wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 4
累積人氣: 16788
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 7 月 4 日  星期一 晴天
運動日 開心

因為尋晚係咁執相既關係..執到成2:00先訓覺..好鬼累呀

今日11:10先起身..因為*寧寧*打俾我..不過唔緊要喇

之後就整下野同埋食野..下晝3:00約左寧寧同楊爸爸打羽毛球

係路口果陣撞到楊爸爸..之後就入去體育館book場喇

但係冇呀..羽毛球最快都6:00..乒乓球最快都要8:00先有得打

之後楊爸爸車我地去''舊咖啡灣''打沙灘排球..好鬼死熱同埋曬

初初我地去左個樹蔭度打..但係俾個救生員話囉..叫我地去場打

但係果度好曬囉..我地都係猜陣波咋..之後4:00就走喇..去買野飲

嘩..見到隻狗呀...嚇死我喇..我同寧寧都係咁整呀SIR件衫衫

買完野果陣又見到果隻狗喇..我同寧寧都差唔多整死呀SIR

之後呀SIR就車我地返兆禧..我同寧寧去打羽毛球..有場呀

打到5點幾..俾D細路激死..佢地好黑人憎呀..之後同寧寧去卓麗

又見到倩怡..之後就去喇..寧寧想買我D褲..但係買晒喇

之後傾1左陣就走喇..去買野食..但係我要等埋呀媽買喉糖

之後返屋企喇..唔知聽日又打唔打羽毛球呢??

 

 

刊登時間︰2005-07-04 09:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 7 月 3 日  星期日 晴天
Rain係靚仔一名 驚訝

尋晚1:30先訓..之後今日11:00先起身..之後換衫食早餐

落去''千味''又見到上次個小朋友喇..佢好可愛呀..QQ唷

落到去其實係冇早餐架喇..但係個姐姐話得呀..咁就好喇

食完野去行左陣就返屋企喇..開電腦..部電腦初初打唔到字

之後我就係咁整部電腦喇..終於攪掂喇..之後我家姐又霸電腦

又同''王子''同埋''姵妏''玩MSN..王子俾我改左個名呀..叫做白白豬

2:20同''姵妏''去悅湖買野食..我就買左杯野飲..不過好難飲

之後就返屋企喇..玩左陣電腦又訓左..7:00先起返身..睇電視

本來落街食飯但係因為要睇電視..所以叫外賣..又洗白白喇

呀RAIN好靚仔呀..諗起呀SIR下晝打黎果陣話佢唔靚仔

我都有D想打佢既衝動囉..之後獎門人都好好笑呀..之後就

係冰之驕子..都好好好睇呀..我呀媽肯買銀包俾我喇..係我睇中好耐既

WESTWOOD..本來諗住自己俾錢買..點知佢話簽咭..YAYA

我話我唔會俾返錢佢..佢冇出聲..哈哈..好開心呀..YAYA

刊登時間︰2005-07-03 10:20 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 7 月 2 日  星期六 晴天
鍚左皇子一啖 愉快

