wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 13
累積人氣: 16762
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 8 月 19 日  星期五 雨天
曲奇呀!!!好驚你呀~~ 開心

今日10:00就起左身喇..尋晚12點幾就瞓左喇..今日瞓左好耐呀

一起身刷牙果陣..見到隻眼腫腫地..應該係瞓得多既關係..好樣衰呀

又睇下電視同埋玩電腦..因為又係落大雨既關係..想出街既心情完全破壞

下晝食左少少野..芷瑩約左我去圖書館..瞓左一陣就換衫就去..同埋姵妏行

約左芷瑩係蝴蝶度等..之後就行去喇..去遠呀..去到都3點幾就喇..冇野好做

姵妏今日又要返學校唔知咩排球..我地4點幾就走喇..上芷瑩屋企整曲奇

我地係包裝ja..不過都幾攰架..因為又驚d曲奇會碎..之後芷瑩又去學琴喇

唔記得講''凱文''tim..佢係早過我地黎一陣..之後包左陣就要等焗..我同凱文打機

打唔知咩''拍子''..我唔識彈琴都玩得好好呀..好好笑架..好high..同凱文喪玩囉

包野果陣頭雲雲地..因為打機好high..好好玩架..d音樂好笑囉..有''叮噹''tim

之後又包野同埋整曲奇囉..好記得仲俾芷瑩果工人整趺左d..搞到又少咁d喇

今日係芷瑩屋企食飯..好多送呀..仲好好玩呀..食完又整曲奇喇..返屋企果陣

好大雨呀..好驚d雨整到我d餅餅..返到屋企都10點喇..又沖涼喇..聽日練波

 

刊登時間︰2005-08-19 10:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 8 月 18 日  星期四 雨天
開心開心!!! 愉快

今日9:30''姵妏''就call我起身喇..但係真係好眼訓..聽完電話又訓返..

10:00先起身..之後就換衫拎埋我既早餐上凱文屋企喇..姵妏係我屋企

門口鬼鬼鼠鼠搵我囉..佢好驚我老豆囉..之後就上去喇..佢地又做功課喇

我就玩玩玩..睇電視..12:00我就返屋企喇..我要換衫喇..初初見天氣好好

就換定波衫..諗住應該可以打喇..之後就去酒樓搵呀媽飲茶喇..食左幾多野

之後1:45''拎拎''同埋''姵妏''係酒樓門口等我..就陪佢地去食飯喇..仲見到呀汶

就同埋佢一齊食喇..之後上左卓麗一陣..點知又落雨喇..就上左凱文屋企

又玩下喇..睇果個''整容奇兵''..好恐怖囉 ..我一定唔會整容lor..咁恐怖

6:30就返屋企喇..同埋''楊爸爸''同''黃曉瑩''..我住10樓架ma..係19樓我出左去

俾佢地笑我呀..之後返屋企食野..今日又打唔成波喇..>3<不過玩得好開心

刊登時間︰2005-08-18 07:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 8 月 17 日  星期三 雨天
整曲奇 愉快

今日9:00''傻妏''就叫醒我喇..好彩佢叫醒我ja..如果唔係就真係唔知醒喇..9:55想出門口喇..咁岩又有電話打黎..之後就聽喇..聽聽下我feel到門口有人..原來''凱文''落左黎搵我..嘩!!嚇得我呀..之後就行喇..芷瑩同埋傻妏都到左喇..就去''悅湖''打盤球喇..我都唔識打既..我肯郁已經係好好架喇..打到11點幾就去''OK''買野飲喇..之後就返屋企喇..芷瑩就上凱文屋企..我同傻妏就自己返屋企沖涼喇..沖完涼我就上左凱文屋企..佢地又咩住大家..佢地真係癲癲地既..之後就落去喇..行去''卓麗''..我地又去買野食..蔡太就整住D麵粉先..之後就去芷瑩屋企拎埋個焗爐就搭的士去喇..去我呀媽果度整曲奇喇..初初唔係整舷咁好..之後整整下都幾好呀..休息果陣就去左買野食喇..因為大家都未食野好肚餓..之後食完野之整過喇..3:15就送傻妏去搭車..咁岩''老豆''又黎喇..就一齊送佢搭車之後就去整曲奇喇..之後又送寶寶佢地搭車..之後我行行下見到倩怡wo..就送''老豆''去搭車喇..順便去埋''OK''搵倩怡喇..之後我同芷瑩去''枝記''買野食喇..好平呀D野真係..之後就搭的士返去喇..D大人又爭住俾錢..好好笑呀..今日芷瑩送左條鏈俾我..但係好短..我初初以為我隻手太肥喇..點知芷瑩都帶唔到..聽日可以練波喇..但係希望唔好再落雨喇~

