wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 8
累積人氣: 16757
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 9 月 9 日  星期五 晴天
星期五lu..期待中... 開心

今日7:00a.m起身..之後就換衫整野喇..食早餐--奶奶+飽飽..

之後7:40同''mummy''出門口喇..返到學校就去班房放低個袋..

之後同傻雞佢地傾左陣計就去禮堂早會喇..我同傻雞又早行左喇..

早會又up左好多野..之後就返班房..收功課..之後就拎落去喇

返班房睇關靜借俾我果本''oh!!我的飄移xxx''..真係好好睇..正呀!

之後就上P.E堂喇..去禮堂度高磅重喇..由於係高度機密..唔可以講

之後去人地班房睇唔知乜野..因為唔夠位既關係..我地3個人冇坐到

其實係我地有位都唔想坐..企左係最後..不停不停咁講食野..好好味

之後小息我咬人呀..唔知果一刻我發咩癲..真係唔好意思喇呢位不幸者

數學堂OK LA..悶左少少咁..小息冇野..之後中文堂..都OK LA..幾好笑

LUNCH返屋企食..之後返去上音樂堂..悶爆囉..之後上英文堂..因為冇課輊

要周圍搵同埋行..好快D時間就冇喇..之後放學去入埋功課就返屋企喇..呵呵

聽日就係星期六喇..可以練波喇..我會盡我全力打到最好..提提大家聽日練

9~11 ..請大家準時到同埋唔好玩失蹤

刊登時間︰2005-09-09 05:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 8 日  星期四 晴天
好叉憎你呀 開心

今日7:00就起身喇..之後就刷牙換衫整野喇..之後就食早餐喇

今日早餐--飽飽+維他奶..之後7:40就同''mummy''出門口喇

之後返到學校..就同傻雞佢地成班傾計喇..今日又要過禮堂早會喇

吸取左尋日既教訓..我同傻雞自己早左行喇..返到去..呵呵..好早ja

之後up完野就返班房喇..閱讀堂又睇我係屋企拎返去果本''小木偶''

之後就上科學堂喇..上左5/F..行左好耐..上堂好好笑囉..不過冇做實驗

因為老師話我地曳..唔俾我地果組做呀..連堂之後就小息喇..之後英讀囉

搵左好耐先搵到果課室..玩左一陣遊戲就放喇..上中文堂喇..OK LA..

小息之後就電腦喇..連堂呀..悶左少少咁囉..之後返屋企食飯喇..2:00走人

返去上英文堂囉..係好悶好悶呀..之後3:45就放學喇..去MMLC打功課上去

好快就走得喇..之後去搵MUMMY..等佢放工去買野..之後返屋企果陣見到

''ar B''..佢真係好煩呀..可能係我講野好串既關係..佢就走左喇..煩到佢呀

而家同你好熟咩..我識你老鼠呀..成日扮晒識得多人咁..煩死人喇..扮Q晒野咁

之後返屋企Zzzzzzzzzz..8:00起身食飯..之後做功課喇..睇電視喇..聽日係星期五

返埋聽日就可以練波喇..真係開心喇..尋晚芷瑩打俾我呀..真係好難得囉..開心爆

刊登時間︰2005-09-08 08:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 7 日  星期三 晴天
成日都up up up!!好煩呀你..

今日7:00起身喇..嘩..明明7點應該係好早呀..唔知點解..

成屋人我最遲起身..好笑..起身就換衫整野喇..之後食早餐喇

我既早餐係--腸仔加朱古力奶..真係好味呀..7:45同mummy出門口

返到學校都幾開心呀..又玩渣波..傻雞同埋余婷成日都夾攻我既..

今日又要早會..好趕囉..因為太多人..塞住晒..好彩入到去岩岩好ja

up左好大輪野喇又..之後返班房..又收野喇..之後閱讀堂喇..好悶

今日成日上既堂都係好悶好悶..特別係中史囉..李伯程真係好鬼煩囉..

lunch返屋企食..之後上綜人堂..差d就Zzzzzzzz喇..悶到個個都傻傻下

放學就上4樓開會..又up左好多野..好煩呀..又要影相..之後4:45先放人

返屋企做功課..聽日又要放學開會喇..真係好多野要做..煩........>3<

今日下晝食完飯返學果陣見到''倩怡''呀..佢聽日先正式返學..佢就好喇

刊登時間︰2005-09-07 09:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 6 日  星期二 晴天
大覺瞓Zzzz!! 愉快

今日7:00起身喇..因為唔想俾''老豆''見到我隻腳整親既關係..

