wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 10
累積人氣: 16759
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 9 月 4 日  星期日 晴天
我真係好人..請你食雪糕~ 開心

今日9:30起身喇..mummy又去做野..我就成朝係屋企咁..悶

到左2:40''呀媛''過黎喇..過左陣就去啟豐食野..因為我未食lunch

又去食''雞絲湯米線''..尋日先食完..又同''呀媛''傾左好多野囉..開心

之後又上左陣''卓麗''..之後就去買雪糕俾凱文食..買完就上凱文屋企喇

上到去佢仲瞓覺..佢果樣好可愛唷!!一陣佢就起身喇..食我地買既雪糕

''潘紀文''上左黎..好得意呀..6點我就走喇..返一返屋企就同mummy出街

去市中心..又行下街咁囉..都買左好多野..mummy又去補團..佢中秋節去旅行

不過佢唔係同我去..同老豆去呀..去5日..我就可以癲5日喇..之後食飯喇

去''O's Sweet''好好食呀d野..食意粉..2個人食左百幾蚊..之後行多陣就走

搭車果陣有人搵我地做問卷..之後返屋企沖涼..個傷口好痛呀..痛到癲喇....

刊登時間︰2005-09-04 10:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 3 日  星期六 晴天
痛死我喇....... 開心

今日9:30就起左身喇..之後就玩下電腦..等''凱文''打俾我喇

之後10點幾佢就打黎..我就換衫落街買早餐俾佢食喇..我幾好人呀

去左''OK''買麵包..之後就上去喇..睇下電視咁喇..過多陣..姵妏上黎喇

之後過多陣''芷瑩''都買埋野食上黎喇..佢仲幫我買埋..THXTHX!!真係好人!

佢拎左佢既''蔡BB"呢呀..蔡BB係植物黎架..芷瑩好似對佢好好咁..但係...

其實''芷瑩''係好殘忍架..大家冇見到JA..之後''媛媛''都上左黎..好開心呀大家

之後2:15我就返屋企換衫喇..''拎拎''都上左黎換衫呀..之後就行去''美樂''喇

之後又上芷瑩屋企拎波..之後見到果個''羅嘉欣''..好記得佢之前都係HY既

不過佢好耐好耐都冇黎練..而家又冇啦啦黎..仲要同埋佢果2個朋友..佢D朋友

就真係好唔掂囉..扮晒野咁..俾我既感覺係曳人囉..之後就練波喇..一開頭好差

因為好耐冇打喇..成個禮拜喇..之後慢慢都OK喇..姵妏都黎左陣呀..休息就去買野飲

王子請我飲野呀..THXTHX!!之後4打4..我覺得都打得好好..但係有一球波..唉////

果陣我好英勇咁救波..點知一落地果陣..個護膝冇啦啦反左..姐係冇左..之後就損左隻腳喇

真係好痛呀果陣..又腫左同埋流血WO..之後都有打..不過最後做體能果陣..就好唔掂喇

做唔到掌上壓囉..之後做SAT UP..其實都好痛架..做到想喊咁囉..因為真係好好好痛//

6點度就去7-11買野飲喇..之後上卓麗HEA左陣就走喇..我去買''雞絲湯米線''做今日晚餐..好

正架..本來諗住彤彤陪我架MA..之後我就外賣喇..行返屋企..返到去7:00..MUMMY就幫我洗傷口

好痛呀..沖涼果陣最痛..痛到大叫呀..不過我會好快好返..打好D波..接好D波..開好D波..加油!!

今日彤彤同埋王子都有黎..真係好難得囉..彤彤今日狂鍚我塊面面..大家可以知道佢癲左啦

 

刊登時間︰2005-09-03 10:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 2 日  星期五 晴天
而家冇事安樂晒... 愉快

今日7:00a.m就起左身喇..之後換衫整野喇..又執下野咁喇..

今日約左''姵妏''一齊返學..好耐好耐冇一齊返學喇..因為好耐冇返學

之後行到返學校又同傻雞..小瑩..余婷..彤彤..扭汶..佢地傾計..好好笑

之後就返班房喇..今日又要去禮堂喇..要唱校歌果d囉..唱左好耐呀..悶

之後返班房,,又做班務,,小息果陣玩渣波..呵呵..余婷同傻雞夾攻我呀

仲之就玩得好癲喇..之後又返班房收野..11:30就放喇..去canteen買野

之後就搵呀媽去食飯..買野..返屋企..知道''凱文''入左醫院好驚囉..勁擔心

好彩而家都知道佢好左好多..佢而家返左屋企喇..夜晚仲同我同埋芷瑩傾電話

大家知道''凱文''入左醫院都好驚囉..聽朝同芷瑩上佢屋企同佢食野..祝你快d好返喇

今日下晝自己又整親..同姵妏傾傾下電話冇啦啦整親..整到塊面囉..初初痛痛地

點知照鏡果陣發現流血囉..

 

 

刊登時間︰2005-09-02 09:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 1 日  星期四 晴天
開學喇..連環不幸事件!!! 感動

今日7:00起身喇..好彩冇遲到..不過一起身好眼瞓囉..唔想起身

因為尋晚肚屙..講下講下..都肚屙左2日架喇..好辛苦呀..

尋晚就最......辛苦..我記得尋晚仲同''拎拎''講..我想嘔tim

今日都冇乜事喇..起身就換衫整野喇..約左傻雞搭10係canteen等

行返學果陣仲見到楊婉瑜同關靜..之後就一齊行喇..點知d人唔見晒

原來係因為我地遲左呀..sor..之後就上班房喇..好白痴呀..初初以為

F.2係2樓..就上去喇..點知係F.1既班房..之後落返1樓..今年都係1樓

都幾好呀..唔使行多層~又去禮堂講廢話喇d老師..好悶呀..之後返班房

我好既班主任係:   女=黃文貞....男=鄭英發   都幾好..唔好太惡姐..

不過我d同學就唔係好掂囉..算喇..點都要捱過呢1年..miss wong搵左我做班長

help!!!功課班長好多野做架..之後又派左好多通告囉..個老師又要我改英文名

原本我係叫''wingsi''..呢個係我中文名既英文讀法..佢話呢個唔係真正英文名

不過初初改完d人都唔會叫我英文名囉..個個都係叫我呀c呀c..改唔改都一樣ja

今日放11:15..之後去ok買野食就去office搵呀..之後幫佢打字囉..就去食飯

去左''千味''..又上去卓麗搵芷瑩拎返本家政書..之後就返屋企喇..瞓瞓瞓..好爽呀

之又叫''呀媛''..''拎拎''..同埋''老豆楊細路''..個個都好好咁幫我改名..又有sally..

sandy..polly..kristy..我而家諗住用"kristy''..呢個係''老豆楊細路''改既..都幾好

刊登時間︰2005-09-01 07:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 8 月 31 日  星期三 晴天
最後1日既暑假 驚訝

今日9:30就起左身喇..一起身諗返起聽日要返學喇..就好慘囉

聽日要7:00起身喇..唔可以遲到架~今日成日都係屋企白白過左

下晝同''小瑩婆婆''傾電話..都傾左幾耐下架..之後我就做MASK

之後食飯喇..MUMMY今日去聽演唱會呀..我就留係屋企喇梗係

聽日就返學喇..凱文..王子同埋彤彤入左宿舍喇..MISS爆你地呀

 

刊登時間︰2005-08-31 07:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]