wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 12
累積人氣: 16796
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 10 月 8 日  星期六 晴天
預左''''

電左個頭*]]]

       我預左會俾人串/\

                我已經有心理準備架喇!**!

刊登時間︰2005-10-08 11:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
電完頭幅相

我同芷瑩]]*

刊登時間︰2005-10-08 10:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
電左喇..haha 愉快

今日明明唔使返學..冇啦啦好早自己就起左身喇..係咪有病架我!?

平時返學果陣又唔想起身..唔使返學就咁早起身..起身就玩電腦囉..

mummy冇啦啦問我想唔想剪頭髮..我話如果剪就剪好短..短到唔使紮邊

但係如果而家就可能電or留..之後就同mummy去左食早餐喇..之後去左

d髮形屋睇下..點知間間都好多人..就出左市中心行街..行左一陣就唔行

12點幾1點就返黎喇..之後去啟豐睇下..點知有位wo..mummy就叫我去電

之後一電就電到3點幾喇..坐左好耐好耐呀..果個哥哥好似好驚我整到咁..

成日都好緊張囉..之後整完個頭..都覺得ok既..但俾我想像中彎左少少囉...

之後芷瑩就上黎我屋企喇..去啟豐買野食..點知岩岩整完個頭就見到d中學同學

仲要你男仔tim..我頂呀..之後買完就走喇..芷瑩同我係咁影相囉..之後5:30出門口

同牙媛一齊搭輕鐵喇..係市中心個站又撞到楊老豆..講明先..真係冇約架..之後到左

落左車就跑去良田體育館喇..因為我地遲到..去到喇喇聲換衫就練波喇..今日好少人

得一個鐘ja..好快就練完喇..練完就搭返車返啟豐食野..好好笑呀..''我挑''呢句野

成為我既口頭禪..佢地個個都跟我講呀..haha..呢句野太好喇..成日都講呀..係間野

又影相喇..之後食完就去左悅湖打排球..打到9點幾去買埋野飲..就送拎拎搭車喇....

之後我地就上左兆禧籃球場傾計..又猜左陣波..好好好開心呀..之後我同倩怡就送

芷瑩返屋企喇..我同倩怡就返屋企喇..返到去都係10點幾之ma..屋企都冇人..仲之唔咁早返

一開電腦..個個都問我係咪電左個頭..我可以答大家..我係電左個頭呀..今日d隊員見到我個頭

有d覺得好好..有d初初睇唔慣..之後就覺得幾好..星期一先見到我既同學..而家擺張相俾你地睇下喇..

刊登時間︰2005-10-08 10:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 7 日  星期五 晴天
好好笑呀..大陸 愉快

今日7:00起身喇..之後好似平時咁換衫整野喇..食早餐同埋飲益力多

之後7:40就同mummy出門口..之後就自己行返學喇..又見到''嘉密''

d男排練波..之係極之唔掂..搞到我係咁諗我地浩悅大家庭練波既時候

之後返到去又hea喇..之後早會喇..好快就返去班房收功課喇..OK LA..

收完就睇書喇..又係果本''茶餐廳''真係好好睇呀..之後就上家政堂喇...

今日整''石榴蝦圓''..初初聽個我名..我好白痴咁諗..係咪要用可榴整架!?

點知唔係WO..又切野喇..又要挑蝦腸..傻雞同埋鄧芷媛都好似唔係好識囉

HAHA..我就識喇..呵呵..好叻呀我..因為平時幫過MUMMY咁做..之後又整野

又炸..好似燶左少少..不過都唔係太燶..不過個MISS同埋個校工好煩囉.....

特別係個MISS囉..都唔知佢係咪更年期lor..成日都係度鬧人..鬧鬧鬧..佢都有病

好快就上左3堂喇..之後又教左少少書..下堂冇得整野食喇..下堂要繨野喇..唔好玩既

之後就上數學堂喇..d時間好快過喇..小息就叫呀wing陪我去食野..食牛丸..正呀

之後就上中文堂喇..ok la..之後上中史..今日好準時放呀..之後lunch喇...返屋企

2:00就出門口返去上綜人喇..又要過音樂堂上去..不過勁勁勁勁開心同埋搞笑囉...

我..傻雞同埋呀朝唔知點解冇啦啦講開大陸囉..之後大家又講係大陸既野..e.g洗頭囉

真係好好笑呀..咁岩我同呀朝都生飛滋囉..搞到笑果陣好痛呀..不過真係成堂勁笑囉..

又講去大陸洗頭又幫你按摩囉..好快就放學喇..又陪''楊婉瑜''去圖書館借書..之後行返屋企

係ok買野飲..之後就返屋企玩電腦同埋睇鬼故喇..練下個膽先..講講下..原來傻雞佢地

可能又係15/10(六)去ocean park玩鬼屋呀..唔知會唔會撞到佢地呢..haha.........

聽日練波喇..開心呀..又可以見到浩悅大家庭..好掛住你地呀

仲有提提大家..聽日6-7p.m係良田練波呀..記得準時黎喇

刊登時間︰2005-10-07 06:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 6 日  星期四 晴天
打得太錯!! 驚訝

今日7:00就起身喇..之後就換衫整野..食埋早餐..7:45返學喇

返學果陣經過''嘉密''見到間學校既男排..打得好錯呀..佢地練梗殺波

明明係自己set得唔好..就話人地拋得唔夠高..真係打得好錯呀..

唔掂呀..之後就到學校hea左陣就早會喇..早會又有人up英文喇...

之後返去收功課..好快收完..之後就上普通話堂喇..我好憎朱慧珍呀..

煩得到呀..又唔俾人傾計..成日係度嘈嘈嘈..之後第2堂就上佛學堂喇..

d時間好快過..之後小息..小完就上連堂既英文..3,4堂都係..mama la

上完就小息喇..小完就上生教堂喇..玩唔知咩咩野..分組玩..hahaha

我地女人街又一組喇..之後上完就中史喇..個個都唔理李伯程囉..好笑

個個都自己作作業..之後就lunch..2:00就返去喇..又買叮叮糖食..好味

係正宗既叮叮糖..之後返去上中文堂喇...作文呀..我好快就作完喇..easy

我係咁同牛丸同埋瑤傾計..佢地未作完..係咁同我傾..haha..我騷擾佢地

放學就同鄧芷媛同埋余曉晴去街市買蝦同麵包..聽日上家政ma..買完去搵mummy

有個哥哥話請我食野wo..haha..佢俾左錢我就自己去啟豐食喇..之後返去

5:00就同mummy去啟豐俾返錢蔡太..因為佢幫我買哈囉喂既飛..之後返屋企

行行下係啟豐門口見到芷瑩..佢好好笑呀..掛住你呀..仲有浩悅大家庭呀...返屋企

沖涼..又Zzzzzzzz..8:30起身食飯..打埋日記就要溫書喇..

刊登時間︰2005-10-06 09:32 PM    [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]