wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 7
累積人氣: 16756
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 8 月 22 日  星期一 晴天
COPY王子既占卜

姓  名: 曾穎詩
出生日期: 西元4月5日
靈  數: 35

這組數字顯示
      你是個活躍的人,愛好自由,喜歡旅遊,喜歡到處跑不想被人管,對於所有的娛樂都喜歡,因此你認識許多不同領域的人,人際交友很廣闊。
      你的心態上總是想要追求更高層次,因此無法安於現狀,在人世間跳來跳去,甚至是漫無目標;但也因為如此,你的反應比別人快很多,有狀況時的變通能力很強,同時你的變化性也最快、最多、最大。
      在感情上飽受折磨,往往你會自尋煩惱,不知道什麼才是自己想要的,哪裡才能找到幸福,其實要得到真正的幸福和快樂,在愛情與工作上一定要步調一致,因此你必需審慎的思考,選擇一個最佳且最適合的目標,並且下定決心將其他的誘惑拋諸腦後,只要不再迷惑、留戀那些目標以外的事物,幸福一定很快來到喔!
      你的生命目標是盡量發揮才能,並且跟很多人交流,努力學習別人的優點,吸收進去再發揮出來,不斷在動,而且要與人不斷交流,這就是你的生命目標。因此你的變動機率會比較高,命運也會比較漂泊。職業上多會選擇必須在外面跑,而且特別注重自己的表達與感受的類型。
      你的個性特徵是不喜歡太嚴肅的感覺,或講一些太深入的事情,你覺得人生必須要過著快樂的日子,你的脾氣很直接,遇到不順利的時候,經常無法解決,因此往往會落入同樣的下場。
      你的優點是運氣很好,常常有機會接觸到喜歡的事情,比如會接觸到藝術、傳播、或人際接觸面比較大的事物,你都能夠很快進入狀況,加上人緣很好,因此你的朋友很多。你的缺點是不太能夠深入去想事情,也沒有解決事情的方法,因此比較難在工作中學習到經驗與教訓,也常常會遭遇到挫折!
      你的人生運勢屬於變動式,在感情或事業上都會遇到,比如感情的變動,或事業上的變動,由於你的個性很隨和,也很喜歡藝術,有豐富的想像力和感情,因此在遇到不順的時候,脾氣自然會跟著情緒發洩出來。
      你的天賦潛能在於藝術細胞的發揮,今天想學畫畫明天又想學鋼琴,建議你專心學習一項會比較好,否則很難專精的學好一種藝術,並發揮出潛能,提醒你的人生比較不穩定,虛幻一點,很多事情你都必需實際些喔!
    P.S真係好岩囉..COPY王子網址..好掂呀

刊登時間︰2005-08-22 08:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
生日熊

我隻生日熊..我覺得唔係咁靚囉....>_<

刊登時間︰2005-08-22 11:30 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 8 月 21 日  星期日 晴天
小朋友..回答問題

 

1.幾多歲:13歲喇我

2.手指邊隻最長:中指..唔係因為成日而長..天生咁長

3.有冇蛀牙:有..

4.而家有冇邊度痛:腰囉..瘀左呀ma

5.用邊隻唇膏:muji既西柚味..好好用呀!!

6.有冇留指甲:有..但係今日岩岩剪晒..打波ma!!

7.最可愛既底褲:冇呀..點係可愛先??

8.有幾多對鞋:幾多架..不過冇數

9.有冇爭人錢:冇呀..我好少爭人錢

10.咩科最叻:科學同埋中文

11.咩科最差:識我既人都知我數學好唔掂架喇

12.最中意邊個老師:小學老師-鮑老師

13.想做一d冇可能做到既野:可以打波幾咋

14.尋日食左幾多餐:成3餐4餐....好大食呀!!!

15.床上面有咩特別既野:公仔..係玉桂狗..a媛送架

16.屋企冇人會做d咩:下....咁深奧!!!!

17.近排有咩係爛左架:冇野爛到..樣樣野都好好

18.用邊隻洗頭水:唔知

19.壞習慣:平夜3更先瞓

20.icq: 1647556770

21.屋企好多咩野:雜物

22.想做男定女:女仔..

