wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 22
累積人氣: 16771
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 6 月 6 日  星期一 晴天
//*嚇親唷*\\ 開心

今日又係7:00起身喇~之後就換衫整野喇~今日冇約mon呀~因為佢要早返學校~7:45就出門口喇~自己一個人行~返到去就傾下計~今日唔使早會~班任堂做問卷~閱讀堂冇心情睇書呀~因為係黃秋怡睇呀~之後就係英文堂~上左4樓上堂~不過係4樓行行下果陣~有個ar sir冇啦啦叫我同埋小瑩佢地過去~話我地講野大聲喎~又講左一輪廢話~都唔係我地~係死人鍾先生自己大聲講野~英文堂做fair copy~同埋做練習~兩堂既時間好快過喇~之後小息去左搵miss wat~因為聽日個早會係我地D班講~但係有人唔記得帶紙~要LUNCH 2:00返黎呀~P.E堂一開始就叫人跑步喇~今日唔知咩事~真係有跑呀~仲跑第10呀~40個人跑第10都幾好呀~可能係因為楊SIR果日罰我地跑籃球場既關係~今次用左4"59~之後就打排球~同彤彤猜波~小息同佢地食野~之後就上中文堂喇~又對中史作業果D~之後就放LUNCH喇~返左屋企食~今日早左出門口~因為要2:00返到呀~今次終於可以講得喇~鄧迪話唔講呀~MISS WAT又叫我講~其實我唔係咁想~之後就上綜人喇~又係教書~之後放學又去搵miss wat~我叫左第2個人講~5:00先返到屋企~傻雞佢地叫我拎個排球返學校俾佢地打~但係我又費時拎~因為好累呀~之後就訓左陣~就食飯喇~又溫書書~好辛苦呀~

刊登時間︰2005-06-06 08:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 6 月 5 日  星期日 雨天
//*留左家中一天*\\ 驚訝

今日12:00起身~好耐都冇試過咁遲起身喇~因為琴晚成1:30就訓覺~之後換完衫同媽咪食野~又係去"千味"~食食下~又見到A媛~原來佢又係而家先食~不過而家唔係食早餐喇~係食午餐~食完野行左陣就返屋企喇~返到屋企出面就落大雨喇~真係好好彩呀~如果唔係就會變成落湯雞喇~下晝就係屋企溫書~呀媽去左行街~真係正喇~又同倩怡同埋寧寧傾電話~發覺自己都幾癲下~又同寧寧打比AR SIR~佢輸左比賽喇~不過都唔好唔開心喇~20/6可能同寧寧同埋倩怡去大球場睇抽籤~雖然係考緊試~不過抽籤之後果日都係最後一日而家又係考口試之MA~所以就應該去得喇~果日5:00去到~AR SIR應該車我地去喇~之後傾左好耐電話先溫書~我要俾心機呀~希望比上次考得更好喇~今晚應該同AR SOR食壽司餐~正呀~不過食壽司餐點都唔夠"SPAGHETTI HOUSE"好食喇~因為真你好鬼好食呀~聽日又要返學喇~放假既時間真係過得快喇~咁快又放完假喇~又要等5日先有得放喇~真係慘呀~

 

刊登時間︰2005-06-05 07:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 6 月 4 日  星期六 晴天
//*心想事成既1日*\\

