wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 28
累積人氣: 16777
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 8 月 30 日  星期二 晴天
見到你咁..我好難過呀!! 愉快

首先要打返尋晚既少少日記先..尋日真係好開心呀..正爆!!

尋日去游水..''邁亞美''個泳池都幾好呀..又大又靚..仲好過''啟豐''

果個救生員..好好人呀..仲好好搞笑呀..我地又玩咩人..好好玩呀

係水中咩人係冇咁重架..一個咩3,4個都唔係好重..之後游到8點左右

就搭車去''稻香''打邊爐..係市中心行左陣..見到一部米奇手提..好靚呀

之後打邊爐好好好開心..食左好多野..d甜品好好味囉..又唱歌呀我地

之後就搭的士返去喇..返到屋企差唔多1:00lu..又沖下涼同埋回埋信

都2:00喇..就瞓喇.....29/8/05係好開心既一日..玩得好癲呀我..kee

而家就講下今日喇..今日我地去唱k..''凱文''明明話9:00打電話叫醒我

點知佢自己成9:20先醒..我一早就醒左喇..起身換衫就出門口喇..去搭車

去''Greenbox''唱k..我地有成8個人..我唱左好耐歌歌呀..今日又係好癲

d歌都幾新呀..又同凱文合唱..呀呀..諗返起一件好好好搞笑既野..係關於凱文

話說..今日我地成班行喇..我企凱文隔離..佢地話我地好似拍拖呀..笑爆咀呀

之後搞到我同凱文分開好多呢行呀....

呢2日都好癲呀..因為玩埋又返學喇..d野食都幾好食架..不過杯飲野就唔掂

唱到成1點就走喇..去買書..因為我仲有2本作業未買..一本係''商務''買到

之後果本就買唔到..我啦啦聲去其他搵..有賣舊書果d人拎左我張書單..

又唔知帶左我去邊..之後去果個''正豐''..終於有喇..得返最後一本..yaya

唔該你地呀..好感動咁多人陪我買書...有''芷瑩..拎拎..姵妏..倩怡..凱文..

媛媛..老豆~你地7個人呀..之後就返啟豐喇..又陪芷瑩去趺打..好好慘呀

姵妏呀媽同家姐都有黎..姵妏因為一d事又俾佢呀爸呀媽鬧喇..佢仲喊呀

死喇..又話要收佢電話..我諗呢2日佢都唔會搵我架喇..希望佢冇事喇..

5點幾呀媽黎搵我..我就去同佢食tea..好好味呀..之後返屋企喇..又瞓喇

今日終於係屋企食飯喇..好好味呀..又包書喇..聽日係最後一日假期喇..

 

刊登時間︰2005-08-30 09:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 8 月 29 日  星期一 晴天
5日冇係屋企食飯 愉快

今日9:00a.m就俾個電話嘈醒左..本來今日陪''凱文''去沙田

不過我要買書呀..因為我都仲未買完..之後係屋企搞左一大輪

12:00就落啟豐搵呀媽喇..去''羸店''買書..點知有2本買唔到呀

因為我地太遲喇..所以聽日出去唱k..我要去一去搵呢2本野喇

買完就去食飯喇..去左''孖寶''食豬扒飯..好好食呀..之後返屋企

瞓左陣就起身幫呀媽做家務..因為呀媽要做左先可以出街..好累呀

今日去游水..游完就去市中心打邊爐喇..毅黎再打埋日記喇

好多日冇係屋企食飯喇..5日喇..有d掛住媽咪煮得好好食既送呀

刊登時間︰2005-08-29 05:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 8 月 28 日  星期日 晴天
BBQ..Family Day!! 愉快

今日係屋企瞓瞓瞓..瞓果陣不停有人打電話黎..HELP!!

11:00我終於忍唔住要起身喇..因為''表姐sue''上黎用電腦MA..

玩到12點幾就走喇..因為呀媽成日吹我落樓拎野俾佢..

之後就同''表姐sue''去啟豐買野食..因為早餐都未食呀我..

之後就行去BBQ場喇..好遠咁..去到冇乜點燒囉..因為我自己唔鐘意BBQ

因為真係好熱囉..不過都幾開心既..成班屋企人一齊..今日冇落過水呀

6點幾就返到屋企喇..我攰到死死下..就瞓左喇..一瞓就瞓到9:00LA

之後睇下電視咁..又幫芷瑩整佢日記..不過我覺得''XANGA''幾煩囉

成日都亂碼..今日都幾開心架..聽日又去游水喇..減肥好快成功~

 

 

刊登時間︰2005-08-28 11:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 8 月 27 日  星期六 晴天
打波+游水 愉快

今日5:50就起左身喇..唔知點解瞓得唔太好..起身又要等家姐

要佢用完先可以用廁所..之後就喇喇聲換衫喇..可能係太早關係

呀媛未醒..仲之叫埋佢喇..同埋''嘉琪''都未黎..我地就自己行左去

呀媛都好快就黎到喇..又帶下波咁..今日練波ok la..好記得同''老豆''

佢一組呀..因為特左我一個出黎..對住佢打波好驚..成日打得唔好咁..

9:00就練完喇..出去影相呀..送俾miss鮑既..之後就去食早餐喇..

又係m記..又上芷瑩屋企練舞..好快練完..成隻舞一日就搞掂喇..唱歌都ok

練完就睇戲..睇''甜絲絲''都幾好睇呀..好好笑呀..不過睇睇下瞓覺左

芷瑩佢地偷影人地瞓覺呀..佢地好衰架..不過瞓左一陣之ma,,好快瞓

5點幾就走喇..返屋企換衫..同芷瑩去游水..芷瑩真係癲癲地..成日整得

游到7點幾就沖涼..之後就返屋企喇..今日打左好多運動..今日冇乜食野

 

 

刊登時間︰2005-08-27 11:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 8 月 26 日  星期五 晴天
踏單車 愉快

今日6:50就起身喇..今日係自己醒..好叻囉..因為係好難得

起身就換衫整野喇..7:00凱文打俾我..本來佢叫醒我架..不過

我一早就醒左喇..7:30就拎埋架單車出去喇..見到凱文佢地..

等埋芷瑩就出發喇..一路踏一路踏..由碼頭踏到去''洪水橋''..

去果邊食早餐..幾好食呀..又踏到去元朗果邊..好勁呀..

初初踏得好差..之後就踏快左..咁耐冇踏過算幾好架喇..

之後就返屯門喇..返屋企換衫就出門口..去芷瑩屋企整奇曲

今日整得快左好多呢..整左95包..之後dinner係芷瑩屋企食

又玩下啤牌..9點幾就走喇..同凱文一齊行返去..佢真係癲既

返到屋企好攰喇..因為踏單車由碼頭踏到去元朗..真係遠架

隻腳好攰囉..又瘀左..唔係因為踏單車整親..而家推單車整親

瘀左幾舊..仲腫起左..而家個pat pat又痛..因為踏咁耐

呢2日都唔係屋企食..突然好想係屋企食呀..掛住屋企飯呀

刊登時間︰2005-08-26 10:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]