23黑定白:白..好舒服

24.中意睇咩電視節目:乜都鐘意睇..除左3級片

25.s入面,最唔中意邊一個:s??咩呀??

26.用4個字形容william hung:頂佢唔順

27.舊曆生日係:唔知呀!!搵人幫我查下

28.最想邊一日生日呢:4月5號---清明節

29.最想拎咩獎:關於排球就得

30.返學定放假:放假喇梗係

[[ About Your Friends... ]]


31.最高:芷婷姐姐

32.最肥:個個都好好呀..冇人肥

33 最想打佢:黑人憎既人

34.有事先搵你既:冇喎..

35.同你一齊放學:冇喎..

36.背到幾多個friends既電話:拎拎..姵妏..王子..3個咁多

37.同邊個講心事:姵妏..芷瑩..拎拎

38邊個最有錢??梗係彤彤喇

39.邊個.最曬命:冇....

40.最好笑:王子同埋姵妏

41.最白痴:hy排球隊裡面冇1個係正常

42.佢只會嗌你全名:冇...

43.最悶:冇..個個都好玩得

44.最中意邊個friend個名:個個都鐘意

45.知道最多你既秘密:拎拎..芷瑩..姵妏

46.住得最高:係咪姵妏呢??29樓

47.最疏遠:冇...

48.識左最耐:呀汶同呀媛

49.邊個friend永冇心事既:人人都會有..邊個會冇呀??

50.你會當邊個係自己呀媽:冇喎..老豆就有

[[ Iast...U Did?!! ]]

51.搭車:輕鐵..聽日去芷瑩屋企

52.仆親:聽日玩爭登仔

53.你打既電話:唔記得

54.返學:7月唔記得...

55.大笑:今日..我咩芷瑩,,雞雞雞

56.去人生日會:好耐冇喇..

57.去吉野家食野:7月14跑..比賽之後

58.食野同飲:飯..同埋湯

59.丟左咩野:垃圾

60.msn/icq同邊個講野:姵妏..拎拎..芷婷姐姐

[[ Questions... ]]

61.隔離屋姓咩:戴..戴采媛

62.平時較幾多個鬧鐘:1個同埋1個人肉鬧鐘

63.沖涼先定洗頭先:洗頭

64.返學方法:行路

65.呀媽鬧你既原因:冇鬧我

66.你自由嗎:好多

67.而家最想學咩:鋼琴..芷瑩話出年教我..因為佢出年考完8級就係miss喇

68.滿意而家既生活方式嗎:好好呀

69.滿意衣家用梗既mouse嗎:冇咩呀..好好用

70.打中文定英文快:中文..成日打

[[ Favourite... ]]
71.髮型:長同埋直

72.手指:又長又幼

73.牌子:好多...

74小動作:唔知喎

75.著幾多條褲返學:2條..p褲+底褲

76.照鏡:鐘意

77.快歌定慢歌:2樣都鐘意

78.卡通人物:hellokitty

79.地方:屋企

80.訓覺方式:瞓到成隻豬咁

[[ questions...again ]]

81.初戀:未掛,,,

82.返屋企第一樣做既野:除鞋

83.著鞋右定左先:拎起邊隻著邊隻

84.最驚邊個:我老豆

85.口頭禪:好多..

86.講粗口嗎:講

87.成日遲到嗎:唔係呀..

88.熟邊到:屯門

89.聽左最耐既一隻歌:唔知呀

90.你的電腦好嗎:好..你問候佢呀?

91.發左個咩夢呀近排:凱文..好記得!!

92.最浪費時間既事:唔知點答

93.買野食既定義:好食咪買囉

94.最lor既一次:下..好多lor野

95.身邊既人之中邊個最可愛既人:王子

96用一句形容你果班:唔知呀..大雜會//有乖有唔乖

97.電腦wallpaper:上次練波影既相

98.icq skin:冇..

99.ie主頁:yahoo

.依個問卷既評語:做完好攰!!

