今日8:00起身喇..之後就換衫同埋執下野//
約左a媛..倩怡同埋凱文行去體育館..之後將d波放氣//
因為買左6個新波..但係個個都好鬼死硬呀..之後入去喇//
一開始就猜波..放波..之後就練一傳同埋殺波..之後比賽一陣//
打得唔係咁好呀..唔知做乜鬼..之後比呀sir罰跑20個圈囉//
但係跑到12個左右..ar sir就話唔使跑喇..之後就訓話囉..慘//
練完波就去買飯喇..同ar sir架車去..去左"千味"食..之後上卓麗//
點知蔡姨姨唔係度..又係咁等等等..之後同呀sir去買糖食..佢請呀//
等到蔡姨姨黎喇..俾完波衫呀sir之後..寧寧就陪我返屋企沖涼喇//
2:00就出門口..係卓麗等..又買下野食..3:30就約左係停車場等//
ar sir車我..a媛..倩怡同埋寧寧去荃灣體育館..果度搵難搵呀//
我地係同一條路就兜過3次喇..終於就比我地搵到喇..好彩ja//
入到去就見到ar sir d隊友喇..等左陣其他人先黎到..因為佢地自己搭車//
等到成6點先開始比賽..打得好好睇呀..第一埸win左..第二場都win埋//
真係好好睇呀..ar sir同埋佢d隊友打得好好呀..加埋我地d打氣..掂晒喇//
7:15先打完..之後ar sir車一車佢d隊友..我地就係場度猜波..咁都冇比人鬧wor//
打左好耐ar sir返黎喇..之後就換衫..我地就等喇..點知果度好多飛蟻呀..核突呀//
之後就搭車返屯門市中心喇..佢地幾個跟ar sir車..因為我地黎果陣搭左喇//
係車上面係咁同魚魚同埋寧寧傾計..BELL姨話我好細心呀..KEEKEE..XDDD//
BELL姨話驚呀SIR會移情別戀呀,,哈哈,,真係好好笑呀..笑到我喇..KEE//
佢地好快就去到喇..點知佢地叫我地拎位先..又話有驚喜比我地喎..唔知係咩//
之後就去左"意粉屋"等位..d服務好唔得囉..又話12個人要等一個鐘//
之後我同呀媛咪諗住去"目黑"果間壽司等位囉..點知行行話又話唔使喇//
佢地又話有位喇..我地都諗緊點解咁快就有位呢..唔係話要一個鐘咩//
原來蔡太打電話去投訴..所以就喇喇聲有位喇..之後佢地成班都黎晒喇//
原來佢地去左元朗買B仔涼粉呀..俾我地估中到,,又就叫野食喇..勁多野食//
又pizza果d..食到人地都山門喇,,我地又食埋我地既 B仔涼粉..又影相呀//
食左唔係好多野咋..不過就勁貴囉..成$900呀..AR SIR請呀..THX唷//
之後就搭車返喇,,又送埋姵妏佢地返去..之後我地就返屋企喇..11:30返到喇//
AR SIR聽日又比賽喇..祝你又WIN LA..好似今日咁//
打得咁好呀..最衰我地個個都要溫書喇..如果唔係一定同你打氣// |