今日8:00起身喇..之後就換衫同埋執下野//

約左a媛..倩怡同埋凱文行去體育館..之後將d波放氣//

因為買左6個新波..但係個個都好鬼死硬呀..之後入去喇//

一開始就猜波..放波..之後就練一傳同埋殺波..之後比賽一陣//

打得唔係咁好呀..唔知做乜鬼..之後比呀sir罰跑20個圈囉//

但係跑到12個左右..ar sir就話唔使跑喇..之後就訓話囉..慘//

練完波就去買飯喇..同ar sir架車去..去左"千味"食..之後上卓麗//

點知蔡姨姨唔係度..又係咁等等等..之後同呀sir去買糖食..佢請呀//

等到蔡姨姨黎喇..俾完波衫呀sir之後..寧寧就陪我返屋企沖涼喇//

2:00就出門口..係卓麗等..又買下野食..3:30就約左係停車場等//

ar sir車我..a媛..倩怡同埋寧寧去荃灣體育館..果度搵難搵呀//

我地係同一條路就兜過3次喇..終於就比我地搵到喇..好彩ja//

入到去就見到ar sir d隊友喇..等左陣其他人先黎到..因為佢地自己搭車//

等到成6點先開始比賽..打得好好睇呀..第一埸win左..第二場都win埋//

真係好好睇呀..ar sir同埋佢d隊友打得好好呀..加埋我地d打氣..掂晒喇//

7:15先打完..之後ar sir車一車佢d隊友..我地就係場度猜波..咁都冇比人鬧wor//

打左好耐ar sir返黎喇..之後就換衫..我地就等喇..點知果度好多飛蟻呀..核突呀//

之後就搭車返屯門市中心喇..佢地幾個跟ar sir車..因為我地黎果陣搭左喇//

係車上面係咁同魚魚同埋寧寧傾計..BELL姨話我好細心呀..KEEKEE..XDDD//

BELL姨話驚呀SIR會移情別戀呀,,哈哈,,真係好好笑呀..笑到我喇..KEE//

佢地好快就去到喇..點知佢地叫我地拎位先..又話有驚喜比我地喎..唔知係咩//

之後就去左"意粉屋"等位..d服務好唔得囉..又話12個人要等一個鐘//

之後我同呀媛咪諗住去"目黑"果間壽司等位囉..點知行行話又話唔使喇//

佢地又話有位喇..我地都諗緊點解咁快就有位呢..唔係話要一個鐘咩//

原來蔡太打電話去投訴..所以就喇喇聲有位喇..之後佢地成班都黎晒喇//

原來佢地去左元朗買B仔涼粉呀..俾我地估中到,,又就叫野食喇..勁多野食//

又pizza果d..食到人地都山門喇,,我地又食埋我地既 B仔涼粉..又影相呀//

食左唔係好多野咋..不過就勁貴囉..成$900呀..AR SIR請呀..THX唷//

之後就搭車返喇,,又送埋姵妏佢地返去..之後我地就返屋企喇..11:30返到喇//

AR SIR聽日又比賽喇..祝你又WIN LA..好似今日咁//

打得咁好呀..最衰我地個個都要溫書喇..如果唔係一定同你打氣//

刊登時間︰2005-06-05 12:29 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 6 月 3 日  星期五 晴天
//*超爆成功既一日*\\ 愉快

今日又係7:00起身..之後就換衫整野..食珍珠雞//

7:45就約左MON返學喇..返到學校過一陣又去禮堂//

都OK LA..班任堂冇事..閱讀堂睇書喇..之後就上ERS//

唔使睇書喇..因為要數工作紙..之後小息冇事..去比野老師//

中文堂分組作文呀,,同手姐..李家富同埋吳卓賢一組呀//

不過成篇文好似得我同吳卓賢作咁..之後又小息喇..好開心//

因為呀SIR終於肯攪排球隊喇,,仲搵左我同彤彤做校隊呀//

電腦堂上左3樓..都OK LA..之後就數學堂喇,,做小測呀//

都識識地喇..LUNCH又行返屋企食..之後約左楊婉瑜行返學//

返到去問人借音樂書同笛..不過淨係借到本書..之後就上堂喇//

問吳卓賢借笛..但係過左陣就比返佢..因為如果比老師捉到佢冇帶//

佢要抄150次同埋罰企..之後佢話如果老師捉到我..肯幫我抄一半呀//

3:45放喇,,之後同幾個同學搵MISS WAT..原來佢要我地星期二..

上台講野呀..之後就同恐龍仔行去龍門居喇..又食下野..之後買野//

5:50就返到屋企喇..又同MON傾左陣電話..之後就沖涼食飯喇//

 

 

刊登時間︰2005-06-03 06:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 6 月 2 日  星期四 晴天
//*失敗*\\ 愉快

今日7:00起身..之後比人霸左個廁所..煩煩煩//

明明我最早起身..但係又比人霸左個廁所..煩煩//

之後成家人都出門口..我最遲出門口..約左姵妏7:45//

今日又係同mon行返學..一出門口落大雨呀..勁跑囉//

成身都濕晒呀..返到學一陣就過禮堂..都OK LA//

班任堂冇事發生..閱讀堂等左好耐..MISS鄧先上到黎//

普通話堂過左語言中心..同楊婉瑜傾計..之後就上數學堂喇//

數學堂又教坐標..小息又留係課室..之後就上中文堂喇//

作中文工作紙..上左2堂中文又小息喇..又係課室度//

佛學做小測喇..都唔係好難..因為溫左書MA..中史教書//

之後就LUNCH..就返屋企食喇..2:00就返學喇..視藝堂//

D顏色油得好差呀..又要肥WING幫手囉..失敗呀//

油顏色囉..哈..3:45就放學喇..又油埋D顏色..做功課//

上網搵到AMIGO同呀水既網..嘩..勁靚仔呀..KEE//

又同寧寧傾電話..又教寧寧做中文書..哈哈..我好叻女呀//

夜晚食完飯就睇電視喇..之後就溫下書書囉..比心機呀//

盧俊龍又打比我喇..佢好煩呀..成日都打黎..煩死人喇//

睇電視果陣睇到好憫呀..邊有人可以咁黑人憎架..果個女人//

如果真係比我見到d咁既人..我一定會打死佢地架..唔打唔得//

 

刊登時間︰2005-06-02 05:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]