COPY''拎拎''既..thxthx

刊登時間︰2005-08-21 11:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
賣晒d曲奇..安心喇 愉快

今日7點幾就俾人嘈醒左喇..因為今日幫呀媽手做野囉..慘的>_<

尋晚點幾兩點先瞓..起身就換衫喇..之後就出門口..約左係"啟豐''食野

mummy聽到人地話約8:00係果間野等..點知去到好耐都冇人黎

原來係約左8:30呀..之後係啟豐行左陣..冇野好睇囉..因為冇間野開囉

之後8:30就食早餐喇..去左啟豐好尾果間度食..食食下嚇我一跳呀!!

冇啦啦有隻狗係我隔離..嚇到我死死下咁..之後食完野就行去拎野就去喇

我負責執禮物..今日仲見到''崔曉晴''呀..之後芷瑩都黎左..姵妏都有黎

下晝d野玩完左..佢地就走喇..我同芷婷姐姐影相囉..6點幾就返到屋企

今日企係''芷婷''姐姐隔離好矮囉..今日賣晒曲奇喇..好開心唷..今日又同

芷瑩咩黎咩去..好好玩囉..尋日玩完爭登仔..今日發現條腰瘀左一舊仔...

刊登時間︰2005-08-21 08:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 8 月 20 日  星期六 雨天
大食...會 愉快

今日6:00就起左身喇..因為今日練波練7:00~9:00..好早呀!!

尋日明明叫左家姐叫醒我起身..點知佢冇叫..好彩我有較定鬧鐘

6:10就叫醒''a媛''喇..等我家姐用完廁所..我就超快換衫整頭髮喇

''凱文''打黎吹我出門口呀..之後6:30就同''a媛''一齊出門口喇..落到去

初初唔見''凱文"..以為佢返左屋企..點知佢係第2邊''車立''等我地囉

佢好可愛唷!!之後等埋"倩怡"&"姵肥"就行去體育館喇..一路行d雨同埋風

都超大大大........好煩呀..有''姐''又濕..冇又濕..姐係點都會濕..好煩呀

去到嚇左一跳 ..果體育館冇開..初初以為因為天氣咁差..so唔開喇,,點知

見到1個係果度做既人入左去..原來係未開閘ja..之後入到去猜左陣波先

因為芷瑩遲左起身呀!!不過佢都唔係遲左好多黎ja..一陣之ma..之後就練喇

今日我覺得係練殺波多囉..都幾好呀..不過我隻手都係唔係咁好..比起''凱文''果d

佢真係好勁架!!''姵肥''今日周身都傷晒呀..真係好慘呀..之後9:00練完訓話左陣

就去食早餐喇..''楊老豆"要返工..so就走左喇..我地行去食早餐果陣..個個都濕晒囉

入到去好好凍呀!!因為d衫濕晒同埋冷氣..之後去左"M記''食..我地痴左線囉..係M記

度唱歌呀..之後就去''百佳"買野食喇.."拎拎''返屋企換衫先..我同凱文拎左佢部MP3呀

好快就買完喇..拎拎部MP3好好笑呀..首首歌都重播..之後拎拎落黎..佢真係拎左套衫俾我

之後就去"芷瑩"屋企喇..我地搭輕鐵去..行去搭車果陣個個D姐返晒囉..因為勁大雨呀

去到芷瑩屋企濕晒..又沖涼..之後就打機喇..打鼓果個GAME呀..超好玩..又玩玩玩

"KILLER"好好笑呀..大家估邊個係殺手..之後7:00就食野喇..好多野食呀..又睇下電視

8點幾倩怡..姵肥同埋A媛就返屋企喇..之後我地又整曲奇喇..又玩爭''登''仔..好好玩呀

大家都HIGH晒..10點幾就返屋企喇..係屋企樓下又見到呀媽,,返屋企沖涼..好好笑既一件事

我發現成身D野都係人地囉..D衫又係拎拎..D襪又係芷瑩..今日大家咩大家好好笑囉..凱文好大力

刊登時間︰2005-08-21 12:11 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]