wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 19
累積人氣: 16768
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 9 月 27 日  星期二 晴天
肉麻 愉快

今日夜晚同芷瑩CHAT  MSN  覺得同佢講野好肉麻呀

HAHA..不過我都係愛爆你..仲有浩悅大家庭..........

愛爆愛爆愛爆愛爆愛爆愛爆愛爆愛爆愛爆愛爆愛爆愛爆

刊登時間︰2005-09-27 10:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
俾人鬧囉..死人MISS謝 開心

今日7:00起身喇..之後就換衫整野..食左少少野就食藥藥LU..>3<

之後7:40就出門口喇..行到返去就hea左陣..今日要早會喇..悶囉

之後冇啦啦收到張見老師既紙..原來果個男班長冇入電腦呀..so俾人話

不過唔係話我..因為我尋日早退ma..之後就去收功課..得好少ja..

但係''蝦米''話我囉..之後我就同老師打小報告..haha..鬼叫佢話我牙

之後就上普通話堂喇..好悶呀..差唔多個個都瞓晒覺..我都唔例外喇梗係

好慘先上完呢堂..之後就上佛學堂喇..講鬼故呀..正呀..勁勁勁好聽囉..

之後小息..之後就連上2堂英文堂喇..都OK喇..之後就小息喇..就上生教

上左4樓睇片囉..之後返落去果陣俾MISS謝叫我留低..佢係度鬧我囉..又話

我上堂成日傾計..之後話下次唔可以再係咁..嘈嘈嘈..你知唔知你好叉煩呀

你又唔知你自己上堂幾悶呀..個個都係咁傾喇..又唔見你話佢地..玩針對呀而家

又唔知自己老到死WO..收皮喇你..俾佢話先之後就上中史喇..悶到我喇.......

LUNCH返屋企..之後2:00出門口返去上中文堂喇..冇啦啦又檢查校服WO...

O..個個都俾人捉低裙..之後中夜堂都OK呀,,3:45放學..HEA到4點幾等齊人

就去街市買材料聽日上家政..今次要我拎呀..D豆腐重死我喇..死人鄧芷媛呀..

成日唔黎買野同埋拎野..之後去搵MUMMY..就去啟豐整野喇..之後就返屋企喇

又Zzzzzzzzzzzzzzzzzz.........之後8:00起身喇,,起身食飯,,同凱文BB MSN

好好笑呀..佢叫我唔好加BB WO..KEEKEE

刊登時間︰2005-09-27 08:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 26 日  星期一 雨天
日記內容可能令人情緒不安..>3< 不安

今日一起身天色已經唔係咁好..個天黑晒..果然一開電視..仲掛3號風球

點知d幼稚園唔使返學囉..真係呀..我地d中學又要返wo..真係大細超囉..

之後我就去換衫整野喇..之後7:40就自己出門口喇..初初以為唔落雨咁好

點知行到一半就落勁大雨..仆街囉..成身濕晒呀..條裙濕到透呀..頂呀...

返到去..俾''傻雞''佢地話我著''透視裝''..真係煩呀..乜都濕晒..今日唔使早會

真係好好彩呀..一個禮拜先有1日唔使早會之wo..但係交功課又好仆街囉..

勁多呀..而家我真係有d唔係咁想做功課班長..閱讀堂睇英文書..悶煩囉>3<

之後就行上4樓上英文堂喇..又狂d同學傾計囉..又講鬼故呀..haha..正呀

之後連上2堂英文就小息喇..之後又連上2堂科學..好悶呀..不過好彩有個

同學搞gag囉..之後小息食左''楊婉瑜''佢地上完家政既豆腐..都ok好食呀..

之後就上好悶好悶既綜人喇..上上下堂好肚痛wo..有睇開我日記既人都知

我痛左3日喇..連上2堂綜人就lunch喇..我拎埋個袋返屋企先..因為真係好痛

叫mummy幫我請假..之後佢死都要我去睇醫生..之後下晝係屋企瞓瞓瞓...

等mummy放工就去睇醫生喇..原來係我d腸唔通呀..所以成日都肚谷谷...

姐係便秘呀..之後等拎藥果陣又俾mummy話左2句囉..話我晒錢囉..我想架

係佢死都要我睇醫生架..又話我成日唔食菜呀果d..你煮埋晒果d我又唔食既..

死野囉..不過d藥好恐怖呀..聽醫生講有一隻要插入肛門..oh...shit....仆街囉

返屋企食藥都要偷偷地食.因為又費時我老豆"哦"我囉..之後mummy幫我插藥水

痛到我喊呀..我決定以後成日都要食菜菜菜............唔可以再咁喇..痛到我死

我d藥呀↓...見唔見有一個好似波既野呀..就係插到我喊既野喇//

 

刊登時間︰2005-09-26 07:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 25 日  星期日 晴天
表演lu..幸好冇事.. 驚訝

今日8點幾就俾人叫左起身喇..佢要我換衫整野同埋執野呀..help!

整完野就換衫喇..要著白色衫呀..因為答應左佢地話要著白色衫..

但係我得一件既白色衫..竟然未洗呀!!對我黎講我即刻唔知點解

又俾呀媽話wo..佢好話我尋晚成晚咁得閒又唔執好野..我想架..大佬!

我尋晚肚痛ma..肚痛又要俾佢話lor..佢話我自己食咁多野..佢都痴的

之後9點幾就出門口喇..去左啟豐食早餐..之後就去社區中心喇..

又幫手搬"木登"..初初得我同埋一個姨姨搬ja..之後呀媛同埋芷瑩都黎

就一齊搬喇..搬完之後就練歌喇..都OK呀..但係唔知點解成日都好似走走地音咁

對表演喇..第一首歌係我地3個一齊.."明愛暗戀補習社"..都唔差呀..因為有

蔡太..凱文同埋我呀媽既做馬..搞到我地好似好多FANS咁..HAHA..之後我同芷瑩

唱"談情說愛"..我話走走地音就係呢首喇..好彩真係表演果陣呢..冇事..我覺得好好TIM

之後又幫手左陣攤位..又同牙媛唱"朋友仔''..都好好牙..之後又執野就去啟豐拎返D野俾芷瑩

係"卓麗''我就買左對排球襪喇..$20之MA..星期六練波就可以著喇..靚靚呀..之後蔡太

仲送左D野俾我..真係多謝晒呀..芷瑩如果睇完篇日記..唔該幫我多謝你呀媽..THX

又陪媽咪去買送..買完返屋企喇..睇到呀媛篇日記..唔緊要WO..2件事都冇事呀

唔記得我地今日唱果首"朋友仔"咩!?今日又要溫書喇..今日好攰呀..成日幫MUMMY搬野

 

刊登時間︰2005-09-25 07:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
唔知係咪想買部新手提俾我呢!?

今日上晝去左"芷瑩"屋企練舞..不過唔知點解呢..次次去都唔係好認真咁練

次次都係玩多d..之後下晝3點幾.."牙媛''同埋''芷瑩''就同''楊老豆''去打波

我就同媽咪出市中心行街街..唔知係咪媽咪想買新手提俾我呢!?係就好喇

之後返屋企勁肚痛囉

刊登時間︰2005-09-25 12:41 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]