今日7:00起身喇..之後就換衫整野..食左少少野就食藥藥LU..>3<
之後7:40就出門口喇..行到返去就hea左陣..今日要早會喇..悶囉
之後冇啦啦收到張見老師既紙..原來果個男班長冇入電腦呀..so俾人話
不過唔係話我..因為我尋日早退ma..之後就去收功課..得好少ja..
但係''蝦米''話我囉..之後我就同老師打小報告..haha..鬼叫佢話我牙
之後就上普通話堂喇..好悶呀..差唔多個個都瞓晒覺..我都唔例外喇梗係
好慘先上完呢堂..之後就上佛學堂喇..講鬼故呀..正呀..勁勁勁好聽囉..
之後小息..之後就連上2堂英文堂喇..都OK喇..之後就小息喇..就上生教
上左4樓睇片囉..之後返落去果陣俾MISS謝叫我留低..佢係度鬧我囉..又話
我上堂成日傾計..之後話下次唔可以再係咁..嘈嘈嘈..你知唔知你好叉煩呀
你又唔知你自己上堂幾悶呀..個個都係咁傾喇..又唔見你話佢地..玩針對呀而家
又唔知自己老到死WO..收皮喇你..俾佢話先之後就上中史喇..悶到我喇.......
LUNCH返屋企..之後2:00出門口返去上中文堂喇..冇啦啦又檢查校服WO...
O..個個都俾人捉低裙..之後中夜堂都OK呀,,3:45放學..HEA到4點幾等齊人
就去街市買材料聽日上家政..今次要我拎呀..D豆腐重死我喇..死人鄧芷媛呀..
成日唔黎買野同埋拎野..之後去搵MUMMY..就去啟豐整野喇..之後就返屋企喇
又Zzzzzzzzzzzzzzzzzz.........之後8:00起身喇,,起身食飯,,同凱文BB MSN
好好笑呀..佢叫我唔好加BB WO..KEEKEE |