wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 5
累積人氣: 16754
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 8 月 25 日  星期四 晴天
行左好耐喇... 愉快

今日9:00就醒左喇..唔該晒''傻妏''叫醒我..真係好唔想起身

因為尋晚又煲MP3喇..尋晚同''王子''傾電話..佢CUT我線呀

不過我冇怪佢..因為佢電話冇電MA..本來10:00先打波架

但係又早左喇..9:40就打喇..9:35''凱文''又落左黎..佢都癲癲地

想係我屋企噴包..之後就一齊落去喇..去打籃球喇..都OK好玩呀

仲搵左幾個小朋友一齊打..佢地好癲呀..唔係打波係打人囉..有病

之後上卓麗..又去食野..之後上凱文屋企..玩玩玩..又行去友愛體育館

芷瑩去打波..我地睇左陣就走喇..之後去買野..就行返返凱文度..冇搭過車

上佢屋企又癲喇..今日係佢屋企食飯..8:00就去芷瑩屋企整餅餅喇..

我成日偷餅食..又上人地屋企拎單車..10點幾返到..又去拎單車喇

聽日我地去踏單車..7:30就出發喇..今晚要早D瞓喇

刊登時間︰2005-08-25 11:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 8 月 24 日  星期三 晴天
超煩

help!!我就死喇..邊個可以俾我去佢屋企住呀~我再留係屋企我就死架喇..我就頂唔順喇..成日要我做乜做乜..我家姐真係好煩呀..我就快痴線喇..成日用返工早起身黎做理由..你以為自己係公主咩..我決定唔會再幫佢做野..煩死人喇..大小姐..我頂唔順喇~你自己d野自己做喇..唔該~

刊登時間︰2005-08-24 10:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
愛1個人原來不容易*]] 愉快

今日11:30先醒,,尋晚成2:00先訓..因為尋晚又聽MP3

唔可以再咁晏醒..仲有個幾禮拜就返學喇..仲日日訓咁晏

返學要7:00起身..所以希望呢幾日可以早D起身喇..唔知得唔得呢?

起身之後就開電視..電腦..今日係早餐同埋LUNCH一齊食..好方便!!

下晝都冇出街呀..係屋企煲歌囉..之後又同''拎拎''睇人地日記囉..喊死

睇凱文呀哥日記..喊 到我癲喇..點解呢個世界會係咁嫁?個天咁玩人!?

我同拎拎都好感動呀..如果我係果個女仔就好喇..有個咁鍚我既人!!天呀!!

點解要咁做呀..個天太殘忍喇..我係果個女仔一齊唔理咩都同佢一齊..

我唔會介意囉..因為有個人對自己咁好..乜都以果個女仔為先..唔公平呀!!

今日成日都留係屋企..好悶呀..希望聽日有人陪我打下波咁..識做喇你地!!

     愛一個人原本不容易''']]]

                   他不准我哭,,怎麼可以哭!?

               錯在其實過份期待快樂滿足的情境*]]

                      Mad U So...That's why I Mad U So!!!!

 

刊登時間︰2005-08-24 06:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 8 月 23 日  星期二 晴天
正在發癲中!!! 愉快

今日9點幾''凱文''就打黎morning call喇..好彩佢call我ja..如果唔係

我就真係唔會醒..又打埋佢地喇..我就刷牙換衫喇..凱文又落黎搵我喇

好彩今次我聽到聲知道ja..如果唔係就會好似上次咁嚇親 !!就打波喇

去左悅湖度打..凱文爸爸都有去呀..真係唔好意思喇!!我又累你地喇..

因為我完全唔識打波..不過好想打..打左陣就同拎拎買野飲喇..幫埋佢地買

打到12點幾佢地去''OK''買野飲..仲見到''徐家勇''..呵呵!!個樣冇變過囉!!

之後就去啟豐食野喇..我呀媽都有黎呀..之後就去左卓麗玩喇..跳OVER呀

不過我真係唔夠膽囉..算喇!!之後就上凱文屋企玩喇..芷瑩又彈琴..好好聽呀!

之後就去悅湖打波喇..今次打排球..仲見到羅家豪..佢地好衰呀..拎我地個排球

打到5點幾去買野飲就上凱文度喇..上到去凱文又岩岩出門口喇..佢去學野..

我同芷瑩仲留係凱文屋企..又玩同埋食野..我地仲發癲呀!!好好玩呀!!癲左癲左!!

仲認凱文爸爸同埋媽媽..做我地自己爸爸媽媽..爆好笑..8:30就返屋企食飯喇~

 

刊登時間︰2005-08-23 09:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 8 月 22 日  星期一 晴天
狂影相 愉快

今日11:00起左身喇..尋晚12:30係張床度..係度狂煲MP3

煲到2點度喇.醒左就刷牙喇..之後食早餐..我既早餐-紙包蛋糕

LUNCH有炒米粉..但係因為食完早餐唔係幾耐..SO食左唔多

2:30就出門口喇..約左''姵妏''..搭''車立''果陣見到一個打排球既女仔

佢唔係串..但係聽佢講野係有點認叻..之後同''姵妏''去7-11等人

約左拎拎..但係等左陣唔見就走..仲見到a媛..今日a媛著校服..掂呀

影底左..得閒上我相簿睇下呀..a媛校服look好掂呀..好清純呀果樣

去到打左陣就冇打喇..因為太大風..so又打唔成..之後諗住去食野喇

去波場隔離果間野..不過間野好唔掂囉..果個女人又唔理我地wo..討厭

拎拎同埋芷瑩買左杯野飲..不過係超甜囉..又唔好飲low..so我地就走喇

去啟豐買野食同埋飲..我係啟豐果間野買左杯同拎拎佢地一樣既野杯..

但係好飲好多囉..之後就上卓麗喇..我地幾個狂影相囉..係拎拎部相機度

好可愛囉..扮打波..扮花花..咩住人..扮立體..超好笑囉..好開心呀..^^

6點幾就走人喇..呀媽黎左搵我..返屋企食飯..食完就瞓左..由9點瞓到10:30

又同''姵妏''同埋''王子''傾電話..傾傾下好想去廁所..佢地好好笑囉,,特別係王子

我話''傾傾下電話又去廁所..好冇禮儀

王子話''你不嬲都冇架喇

真係俾佢吹脹囉..人地好有禮儀架ma..不過同你地一齊好開心囉..開心開心!!

聽日約左佢地玩..食飯..同埋打波(籃球)今次係我好想打..上次好唔願意囉

同你地一齊先開心開心..仲要多謝''倩怡''幫我整靚果日記..而家好靚囉..thx!!

刊登時間︰2005-08-22 11:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]