刊登時間︰2005-08-17 07:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 8 月 16 日  星期二 雨天
唔該唔好落雨喇!! 驚訝

今日分別係6點幾同埋8點幾俾人嘈醒左..8:25我決定起身喇..因為真係瞓唔返喇 ..起身望落街..個地下又係濕的..姐係又落雨喇..真係好死人憎囉..成日都落雨 ..搞到我波又冇得練..街又冇心機出..日日係咁落雨..好心停下喇..我唔可以唔練波架..因為我爆愛 打波呢!!睇多陣電視就出門口喇..出門口果陣都11:00喇..初初以為老豆咪咁快黎..點知佢打黎吹我tim..買埋野飲就去補習喇..其實我冇野問..因為我都做晒d功課喇..就幫下手喇..拎拎本數學好多未做囉..我就幫佢抄喇..其實係有答案..1:00就完左喇..就去食飯喇..我呀媽都黎埋..之後老豆去剪頭髮..初初想去蝴蝶..但係最後都係去左''羅馬''..好快剪完喇..但係我忍唔住笑囉..之後就返屋企啦啦聲換衫喇..點知落到去老豆又話唔練..佢地上去凱文屋企..上去都唔知有乜做..咁不過我返屋企瞓..我同姵妏講定..如果天氣好就打喇..我瞓到3:45就起身喇..個天好好呀..仲出太陽喇..佢地又唔練波,,因為打機囉..呀媛遲少少又有人黎佢屋企..搵人打波都難呀..姵妏又要返學..芷瑩又上左大陸..shit!!又冇得打波喇..對打波我開始有d.........................

刊登時間︰2005-08-16 08:45 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 8 月 15 日  星期一 晴天
好掛住你地呀^3^ 驚訝

本來今日較左個鬧鐘10:00起身..但係因為發左個惡夢..個夢係講我聽電話..點知我真係起左身聽電話..好白痴囉我!! ,,如果睇''王子''睇到我咁寫..佢一定會話我係''low B''..起身就玩左陣電腦,,叮左D野食就換衫返學喇..今日要返學校果D暑期班..9:45就出門口喇..返到去見到小瑩婆婆,,呀雞,,扭汶....我就自己慢慢行上去喇..去到果個課室居然得幾個人JA ,,過左陣D人先慢慢返黎..今日係MISS WAT,,佢遲到呀..今日D時間好似過得好快咁..12:30就放喇..我盲 自己行返屋企喇..行行下諗梗食乜果陣..諗到頭都爆喇,,諗起呢2日,,日日都係食叮既野..差D食到嘔 !!盲 行去買左D炒麵食喇..之後就返屋企..慢慢食我既野喇..又同''傻妏''同埋''老豆''傾左陣電話..真係唔好意思喇老豆,,我地嘈醒左你..我今日既意思係讚你靚仔過某人,,呵呵!!食完睇左陣電視又瞓覺左喇..因為好眼瞓,,瞓到5點幾就醒喇..睇''多啦A夢''..幾好睇呀..雖然我唔鐘意叮噹,,今晚應該唔使食叮叮飯喇..因為呀媽返黎出街食喇..YAYA!!今日特意好掛住好多人呀,,例如:芷瑩..傻妏,,王子,,拎拎,,老豆,,倩怡,,彤彤,,呀媛...........成隊波既人..雖然尋日先見完,,聽日又見..但真係好掛住你地呀..你地幾幸福呀..狼我掛住你地WO,,特別係''拎拎''呀,,佢17號先返,,MISS爆佢!今晚落左街食飯..今日比平時食多左..因為今日好好味呀!!見到一個可愛BB..同佢踢波波~聽日要練波喇!!俾心機呀!!

刊登時間︰2005-08-15 06:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]