wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 15
累積人氣: 16764
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 7 月 10 日  星期日 晴天
好多野諗 驚訝

今日十點幾就起左身..係咪好難得呢!?因為我係俾呀媽嘈醒既~之後就起身換衫..本來諗住去呀姨屋企就可以出去旺角果邊行下街~但係而家又話要去呀婆度~好慘!!因為去呀婆屋企係冇野玩~換完衫果d就落去食早餐喇~又係去千味~keekee!!係咪真係咁好食!?食完野就去搭車喇..出左去''荃灣''先..又行下街先..又睇下我想買果個westwood銀包..真係好好好想買呀!!但係都唔知買唔買好!?我呀媽好似唔係好想買俾我..之後行多陣就搭車上呀婆屋企喇..又同''爸爸''同埋''寧寧''傾電話~之後我想訓果陣..d呀姨又要我幫呀婆落去食野..好煩呀..又幫呀婆拎野..嘩!!!搭''車立''果陣見到個白粉佬..佢好恐怖呀..搞到我地特登搭第2部..煩..之後又去搵''BB''好QQ呀..之後我返上去就訓喇..D表姐都黎左..我就起身喇..之後就食飯喇..表姐咬我呀..慘..之後就搭車返屋企..9:15就返到喇..又睇電視~今日諗左好多野,,原來做人真係有好多野煩..人生不如的事十常八九係真既..真係好煩..我而家只會比心機讀書同埋俾心機打波~

刊登時間︰2005-07-10 10:32 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 7 月 9 日  星期六 陰天
打唔成波 開心

            今日12:00先起身~因為琴晚成4:00先訓~醒左就打左''寧寧''同埋''肥妏''..之後又打俾''老豆''~因為琴晚約左老豆去飲茶..之後我就換衫就整野喇~就行去''聯邦''飲茶~因為''戴太''本身係果度飲緊茶~之後好多人都慢慢開始黎喇~又出去叫野食~叫左好多野食呀~''爸爸''同埋''寧寧''俾左好多hello kitty襟章俾我..唔該晒呀..真係好喇..1日之內可以儲到咁多~之後老豆又''咩''住我行..佢地話可能人地會以為爸爸係我男朋友..又點會呢..因為佢係我爸爸ma~

            食左好多野之後..蔡太黎左呀..我仲跟佢去''卓麗''拎hello kitty..yaya..之後就一齊行去''美樂''..但係猜左陣波就冇打喇..因為真係打唔到..又落雨又多蚊咬..之後去到一閣傾下..決定去''凱文''屋企玩..爸爸仲''咩''住我呀..佢今日個個都''咩''過晒..但係佢好似覺得唔係好辛苦咋wo..之後就行去''凱文''屋企~

            上到去就睇女排比賽既現場直播..中國vs德國..睇完就打麻雀喇..好好玩呀..6:00佢地就走喇..之後呀爸叫我同呀媛等埋佢..佢都凱文打左鋪機..之後就返屋企喇..沖完涼又食飯喇..之後''芷瑩''又打黎..佢問我打唔打波呀今晚..我話好呀..但係佢而家都仲未覆我~今日好開心呀..因為我地影左好多相呀..好攪笑呀..用媛媛部手提影相..個圖係BB..好得意呀..呀媛仲打爸爸個屁屁呀..好好笑呀~

            8:30就落左去打羽毛球..芷瑩佢地遲到呀..之後又打下羽毛球..同埋打排球..之後同芷瑩羽毛球比賽..佢打3場輸3場..SO要請我食3支雪條..KEEKEE..之後就上OK買野飲..又上''凱文''屋企..俾人訓話..慘..詳細情形不便多聲..12:00先返到屋企..之後同爸爸傾左陣電話但係傾傾下我CUT左佢線..因為電話冇電~

刊登時間︰2005-07-09 07:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 7 月 8 日  星期五 晴天
我既相簿

上去我個相簿就可以睇到我D相架喇..

