本來今日較左個鬧鐘10:00起身..但係因為發左個惡夢..個夢係講我聽電話..點知我真係起左身聽電話..好白痴囉我!!
,,如果睇''王子''睇到我咁寫..佢一定會話我係''low B''..起身就玩左陣電腦,,叮左D野食就換衫返學喇..今日要返學校果D暑期班..9:45就出門口喇..返到去見到小瑩婆婆,,呀雞,,扭汶....我就自己慢慢行上去喇..去到果個課室居然得幾個人JA
,,過左陣D人先慢慢返黎..今日係MISS WAT,,佢遲到呀..今日D時間好似過得好快咁..12:30就放喇..我盲 自己行返屋企喇..行行下諗梗食乜果陣..諗到頭都爆喇,,諗起呢2日,,日日都係食叮既野..差D食到嘔
!!盲 行去買左D炒麵食喇..之後就返屋企..慢慢食我既野喇..又同''傻妏''同埋''老豆''傾左陣電話..真係唔好意思喇老豆,,我地嘈醒左你..我今日既意思係讚你靚仔過某人,,呵呵!!食完睇左陣電視又瞓覺左喇..因為好眼瞓,,瞓到5點幾就醒喇..睇''多啦A夢''..幾好睇呀..雖然我唔鐘意叮噹,,今晚應該唔使食叮叮飯喇..因為呀媽返黎出街食喇..YAYA!!今日特意好掛住好多人呀,,例如:芷瑩..傻妏,,王子,,拎拎,,老豆,,倩怡,,彤彤,,呀媛...........成隊波既人..雖然尋日先見完,,聽日又見..但真係好掛住你地呀..你地幾幸福呀..狼我掛住你地WO,,特別係''拎拎''呀,,佢17號先返,,MISS爆佢!今晚落左街食飯..今日比平時食多左..因為今日好好味呀!!見到一個可愛BB..同佢踢波波~聽日要練波喇!!俾心機呀!! |