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 8 月 11 日  星期四 晴天
終於打波喇!! 開心

尋晚成點先瞓..今朝7:00就起身喇..換衫整野..都唔知點解

我已經7:00起身喇..但係成屋人都返晒工喇..除左呀媽之外

之後搞掂就打俾''呀媛''喇..因為尋晚唔記得約佢..點知佢唔知

今日要練波..之後7:30我就出門口喇..落到去..見到''傻妏''..

佢同我講''見到1隻好大既蝸牛''..之後我地就去睇喇..我地又點

只睇咁簡單..梗係會玩喇..但係點玩隻蝸牛都係行得咁鬼慢..

之後等埋''倩怡''就行去輕鐵站搵''王子''喇..去到時間岩岩好..

佢都岩岩落車..之後就行去體育館..去到仲有10分鐘..呵呵!!

好勁呀..但係''拎拎''都到左喇..佢好少可咁早就到..初初想試下側滾

但係梗係唔得喇..之後就練波..今日都ok呀..話晒今耐冇練波喎

芷瑩好勁呀..佢側滾呀..好勁呀..10:00就練完喇..今日要出去訓話呀

因為人地有活動..之後芷瑩就派波衫喇..老豆又請我地食佢係日本買既手信

都好好食呀..之後就去食早餐喇..去千味睇下先..但係得果個男人..SO去第2間

我叫野食果陣下下俾人地話..乜都唔食得

我:唔該!!火腿同埋午餐肉

老豆同佢地:唔好食呢樣喇..豬肉整架

我;香腸同埋煙肉

老豆同埋佢地:都係豬肉整架..食第樣喇

之後我就好無奈咁叫左個牛扒..都幾好食呀..之後上左卓麗喇

因為''拎拎''把扇係芷瑩度..但係芷瑩又返左學校..又要等埋佢先

之後就去拎車..老豆係咁俾我地睇佢係日本既手信..好多都係食

老豆話買左HELLOKITTY既手巾仔俾我..但係唔記我 左拎..聽日先

唔制呀..KITTY呀..之後就返屋企沖涼瞓左陣..5:00落去搵呀媽買書..

仲見到芷婷姐姐呀..佢真係好高呀.1.78呀..返屋企都冇野喇~

刊登時間︰2005-08-11 11:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 8 月 10 日  星期三 陰天
10蚊9個既麵包 愉快

今日10幾成11點先起身..起身就睇下電視同食下野

lunch就係屋企..之後又約''拎拎''打波..因為大家都成5日冇打過喇

因為老豆去左日本ma..咪冇得練囉..點知個天成日落雨wo..

之後''拎拎''上左黎先..係屋企等我換埋衫就出去''市中心''行街喇..ya!!

首先同''拎拎''去蝴蝶買護膝先..去到果度一眼就睇到係邊喇..係''拎拎''俾錢果陣

個BB同我玩..個BB好QQ唷..有D似''拎拎''個堂妹..唔知佢覺唔覺得呢??

之後就行去碼頭搭車喇..去到市中心就行下喇..發現''Crazyroom''好似執笠

唔知係咪呢..之後就行下喇..去''吉之島''..唔知點解好多人囉..d師奶出動呀

原來今日係咩呀特價日..都唔關我事..又打俾''老豆''..初初以為佢仲未返黎

點知電話通wo..傾左陣囉..驚佢俾女朋友鬧呀..so傾左陣就收線喇..之後又行

見到''藍莓芝士蛋糕''..個樣好似好正呀..我又想買..但係最後都冇買喇..呵呵!!

忍到口呀..好叻女呀..仲見到我表姐tim..同埋佢男朋友..之後就去買麵包喇

我同''拎拎''都要買..因為聽日早餐ma..一去到見有2底麵包..喇喇聲叫喇

點知俾個肥師奶買左..頂呀!! ..搞到我地又要等..等左好耐呀..痴線架

之後終於買到喇..我地幾醒呀..''拎拎''就負責拎麵包..我就去排隊先..

咁咪可以快d囉..之後行多陣就走人喇..陪拎拎搭506..我就去卓麗搵呀媽

呀媽上左卓麗搵蔡太..之後就走人喇..返屋企喇..今日就係咁..聽日練波

好討厭我家姐囉..成日拎我d襪著..成日都拎..我仲有襪著既..有d得1對架咋

P.S          10蚊9個麵包..辛苦左好耐先買到JA..等到頸都長喇

         今日老豆係蝴蝶練波..初初想去..BUT咁夜冇人同我返屋企

刊登時間︰2005-08-10 06:58 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]