wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 26
累積人氣: 16775
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 10 月 5 日  星期三 晴天
今日個頭'''

刊登時間︰2005-10-05 07:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
我是女人街的代表'''' 愉快

今日7:00起身喇..之後就換衫整野..7:40就出門口返學喇..

7:55就返到去喇..又同d同學hea下..今日又要早會喇..ok la..

早完就返班房收功課喇..收收下個副校黎左lor..初初唔知咩事..

原來係有個同學既功課..話自己有交..但係我地就寫左佢交架...

之後收完功課就落去睇下搵唔搵到果個同學既功課..第一次冇wo..

第二次同埋果個副校一齊搵..但係都係冇..好彩唔係我地做錯野..

之後就返上去喇..第1..2..堂都係上英文..成堂係度侈食糖..haha..

之後小息..小完就上科學堂喇..miss係科學室門口鬧人囉..痴痴地既

之後就入去上科學堂喇..又係偷食糖同埋玩喇..又唔可以做實驗la...

個miss話我地成日傾計..冇得做..仲好呀..唔使我地做..我地就傾計同玩喇

我..傻雞..kelly bobo..同埋馬文輝玩''大膽同誠實''喇..都幾好玩既..haha

之後又小息,,小息完就上綜人堂喇..要過音樂室上..好悶囉..仲俾老師話囉

''牛丸''幫我整個頭ma..我初初都驚老師見到..點知條友真係見到囉..好彩

牛丸幫我串佢ja..之後就lunch喇..返屋企食..食粥粥呀..好味..之後1:50走人

要返去統計呀..今日好快就得喇..之後就上數學堂喇..係我最留心既一堂lor..

因為我地幾個女仔係坐埋一齊..唔知點解老師咁編d位..咁就可以大家一齊傾喇..

我地6個女仔一齊雊..好好玩呀..我地個幾行叫''女人街''呀..haha..我係代表呀

好好笑囉..之後班任堂..ar sir話唔訂班衫呀..個個都好嬲囉..1個人唔訂就唔可以訂

都唔知邊個仆街唔訂..佢又要我地合埋眼投票..所以唔知邊個唔想訂衫..好嬲囉...

好多人都想訂..個個都罷工呀果d..我地個個都好激呀..牛丸仲同miss串呀....好勁呀.

之後返屋企喇..點知姵妏上左呀媛屋企..我就過左呀媛屋企一陣睇野..之後返屋企..

''芷瑩''打俾我呀..佢話買左飛去ocean park喇..正呀..下次俾返錢你呀..thxthxthx..

我同佢都好興奮呀..希望快d到下個禮拜6喇..真係又開心又緊張呀..一定好恐怖

刊登時間︰2005-10-05 06:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 4 日  星期二 晴天
乜都冇晒喇'' 驚訝

今日7:00起身喇..之後就換衫整野喇..食早餐..唔食會肚餓架ma..

之後7:45就同mummy出門口喇..返到去就同d同學仔hea囉....

一返到去佢地就叫我sexy班長喇..之後就早會喇..冇啦啦up英文囉..

冇啦啦講wo..都唔知佢up乜野..之後就返去收功課喇..都幾多煩架..

不過..做班長就係咁..之後就睇左陣書..本書講香港既茶餐廳架....

d圖案好得意呀..之後就上佛學堂喇..miss同我地講鬼故呀..超正正正

可能有人會覺得老師都講鬼故..但係其實因為科書係講鬼神..不過miss

個鬼故好正囉..''浩悅大家庭''我星期六練完波同你地講呀..真係好正架..

之後就上電腦堂喇..悶到傻下傻下..個ar sir講野好悶囉..冇心機上佢堂囉..

之後就小息喇..小完就上連堂既數學..都ok呀..教''恆等式''..都唔係太難ja..

之後又小息喇..小完就上連堂既中文堂喇..係全日最開心同埋搞笑既堂..haha

之後好快就lunch喇..返屋企食..但係唔太岩我胃口..冇乜食到..之後返學喇

上英文堂喇..悶悶悶..默生字..都冇溫過..20個只係識得5個咁大把囉..之後放學

同''鄧芷媛''一齊行返屋企喇..5:00同mummy去啟豐食tea..之後就上''卓麗''喇

蔡太俾左好多野我呀..haha..之後mummy又買衫..仲見到芷姨姐姐tim呀......

佢好高呀..俾人一種好model既feel囉..之後6:30返屋企喇..又要溫書..煩死人

初初打左一次日記架..但係HAMD左機..乜都冇闣..又要打多次喇..慘慘慘慘慘

P.S

有同學睇完我相簿話我同''楊老豆''好似樣呀..HAHA

果個同學仲話''浩悅大家庭''好可愛呀.. 

刊登時間︰2005-10-04 07:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 3 日  星期一 晴天
SEXY班長''' 驚訝

今日7:00起身喇..之後換衫整野同埋食飽飽喇..7:40就出門口喇..

返到去喇喇聲搵人教我做返d數學先..因為數學功課唔識做..冇做過==

好彩''鄭佩霞''同學教我ja..佢真係好好心機咁教我架..今日唔使早會..

交功課都幾好..好少可星期一可以咁快收完d功課..之後睇下書咁喇..

第一,二堂都數學堂..ok la..小息就好好笑喇..我地幾個女仔講淫野呀..

''張凱琪''仲叫我做''sexy班長''呀..haha..好好笑囉..之後就上中文堂喇..

第三,四堂都係..都唔錯既..之後小息''張凱琪''陪我上圖書館借書..thx^^

之後就連上2堂英讀喇..悶到個個都傻下傻下咁..之後就lunch喇..返屋企食

食完就返去上''視藝''堂喇..好好笑呀..我係咁畫人地本簿囉..對面個男仔...

真係慘囉..之後3:45就返放學喇..要留係班房做補測呀..原來其實班都要呀..

4:30就返屋企喇..好攰呀..尋晚瞓左成晚都好似冇瞓過咁..就Zzzzzzzzzz

起身食飯做功課喇..好多野要溫呀..慘慘慘..聽日又要返學lu.............

刊登時間︰2005-10-03 09:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 2 日  星期日 雨天
勁買野'' 愉快

今日又係唔知點解8點幾9點就起左身喇..真係慣左返學喇應該..

起身就刷牙..之後係屋企整下野..左整整右整整咁..10點就落街食早餐..

去左''孖寶''食通粉..好正呀..GOOD!!之後就去搭車喇..見到呀汶同佢mummy..

搭車去MK..又行左陣花園街..但係我行左陣就熱到D頭髮都濕晒..我呀媽都怕左我

之後行多陣就行商場..買左一個halloween既玩意..HAHA..魔鬼頭cool...靚靚

唔知點解我mummy好有興趣對呢d野..佢好似好想我係halloween扮鬼扮馬....

之後就行''朗豪坊''喇..又幫姵妏同埋拎拎買野..初初諗住唔問拎拎有冇野要買...但係

諗諗下拎拎一定好快用晒我上次幫佢買既野..打俾佢..佢真係有野要買wo...haha

佢好大膽呀..買0.7呀..而家muji d 筆出左0.7呀..好粗呀..之後又同mummy勁買野..

買左一套化妝野..又買左野食..係muji買左成百幾蚊野..haha..正呀..i like it.....

之後就去''大快活''喇..因為約左我d呀姨..之後食完野就行行行...又行聯合喇.........

7點度就返到屋企喇..d數學好難呀..有冇人可以幫幫我呀,,,,,,,,,,,,,,

 

 

 

刊登時間︰2005-10-02 07:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]