今日9:30就起左身喇..之後就玩下電腦..等''凱文''打俾我喇
之後10點幾佢就打黎..我就換衫落街買早餐俾佢食喇..我幾好人呀

去左''OK''買麵包..之後就上去喇..睇下電視咁喇..過多陣..姵妏上黎喇
之後過多陣''芷瑩''都買埋野食上黎喇..佢仲幫我買埋..THXTHX!!真係好人!
佢拎左佢既''蔡BB"呢呀..蔡BB係植物黎架..芷瑩好似對佢好好咁..但係...
其實''芷瑩''係好殘忍架..大家冇見到JA..之後''媛媛''都上左黎..好開心呀大家
之後2:15我就返屋企換衫喇..''拎拎''都上左黎換衫呀..之後就行去''美樂''喇
之後又上芷瑩屋企拎波..之後見到果個''羅嘉欣''..好記得佢之前都係HY既
不過佢好耐好耐都冇黎練..而家又冇啦啦黎..仲要同埋佢果2個朋友..佢D朋友
就真係好唔掂囉..扮晒野咁..俾我既感覺係曳人囉..之後就練波喇..一開頭好差
因為好耐冇打喇..成個禮拜喇..之後慢慢都OK喇..姵妏都黎左陣呀..休息就去買野飲
王子請我飲野呀..THXTHX!!之後4打4..我覺得都打得好好..但係有一球波..唉////
果陣我好英勇咁救波..點知一落地果陣..個護膝冇啦啦反左..姐係冇左..之後就損左隻腳喇
真係好痛呀果陣..又腫左同埋流血WO..之後都有打..不過最後做體能果陣..就好唔掂喇
做唔到掌上壓囉..之後做SAT UP..其實都好痛架..做到想喊咁囉..因為真係好好好痛//
6點度就去7-11買野飲喇..之後上卓麗HEA左陣就走喇..我去買''雞絲湯米線''做今日晚餐..好
正架..本來諗住彤彤陪我架MA..之後我就外賣喇..行返屋企..返到去7:00..MUMMY就幫我洗傷口
好痛呀..沖涼果陣最痛..痛到大叫呀..不過我會好快好返..打好D波..接好D波..開好D波..加油!!
今日彤彤同埋王子都有黎..真係好難得囉..彤彤今日狂鍚我塊面面..大家可以知道佢癲左啦
|