今日7:00起身喇..之後就換衫整野..7:40就出門口返學喇..
7:55就返到去喇..又同d同學hea下..今日又要早會喇..ok la..
早完就返班房收功課喇..收收下個副校黎左lor..初初唔知咩事..
原來係有個同學既功課..話自己有交..但係我地就寫左佢交架...
之後收完功課就落去睇下搵唔搵到果個同學既功課..第一次冇wo..
第二次同埋果個副校一齊搵..但係都係冇..好彩唔係我地做錯野..
之後就返上去喇..第1..2..堂都係上英文..成堂係度侈食糖..haha..
之後小息..小完就上科學堂喇..miss係科學室門口鬧人囉..痴痴地既
之後就入去上科學堂喇..又係偷食糖同埋玩喇..又唔可以做實驗la...
個miss話我地成日傾計..冇得做..仲好呀..唔使我地做..我地就傾計同玩喇
我..傻雞..kelly bobo..同埋馬文輝玩''大膽同誠實''喇..都幾好玩既..haha
之後又小息,,小息完就上綜人堂喇..要過音樂室上..好悶囉..仲俾老師話囉
''牛丸''幫我整個頭ma..我初初都驚老師見到..點知條友真係見到囉..好彩
牛丸幫我串佢ja..之後就lunch喇..返屋企食..食粥粥呀..好味..之後1:50走人
要返去統計呀..今日好快就得喇..之後就上數學堂喇..係我最留心既一堂lor..
因為我地幾個女仔係坐埋一齊..唔知點解老師咁編d位..咁就可以大家一齊傾喇..
我地6個女仔一齊雊..好好玩呀..我地個幾行叫''女人街''呀..haha..我係代表呀
好好笑囉..之後班任堂..ar sir話唔訂班衫呀..個個都好嬲囉..1個人唔訂就唔可以訂
都唔知邊個仆街唔訂..佢又要我地合埋眼投票..所以唔知邊個唔想訂衫..好嬲囉...
好多人都想訂..個個都罷工呀果d..我地個個都好激呀..牛丸仲同miss串呀....好勁呀.
之後返屋企喇..點知姵妏上左呀媛屋企..我就過左呀媛屋企一陣睇野..之後返屋企..
''芷瑩''打俾我呀..佢話買左飛去ocean park喇..正呀..下次俾返錢你呀..thxthxthx..
我同佢都好興奮呀..希望快d到下個禮拜6喇..真係又開心又緊張呀..一定好恐怖 |