今日6:00就起左身喇..因為今日練波練7:00~9:00..好早呀!!
尋日明明叫左家姐叫醒我起身..點知佢冇叫..好彩我有較定鬧鐘
6:10就叫醒''a媛''喇..等我家姐用完廁所..我就超快換衫整頭髮喇
''凱文''打黎吹我出門口呀..之後6:30就同''a媛''一齊出門口喇..落到去
初初唔見''凱文"..以為佢返左屋企..點知佢係第2邊''車立''等我地囉
佢好可愛唷!!之後等埋"倩怡"&"姵肥"就行去體育館喇..一路行d雨同埋風
都超大大大........好煩呀..有''姐''又濕..冇又濕..姐係點都會濕..好煩呀
去到嚇左一跳
..果體育館冇開..初初以為因為天氣咁差..so唔開喇,,點知
見到1個係果度做既人入左去..原來係未開閘ja..之後入到去猜左陣波先
因為芷瑩遲左起身呀!!不過佢都唔係遲左好多黎ja..一陣之ma..之後就練喇
今日我覺得係練殺波多囉..都幾好呀..不過我隻手都係唔係咁好..比起''凱文''果d
佢真係好勁架!!''姵肥''今日周身都傷晒呀..真係好慘呀..之後9:00練完訓話左陣
就去食早餐喇..''楊老豆"要返工..so就走左喇..我地行去食早餐果陣..個個都濕晒囉
入到去好好凍呀!!因為d衫濕晒同埋冷氣..之後去左"M記''食..我地痴左線囉..係M記
度唱歌呀..之後就去''百佳"買野食喇.."拎拎''返屋企換衫先..我同凱文拎左佢部MP3呀
好快就買完喇..拎拎部MP3好好笑呀..首首歌都重播..之後拎拎落黎..佢真係拎左套衫俾我
之後就去"芷瑩"屋企喇..我地搭輕鐵去..行去搭車果陣個個D姐返晒囉..因為勁大雨呀

去到芷瑩屋企濕晒..又沖涼..之後就打機喇..打鼓果個GAME呀..超好玩..又玩玩玩
"KILLER"好好笑呀..大家估邊個係殺手..之後7:00就食野喇..好多野食呀..又睇下電視
8點幾倩怡..姵肥同埋A媛就返屋企喇..之後我地又整曲奇喇..又玩爭''登''仔..好好玩呀
大家都HIGH晒..10點幾就返屋企喇..係屋企樓下又見到呀媽,,返屋企沖涼..好好笑既一件事
我發現成身D野都係人地囉..D衫又係拎拎..D襪又係芷瑩..今日大家咩大家好好笑囉..凱文好大力 |