尋晚12:00就訓左喇..訓之前同爸爸傾左陣計..之後訓喇
今日7:00就要起身喇..因為今日要返學聽果個咩''故事比賽''
起身就換衫整野喇..7:45就出門口喇..一路行一路同''寧寧''MSN
因為我要問''寧寧''今日一唔一齊去同爸爸去''青衣''果邊交from
有個老師叫我聽日返黎綵排呀..話我拎左獎..10:45先返學校
我諗都應該趕得切..因為1:00先去..仲有好多時間喇..KEEKEE
''寧寧''都去呀..之後返學校聽野聽到10:45先走..之後返屋企換衫
11:30就落到''悅湖''果邊等爸爸架車..我一路行一路食住包野食
見到爸爸架車就啦啦聲俾支好好味既酸梅湯..仲係要凍冰冰架
之後去''新屯中''接''寧寧''..之後就出去喇..好快就放左張from喇
之後就車去爸爸屋企樓下..佢泊完車我地就一齊去買野喇..買髮泥
因為爸爸聽日又要見工..要攪攪個頭..係我幫佢整架.好好呀整得
之後就去''千味''食飯喇..行果陣爸爸又見到D老師..同埋家長學生
佢好受歡迎呀..之後食完就上卓麗..仲俾左個幾粒荔枝呀王子喇
之後就去練波..又整網同埋帶波..又練開波..又練下其他野囉..好累
同埋好熱..加上我有D唔舒服呀..芷瑩又請我食左個波餅呀..隻眼
好痛呀..之後休息左陣..因為爸爸買左支凍野飲俾我..整下隻眼
練接波果陣..我頭幾球打得唔係咁好..爸爸講左句好好笑既野呀
佢話:囡囡都冇面俾呀''..之後又真係打得好左喇..KEEKEE..HAHA
比賽都好好玩呀..6:45就收網呀果D..之後就返屋企喇..食飯同埋沖涼
家姐又攪我個頭..紮左個噴水池呀..好攪笑呀..HAHAHA..之後睇人地日記
仲爸爸日記..之後就訓喇..因為我真係好唔舒服呀..練完波好累又病病地
爸爸SEND左個MESSENGER俾我呀..聽日有節目去呀..一定好開心
|