仲要多D上我日記呀..先知我既事架

相簿:http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/kitty200845/my_photos

刊登時間︰2005-07-09 02:29 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
high爆..女排好正 愉快

今日11:30先起身..俾呀媽個電話嘈醒左..叫我幫佢拎野

下晝呀媽買野返黎食..又chat左陣msn同icq..我家姐又要用電腦

下晝4:10係巴士站等..''寧寧''就係佢屋企樓下度上車..約好上同一架車

去左''新世紀廣場''既美食廣場食野..我食KFC..戴太又去左野零食

之後啦啦聲行去M記幫''王子''買左個包就搭火車喇..之後又搵呀爸

我地又搵唔到C出口..之後行行下仲好到姐紅館門口..約呀爸上黎搵我地

之後就入場喇..坐得好前呀..一入到去就打緊喇..係意大利VS德國..好好睇

''王子''佢地係幫''德國 ''..都打得好好睇..不過就打得3場咋..唔抵呀

之後中場果場..有10個人可以出去玩遊戲呀..因為買野食抽到先可以

係接波之MA..之後就係中國VS多明尼國..有我既偶像''劉亞男'呀

我當然係咁影相喇..又幫中國打氣..真係好好好HIGH呀..大家都一齊打氣

不過''王子''今次係幫敵國..但係佢都唔想..之後比賽真係好精彩呀..掂呀

''劉德華''都有黎呀..好多人爭埋同佢影相呀..不過都唔得..我地遠影咋

我都打氣打到聲沙同埋拍手掌拍到好痛呀..中國真係打得好好呀..特別係

''劉亞男''..佢係快攻手黎架..同我打果個位係一樣的..所以特別鐘意佢

而佢打波又真係好勁..之後睇到10:30..就走喇..係出面影左好多相呀

因為有紙牌人..有劉亞男同埋楊浩囉..爸爸仲話楊浩係佢家姐..佢癲左呀

我仲跳上爸爸度呀..佢''咩''我呀..我問佢我係咪好重呢..佢話唔係呀

哈哈,,之後落左旺角食野..食牛扒果D..之後又食''班CAKE''..同寧寧一齊食

之後又買涼茶飲..因為我真係好唔掂呀..我驚聽日出唔到聲TIM AR..慘

之後就搭車喇..又塞車..1:00先返到屋企..之後沖涼同埋玩電腦囉..打日記

今日真係好正呀..係好難忘既一日..聽日我地都要俾心機練波呀..仲有20日

比賽喇..大家一定要努力呀..一定要好似女排咁勁呀..加油呀

刊登時間︰2005-07-09 02:26 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 7 月 7 日  星期四 雨天
好開心..獎門人..好淫 疑惑

尋晚同爸爸傾電話傾到2:35..所以尋晚成3:00先訓

今日10:00呀媽打黎我先起身..之後就換衫整野返學喇

今日返去綵排呀..我知道自己拎乜獎喇..係咩佛學作文呀

綵排好悶囉..成12:00先走得..之後就啦啦聲返屋企換衫整野

12:27先出門口..初初仲驚遲到..點知搭''車立''見到''凱文''呀

之後同佢一齊行去''卓麗''..過馬路又見到''姵妏''..去到''卓麗''

好鬼多人呀..之後去左買野食..之後就行去搭車呀..坐車去''映灣園''

搭車果陣..又狂玩..我又狂咬爸爸..爸爸好慘呀..俾我咬到瘀左呀

落車就去果個會所度食飯..之後就分批換衫..之後就上去泳池喇

好靚呀..仲好多明星呀..我地坐前排呀..不過慘呀..落好大雨呀

初初仲好驚拍唔到..過左一排..冇雨落喇..可以開始錄喇..正呀

好好笑呀..又同左好多明星影相呀..果個''行姐''好好人呀..又靚女

D獎門人好好笑呀..講D野其實都幾淫 ..又咩波中波呀果D..笑爆咀呀

6:20先錄完..之後又分批去換衫..之後就上車..上車前派左禮物呀

好多禮物呀..之後上車又咬囉..同埋又傾下今昡去邊度食飯..kee

初初想去打邊爐..但係要車''凱文''返體藝..我係咁話要打邊爐

''寧寧''佢地O晒咀..之後就去兆禧喇..一落車就行去食飯喇

有D人返屋企換衫先..我地又去買野飲同埋叫野食喇..好多野食呀

我地一齊請爸爸..囡囡好乖呀..之後我去左OK增值..之後就去拎車喇

搭車果陣..張八達通過唔到喎..之後爸爸拎完野就同我地OK問返

個巴士司機好冇禮貌囉..黑人憎呀..要討厭呀..嬲嬲嬲嬲嬲呀

同埋''凱文''同我上去..原來係果個人既問題..佢都話有叫返我

但係搵唔到我..之後問左我幾條好簡單既問題就得喇..之後就爸爸架車

車''凱文''去學校..之後就車''寧寧''..寧寧唔記得拎野呀..我幫佢拎左

爸爸好唔開心呀..希望你快D冇事喇..之後我就返屋企喇..沖涼玩電腦

P.S坐車果陣..我鍚左''凱文''一啖..佢唔肯認呀

刊登時間︰2005-07-07 11:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]