尋晚同爸爸傾電話傾到2:35..所以尋晚成3:00先訓
今日10:00呀媽打黎我先起身..之後就換衫整野返學喇
今日返去綵排呀..我知道自己拎乜獎喇..係咩佛學作文呀
綵排好悶囉..成12:00先走得..之後就啦啦聲返屋企換衫整野
12:27先出門口..初初仲驚遲到..點知搭''車立''見到''凱文''呀
之後同佢一齊行去''卓麗''..過馬路又見到''姵妏''..去到''卓麗''
好鬼多人呀..之後去左買野食..之後就行去搭車呀..坐車去''映灣園''
搭車果陣..又狂玩..我又狂咬爸爸..爸爸好慘呀..俾我咬到瘀左呀
落車就去果個會所度食飯..之後就分批換衫..之後就上去泳池喇
好靚呀..仲好多明星呀..我地坐前排呀..不過慘呀..落好大雨呀
初初仲好驚拍唔到..過左一排..冇雨落喇..可以開始錄喇..正呀
好好笑呀..又同左好多明星影相呀..果個''行姐''好好人呀..又靚女
D獎門人好好笑呀..講D野其實都幾淫
..又咩波中波呀果D..笑爆咀呀
6:20先錄完..之後又分批去換衫..之後就上車..上車前派左禮物呀
好多禮物呀..之後上車又咬囉..同埋又傾下今昡去邊度食飯..kee
初初想去打邊爐..但係要車''凱文''返體藝..我係咁話要打邊爐
''寧寧''佢地O晒咀..之後就去兆禧喇..一落車就行去食飯喇
有D人返屋企換衫先..我地又去買野飲同埋叫野食喇..好多野食呀
我地一齊請爸爸..囡囡好乖呀..之後我去左OK增值..之後就去拎車喇
搭車果陣..張八達通過唔到喎..之後爸爸拎完野就同我地OK問返
個巴士司機好冇禮貌囉..黑人憎呀..要討厭呀..嬲嬲嬲嬲嬲呀
同埋''凱文''同我上去..原來係果個人既問題..佢都話有叫返我
但係搵唔到我..之後問左我幾條好簡單既問題就得喇..之後就爸爸架車
車''凱文''去學校..之後就車''寧寧''..寧寧唔記得拎野呀..我幫佢拎左
爸爸好唔開心呀..希望你快D冇事喇..之後我就返屋企喇..沖涼玩電腦
P.S坐車果陣..我鍚左''凱文''一啖..佢唔肯認呀 |