尋晚瞓唔著呀..點解會瞓唔著??因為我開心同埋興奮得滯囉!!haha
今日6:00就起左身喇..等家姐用完廁所先到我用..真係慘喇..等左好耐~
之後整完野6:45就同埋呀媛佢一家人一齊出門口行去碼頭喇..7:00去到~
之後就上船喇..好多人呀..好難可以搵到3個一齊坐ma..好彩有個男人讓俾我地~
好快就到''欣澳''喇..15分鐘左右咋..係船度仲食野呀..食我個''奶奶蛋糕''..好好笑!!
之後落船就轉巴士去''東涌''喇..去''大家樂''坐左陣就走喇..行去搭地鐵~
我地見到架去''迪士尼''既地鐵呀..超靚唷!!可惜..我地唔係搭果架喇..因為要等人
之後就坐tvb果d車車去喇..去到好靚呀..今日成日既行程就係行行坐坐喇..
不過都有少少時間去玩..真係好好玩呀..超動感影院..真係好好睇呀..睇左3次喇
不過3次都覺得好好low..有一次仲係坐係明星度呀..有好多明星呀..
有:鄭融..師兄.........好多好多呀..除左''超動感影院''仲有''巴欺光年''呀
果個係要坐一架野上面玩..好好玩架..要射去指定既地方就有分..好好玩呀
仲要係計分囉..呢個都玩左2次..不過唔陪呀媛同佢家姐玩得多..佢地玩左3次喇
佢地好好高分呀..又去左遊船河..但係真係好好玩囉..等我係下面介紹下
6:40就走喇..住車返去喇..今次搭車..可以搭迪士尼既地鐵..裡面好正呀..
影左好多相呀..之後去左東涌食飯呀..去左果個美食廣場..正呀
食飯之前我地去左''噴水池''玩呀..我..呀媛同埋芷瑩都濕晒..搞到好凍凍呀..不過都好正
之後又搭車同埋搭船返去喇..9點幾就返到喇..之後又執下野..聽日上大陸呀..即日返喇
等我介紹下今日去迪士尼玩既野喇
超動感影院------ 帶住3D眼鏡睇電影..好真架..好似睇住D野拋去自己面前
有D鏡頭係野食..之後真係有D香味出黎
有D有水既鏡頭..就會有水噴出黎..搞到濕晒
巴欺光年-------- 射槍..好正呀..可以轉架
遊船河---------係坐係架船度..之後去左好多地方..仲要好多野都識郁
又識噴水..有大象..長頸鹿..火山..蛇喇..好得意呀..正正正 |