琴晚成3:00先訓.同呀sir傾電話.但cut左佢線

今日8:55就起左身喇.之後我就返屋企刷牙同埋換衫

9:30就出門口喇.約左*姵妏*同埋*倩怡*係樓下等

之後*姵妏*走先.因為佢約左*皇子*.所以去接佢先

我同芷瑩就係度等*倩怡*.佢遲到.罰佢拎波袋.好衰呀我

之後就行去*體育館*.又見到*皇子*佢地喇.一齊行去喇

又見到1個新人.佢就要等姨姨.去到我地就入去喇.猜波先

之後就練野喇.練練下發生少少既誤會.好彩唔係真係.嚇死我

之後又練下開波同埋接一傳喇.12:00就練完喇.又要訓話喇

訓完之後.芷瑩喊呀.唔好再提喇.不過芷瑩你都唔好唔開心喇

之後去左新屯中食飯.幾好食呀.不過就酸左少少.又等寧寧拎野

之後就行返去*凱文*屋企.我又咬*皇子*.我仲.哈哈哈

鍚左*皇子*一啖呀.kee.因為佢屈服於我.呵呵呵呵

上到*凱文*屋企打麻雀呀.都幾好玩呀.不過就難左少少囉

平時我成日都食雞糊.但係今次唔可以喇.我地要做牌呀

呀sir又打左鋪.4:50就開始開會喇.6:00就走人喇

暑假好多日都要練波呀.不過就算要練波.我都會去浩悅先

因為我學校果隊打得不是太好.真係好唔掂呀.攪到我成日發脾氣

夜晚同*皇子*傾左個半鐘電話.雖然悶左少少.但係可以傾咁耐

原來佢唔係成日傾電話架.佢真係好得意呀.又多個傻婆喇

P.S大家唔好誤會呀.皇子唔係男仔黎架.係女仔黎架

刊登時間︰2005-07-02 08:41 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 7 月 1 日  星期五 雨天
同芷瑩去銅鑼灣行街 愉快

今日成10:30先起身.好驚呀.因為我發左個恐怕既夢.關於凱文

攪到我突然好想見下*凱文*.不過唔開心就唔好提先喇

今日收到*寧寧*既信.我咁乖就梗係啦啦聲回信喇.聽日俾你

之後又有人上黎屋野喎.唔知個廁所咩野.又整到12:30

之後又要執返d野.又沖涼換衫喇.等芷瑩返黎一齊出去行街

呀媽又要做野就落左去.1:30我就出門口喇.等埋芷瑩

之後我地就係呢個車站等喇.今日因為係1/7既關係呀

大塞車呀.係架車度等左好耐呀.係架車度好肚餓呀.慘囉

成三點幾先出到去.之後啦啦聲左去食野先 .去左*大家樂*

食完野就行街喇.去左*宜家家私*行呀.好好玩呀.癲左呀

我同芷瑩都影左好多相.成個大細路咁.kee.低低地既

我呀媽同芷瑩呀媽都好天真呀.諗d野都係一樣架.好好笑呀

之後又買下野食同埋搭車返去.又無啦啦落大雨喎 .討厭呀

返到去都8:00喇.就沖下涼同埋執聽日既野喇.跟住呢

落左去搵*芷瑩*喇.之後過去*呀媛*屋企訓呀.又睇電視

好好玩呀.又睇電影呀.*新紮師妹2*.都好好睇呀.好好笑呀

睇完返一返屋企刷牙.俾呀媽嚇一嚇呀.冇啦啦行出黎喎.嚇死呀

之後就過呀媛度喇.聽日又去練波喇.9:00就要起身喇

今日本來話同呀sir食宵晚.但係冇左件事呀.哈哈哈

 

刊登時間︰2005-07-01 01:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 6 月 30 日  星期四 晴天
唱K日 開心

今日本來要9:00起身.但係我遲左呀.到芷瑩打俾我先醒

之後啦啦聲換衫整野.要*芷瑩*等我.真係對唔住呀.SOR

之後我地一齊去搭輕鐵喇.去到都係10:45到姐.就拎房喇

對面房果D原來係芷瑩D FD.真係岩喇.我同*芷瑩*好癲呀

特別係唱*不死傳說*果陣呀.拎晒叉果D.低低地既都.kee

之後12:15果D人叫我地埋單先.就俾左$90喇

又啦啦聲打俾*倩怡*.佢係咁趕過黎.因為叫左野食幫佢

但係佢都係趕唔切呀.佢真係慘喇.因為冇食又冇唱.慘呀

但係佢都要比返$30我.我地都想等埋佢架.但係唔得

因為果度D人趕我地走呀.之後去左搵*倩怡*.陪佢食野

食完野就行左一陣.之後就上*芷瑩*屋企.上去打麻雀呀

又等埋*倩怡*.佢返屋企換衫.我地3缺1呀.又搵唔到人打

6:20我地先走.我地送埋*芷瑩*上去.先返屋企.kee

返屋企沖涼同埋食飯.又睇下電視同埋玩電腦喇.今日有rain睇呀

*東張西望*有佢既訪問呀..佢真係好靚仔呀.又跳舞勁喎.好掂呀

今日係30/6喇.咁就過左半年喇.下半年一定要更開心呀.kee

刊登時間︰2005-06-30 09:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]