wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 25
累積人氣: 16774
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 7 月 6 日  星期三 晴天
給爸爸

爸爸..聽日見工要加油呀..知唔知呀

一定要得呀..囡囡100%支持你呀

同埋聽日要去到呀..幾點12:30係卓麗等

仲有呀..我D朱古力呀..咖啡朱古力呀

刊登時間︰2005-07-06 09:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
練波..好開心呀 愉快

尋晚12:00就訓左喇..訓之前同爸爸傾左陣計..之後訓喇

今日7:00就要起身喇..因為今日要返學聽果個咩''故事比賽''

起身就換衫整野喇..7:45就出門口喇..一路行一路同''寧寧''MSN

因為我要問''寧寧''今日一唔一齊去同爸爸去''青衣''果邊交from

有個老師叫我聽日返黎綵排呀..話我拎左獎..10:45先返學校

我諗都應該趕得切..因為1:00先去..仲有好多時間喇..KEEKEE

''寧寧''都去呀..之後返學校聽野聽到10:45先走..之後返屋企換衫

11:30就落到''悅湖''果邊等爸爸架車..我一路行一路食住包野食

見到爸爸架車就啦啦聲俾支好好味既酸梅湯..仲係要凍冰冰架

之後去''新屯中''接''寧寧''..之後就出去喇..好快就放左張from喇

之後就車去爸爸屋企樓下..佢泊完車我地就一齊去買野喇..買髮泥

因為爸爸聽日又要見工..要攪攪個頭..係我幫佢整架.好好呀整得

之後就去''千味''食飯喇..行果陣爸爸又見到D老師..同埋家長學生

佢好受歡迎呀..之後食完就上卓麗..仲俾左個幾粒荔枝呀王子喇

之後就去練波..又整網同埋帶波..又練開波..又練下其他野囉..好累

同埋好熱..加上我有D唔舒服呀..芷瑩又請我食左個波餅呀..隻眼

好痛呀..之後休息左陣..因為爸爸買左支凍野飲俾我..整下隻眼

練接波果陣..我頭幾球打得唔係咁好..爸爸講左句好好笑既野呀

佢話:囡囡都冇面俾呀''..之後又真係打得好左喇..KEEKEE..HAHA

比賽都好好玩呀..6:45就收網呀果D..之後就返屋企喇..食飯同埋沖涼

家姐又攪我個頭..紮左個噴水池呀..好攪笑呀..HAHAHA..之後睇人地日記

仲爸爸日記..之後就訓喇..因為我真係好唔舒服呀..練完波好累又病病地

爸爸SEND左個MESSENGER俾我呀..聽日有節目去呀..一定好開心

 

刊登時間︰2005-07-06 08:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 7 月 5 日  星期二 晴天
難開口

我真係好難對你開口呀..

我怕我開口..大家都唔開心..

刊登時間︰2005-07-05 09:23 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
又是運動日

琴晚同爸爸傾MSN..傾到成2點幾..我就成3:00先訓

之後今日8:15就起左身..但係我又訓左..真係好唔得

之後8:45''姵妏''打俾我..我先起身咋..之後極快整野

因為''凱文''要我9:00前去到..之後啦啦聲打俾姵妏

落到去見到''凱文''同一個姨姨打.初初以為佢地係識

點知唔係..之後我地係中間打左一陣..因為第2個場有人

果d人都唔係打..霸住果場..之後9:15我地先有場打

之後打打打..好累呀..打到10:00就去千味食早餐囉

果個呀叔真係好唔掂呀..叫杯野飲都要講3次先得..煩

我..凱文..姵妏明明係一齊食緊野..但係唔知點解又傾電話

但係電話多左一個人..就係白白豬喇..之後就玩捉迷藏

凱文同姵妏理埋左..不過..哈哈..俾我見到你地喇..kee

之後係卓麗吹下水同埋睇波衫就走喇..買埋喉糖

返屋企玩電腦喇..好多人又打俾我..又同楊爸爸msn

我地係''冠軍父女''..haha..真係好勁呀..2:40出門口喇

約左''彤彤''係輕鐵站度等..之後一齊行去學校喇..又練果d野

不過今日多左比賽同埋上手set波..不過都係好唔掂囉..差爆

仲要俾蚊咬..明明都搽晒野喇..又同呀sir請假..冇問題

原來我上手set波都得得地架..keekee..比賽就唔好講喇

小學d質素好佢地多多聲..開波就已經win喇..bad bad ar

之後同呀媽買野食..夜晚食粥..好好味呀..又睇電視..正正正

聽日要返學呀..不過10:30就放喇..聽日下晝練波呀

刊登時間︰2005-07-05 12:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 7 月 4 日  星期一 晴天
爸爸篇 愉快

爸爸唔該晒呀..幫我做晒D數學工作紙..

仲有呀..見工一定要得喇..加油比心機..

P.S 今日打沙灘排球好開心呀!!  haha ^^

GOOD LUCK..成功在望!!!!

 

 

刊登時間︰2005-07-04 10:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]