wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 24
累積人氣: 16773
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 6 月 24 日  星期五 晴天
//*佢地真係有病架*\\ 開心

           今日9:30先起身..之後就開電腦同埋睇電視..又同''寧寧''傾電話..初初諗住上佢屋企訓..但係我又唔知晚夜使唔使出市中心買咭..之後就冇喇..''再生緣''做完喇..好好睇呀..我同''寧寧''係人地好浪漫既時候..係咁笑..因為我地好好笑呀..真係好唔掂..明明人地就好浪漫..我地就笑人..做完呢套野下庚就做''包青天''..唔好睇//

           下晝呀媽買野返黎食..唔錯呀..不過我就唔想食喇..之後又玩多陣電腦就同呀媽一齊去搭車..我係新屯中落..因為我上''寧寧''屋企玩..我落車果陣佢都未到..之後我就行多陣..又見到一個女仔佢發脾氣呀..初初我見佢應該係出街..但係唔知點解佢又同電話講..唔好去喇..唔知佢做乜呢??之後''寧寧''到左喇..就去左商場行左陣..可能好耐冇黎既關係..好多野都唔同左..好多鋪頭都唔係度lu!!

           去左''7-eleven''買雜誌..買左''YES''..今期好特別呀,,除左有野送之外..好似大本左..之後就去接埋''寧寧''既表妹表弟喇..同埋佢地去''寧寧''屋企玩..一開始就打麻雀..但係我地唔玩錢..之後呀SIR又打什我..佢地個表妹表弟好有問題呀..成日都大叫..唔知咩事囉..打左陣就冇打喇..係我win呀..之後又同''寧寧'打左陣排球..佢而家又同佢表妹作戰喇//

            5:00我就走喇..去左搵呀媽買野..之後就返屋企沖涼..之後''凱文''打左個電話比我..話''呀sir''佢地book左個場但係就好少人打..叫我地去打..食完飯..7:15就同''凱文''佢喇..係西鐵站等''ar sir''..之後就去果個朗屏體育館喇..嘩..果度book場好平呀..同蝴蝶灣差一半呀..但係呢度冇冷氣..之後9:30芷瑩同佢呀媽黎到..我地又玩下比賽..練下殺波..10:10倩怡都同埋佢呀媽黎左..又打到11:00..就走喇//

            又搭車喇..點知最後一班k52就走喇..去搭輕鐵去悅湖食野..行果陣好多狗呀..嚇死喇..去左間餐廳..我同芷瑩就出左去買糖水..之後就返屋企喇..呀sir送我同''凱文''返屋企..1:00就返到喇..之後就沖涼打日記..今日好開心呀..大家都好癲囉..又咬又打..大家都變變態態..聽日又練波喇//

刊登時間︰2005-06-24 04:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 6 月 23 日  星期四 雨天
//*又落雨喇*\\ 鬱悶

            今日又係8:30起左身喇..但係就係一件好事喇..因為今日9~11冇水呀..如果唔起身就冇得刷牙喇..係屋企玩下電腦同埋食野..成日都落雨..好無癮呀..本來姵妏叫我陪佢剪頭髮..但係我又訓左..我訓左好耐呀..由1:00訓到4:30呀..因為成日都落雨..如果唔係我就可以日日打波喇..下晝呀媽話叫我落街行下..又去買野食,,夜晚同呀媽兩個食..呀爸唔返黎食..今日成日就係做左咁多野咋~

             當一個人好無聊既時候..就會諗好多野..岩岩我就諗起一件事喇.就係"芷瑩"想轉去體藝..唉..唔知佢又可唔可以轉到呢..佢可以轉到我就梗係開心喇..因為佢又可以心想事成..但係我又有d唔想佢轉..因為我唔捨得佢.....

刊登時間︰2005-06-23 05:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 6 月 22 日  星期三 陰天
//*一般一般的一天*\\ 驚訝

            今日唔知點解8:30就起左身..明明唔使返學..之後係屋企悶左陣..點知落雨呀..就等''傻妏''考完試之後就上佢屋企..我又叫左佢上黎..又玩下電腦同埋唱K..12:00就落去喇..因為我要去飲茶..同梁姨姨..我契姐..同埋我媽咪..食左好多野..''傻妏''又去剪頭髮..但係我去搵佢果陣..佢又行到門口..之後一齊行返屋企..因為佢話個師父唔係度//

             下晝同''傻妏''去體育室拎FROM..點知冇得拎..之後等呀SIR架車..嘩..等左好耐..狂俾蚊咬..又大出血呀..去左市中心買野..同埋陪呀SIR食野..之後就去美樂打波..又俾蚊咬..好多蚊咬..5:45就返屋企喇..呀SIR唔知點解發脾氣//

              呀SIR又打俾我..我知佢點解咁嬲喇..原來係黎肥妏..佢打波打得唔好,,所以AR SIR好嬲..之後又睇下電腦..睇下電視咁..同埋睇下點用部6合一..好正呀我覺得..因為又可以MP..錄野同埋影相..好易用JA..好快就識喇//

刊登時間︰2005-06-22 07:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 6 月 21 日  星期二 晴天
//*悶死人喇*\\ 驚訝

            琴晚2:00起身..今朝唔知點解8:20就起左身喇..之後就開電腦喇..又換衫等等..之後10:45約左"小瑩''係兆禧企度等..之後行去OK搵''傻雞''..''小K''.."彤彤".."扭汶"..又見到"楊婉瑜"..之後我地就返學校喇//

             11:20就上左101室..好快就到我考喇..OK喇..放左學搵呀媽食飯..但係搵佢唔到..又打電話比佢..佢又話要出一出去..我就返屋企喇..佢話買野食俾我..我話食"車仔麵"佢又話鹹喇..我叫佢是但買..佢就買左腸粉..我都唔食既..仲好幫我減肥..佢自己又去左食野..黑人憎呀//

 

刊登時間︰2005-06-21 03:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 6 月 20 日  星期一 晴天
To:浩悅排球隊隊員

To:浩悅排球隊隊員

雖然我去抽唔到籤打青少盃..但係大家都要俾心機呀..因為25/6星期六就同"董玉娣"打friendly喇..希望大家唔會因為呢件事唔開心而影響果日比賽既心機喇~

刊登時間︰2005-06-20 11:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]