首先要打返尋晚既少少日記先..尋日真係好開心呀..正爆!!
尋日去游水..''邁亞美''個泳池都幾好呀..又大又靚..仲好過''啟豐''
果個救生員..好好人呀..仲好好搞笑呀..我地又玩咩人..好好玩呀
係水中咩人係冇咁重架..一個咩3,4個都唔係好重..之後游到8點左右
就搭車去''稻香''打邊爐..係市中心行左陣..見到一部米奇手提..好靚呀
之後打邊爐好好好開心..食左好多野..d甜品好好味囉..又唱歌呀我地
之後就搭的士返去喇..返到屋企差唔多1:00lu..又沖下涼同埋回埋信
都2:00喇..就瞓喇.....29/8/05係好開心既一日..玩得好癲呀我..kee
而家就講下今日喇..今日我地去唱k..''凱文''明明話9:00打電話叫醒我
點知佢自己成9:20先醒..我一早就醒左喇..起身換衫就出門口喇..去搭車
去''Greenbox''唱k..我地有成8個人..我唱左好耐歌歌呀..今日又係好癲
d歌都幾新呀..又同凱文合唱..呀呀..諗返起一件好好好搞笑既野..係關於凱文
話說..今日我地成班行喇..我企凱文隔離..佢地話我地好似拍拖呀..笑爆咀呀
之後搞到我同凱文分開好多呢行呀....
呢2日都好癲呀..因為玩埋又返學喇..d野食都幾好食架..不過杯飲野就唔掂
唱到成1點就走喇..去買書..因為我仲有2本作業未買..一本係''商務''買到
之後果本就買唔到..我啦啦聲去其他搵..有賣舊書果d人拎左我張書單..
又唔知帶左我去邊..之後去果個''正豐''..終於有喇..得返最後一本..yaya
唔該你地呀..好感動咁多人陪我買書...有''芷瑩..拎拎..姵妏..倩怡..凱文..
媛媛..老豆~你地7個人呀..之後就返啟豐喇..又陪芷瑩去趺打..好好慘呀
姵妏呀媽同家姐都有黎..姵妏因為一d事又俾佢呀爸呀媽鬧喇..佢仲喊呀
死喇..又話要收佢電話..我諗呢2日佢都唔會搵我架喇..希望佢冇事喇..
5點幾呀媽黎搵我..我就去同佢食tea..好好味呀..之後返屋企喇..又瞓喇
今日終於係屋企食飯喇..好好味呀..又包書喇..聽日係最後一日假期喇..
|