今日11:00起左身喇..尋晚12:30係張床度..係度狂煲MP3
煲到2點度喇.醒左就刷牙喇..之後食早餐..我既早餐-紙包蛋糕
LUNCH有炒米粉..但係因為食完早餐唔係幾耐..SO食左唔多
2:30就出門口喇..約左''姵妏''..搭''車立''果陣見到一個打排球既女仔
佢唔係串..但係聽佢講野係有點認叻..之後同''姵妏''去7-11等人
約左拎拎..但係等左陣唔見就走..仲見到a媛..今日a媛著校服..掂呀
影底左..得閒上我相簿睇下呀..a媛校服look好掂呀..好清純呀果樣
去到打左陣就冇打喇..因為太大風..so又打唔成..之後諗住去食野喇
去波場隔離果間野..不過間野好唔掂囉..果個女人又唔理我地wo..討厭
拎拎同埋芷瑩買左杯野飲..不過係超甜囉..又唔好飲low..so我地就走喇
去啟豐買野食同埋飲..我係啟豐果間野買左杯同拎拎佢地一樣既野杯..
但係好飲好多囉..之後就上卓麗喇..我地幾個狂影相囉..係拎拎部相機度
好可愛囉..扮打波..扮花花..咩住人..扮立體..超好笑囉..好開心呀..^^
6點幾就走人喇..呀媽黎左搵我..返屋企食飯..食完就瞓左..由9點瞓到10:30
又同''姵妏''同埋''王子''傾電話..傾傾下好想去廁所..佢地好好笑囉,,特別係王子
我話''傾傾下電話又去廁所..好冇禮儀
王子話''你不嬲都冇架喇
真係俾佢吹脹囉..人地好有禮儀架ma..不過同你地一齊好開心囉..開心開心!!
聽日約左佢地玩..食飯..同埋打波(籃球)今次係我好想打..上次好唔願意囉
同你地一齊先開心開心..仲要多謝''倩怡''幫我整靚果日記..而家好靚囉..thx!! |