今日7:00起身喇..之後好似平時咁換衫整野喇..食早餐同埋飲益力多
之後7:40就同mummy出門口..之後就自己行返學喇..又見到''嘉密''
d男排練波..之係極之唔掂..搞到我係咁諗我地浩悅大家庭練波既時候
之後返到去又hea喇..之後早會喇..好快就返去班房收功課喇..OK LA..
收完就睇書喇..又係果本''茶餐廳''真係好好睇呀..之後就上家政堂喇...
今日整''石榴蝦圓''..初初聽個我名..我好白痴咁諗..係咪要用可榴整架!?
點知唔係WO..又切野喇..又要挑蝦腸..傻雞同埋鄧芷媛都好似唔係好識囉
HAHA..我就識喇..呵呵..好叻呀我..因為平時幫過MUMMY咁做..之後又整野
又炸..好似燶左少少..不過都唔係太燶..不過個MISS同埋個校工好煩囉.....
特別係個MISS囉..都唔知佢係咪更年期lor..成日都係度鬧人..鬧鬧鬧..佢都有病
好快就上左3堂喇..之後又教左少少書..下堂冇得整野食喇..下堂要繨野喇..唔好玩既
之後就上數學堂喇..d時間好快過喇..小息就叫呀wing陪我去食野..食牛丸..正呀
之後就上中文堂喇..ok la..之後上中史..今日好準時放呀..之後lunch喇...返屋企
2:00就出門口返去上綜人喇..又要過音樂堂上去..不過勁勁勁勁開心同埋搞笑囉...
我..傻雞同埋呀朝唔知點解冇啦啦講開大陸囉..之後大家又講係大陸既野..e.g洗頭囉
真係好好笑呀..咁岩我同呀朝都生飛滋囉..搞到笑果陣好痛呀..不過真係成堂勁笑囉..
又講去大陸洗頭又幫你按摩囉..好快就放學喇..又陪''楊婉瑜''去圖書館借書..之後行返屋企
係ok買野飲..之後就返屋企玩電腦同埋睇鬼故喇..練下個膽先..講講下..原來傻雞佢地
可能又係15/10(六)去ocean park玩鬼屋呀..唔知會唔會撞到佢地呢..haha.........
聽日練波喇..開心呀..又可以見到浩悅大家庭..好掛住你地呀
仲有提提大家..聽日6-7p.m係良田練波呀..記得準時黎喇 |