所以7:05先開始整野..因為上次隻手抓到流血..佢都話我..所以..

費時喇..佢走左我就換衫整野喇..之後食我既早餐--朱古力奶奶..

好記得上次去''迪士尼''搭船果陣..唔記得講左d乜..我就爆左句

''奶~奶~奶''..真係好笑喇..今日好早就出左門口喇..同mummy行

返到去又同佢地傾左陣計..就過禮堂喇..up左好多野呀..之後班任堂

冇乜野呀都..第1堂就上普通話堂喇..朱慧A教..馬文輝同我坐喇又..>3<

之後就上佛學喇..都OK LA..小息上去圖書館拎返D $$..嘩..好勁呀我

D書買晒呀..有成4百幾呀..之後上英文堂喇..今日要轉位喇..我地太曳

連堂之後就小息喇..之後上生教..好好笑呀..講如果冇校規會點..好好笑

之後就上中史喇..好悶呀..果個李伯程成堂係咁''下..下''..悶到我想死囉

之後LUNCH返屋企..2:00出門口喇..返去上中文堂喇..都OK LA..3:45就放喇~

返屋企整左陣野就由6點幾瞓瞓瞓到7點幾..之後同MUMMY落街食..同埋姨姨去

8點幾返到屋企喇..之後沖涼喇..聽日又返學喇~今日LUNCH見到凱文呀

MISS爆 凱文..芷瑩..拎拎..呀媛..彤彤..王子..楊老豆..倩怡..呀魚

姵妏成日都見喇..凱文你擔心死我喇..小心D呀

刊登時間︰2005-09-06 09:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 5 日  星期一 晴天
正式上堂既1天 愉快

今日7:00a.m就起左身喇..好多謝我既MUMMY..真係好喇.,

一早起身既感覺都幾好..不過諗起遲D呀媽去旅行..咪冇人叫我

真係慘... ..起身就刷牙換衫整野喇..7:30就CALL''姵妏''喇..

今日搭''車立''好多人呀..本來可以同MUMMY一齊搭..點知佢太好人

佢讓左2個學生搭先..MUMMY真係好人喇..之後同姵妏一齊行返學喇

返到去又同傻雞佢地吹下水先..之後就班任堂喇..今日要收通告喇..

係我第1次收野咋..都幾好呀..今日冇閱讀堂呀..又做埋班任堂..都好呀

我仲問左一條問題呀..覺得自己有少少叻呀..因為AR SIR問左半班人

都冇人識..我真係好開心呀答到..之後上英文堂喇..初初以為果AR SIR好惡

點知唔係呀..仲好好人呀..今日教左好少野JA..唔知點解..呢一組英文喇

係B,C,D班都有人..哈哈..有余婷,,小瑩,,好開心呀..D時間好快過..小息喇

之後上科初..同一D唔太好既同學一組..果個同學太頑皮喇..之後就小息喇又

之後就上綜人喇..又係謝SIR教呀..我都知係死梗喇..佢真係好悶架教得..上年都係

HELP..HELP..之後LUNCH返屋企食..2:00就要出門口喇..而家短左10分鐘呀..

返到去傾左陣計就上數學堂喇..個個話吳SIR好衰..都唔係呀..好好笑呀..唔錯呀!!

之後就係週會..爆悶..4:00先放..佢地陪我去整眼鏡..傻雞又去做美容..陪左佢一陣

我走左喇..SOR..冇講聲就走喇..5:00返到屋企喇..5:30瞓左陣..6:00姵妏打黎

嘈醒左我..真係有D嬲呀..之後同拎拎傾電話..呵呵..我同佢都討厭一個人..好好笑

之後沖涼喇..MUMMY話我個傷口好似有少少發炎..搞到我有D驚囉..而家好痛呀..

夜晚MUMMY煲左糖水呀..正呀..南瓜芋頭呀..今晚去行萬寧呀..一定買好多野

刊登時間︰2005-09-05 07:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]