今日7:00a.m就起左身喇..好多謝我既MUMMY..真係好喇.,
一早起身既感覺都幾好..不過諗起遲D呀媽去旅行..咪冇人叫我
真係慘...
..起身就刷牙換衫整野喇..7:30就CALL''姵妏''喇..
今日搭''車立''好多人呀..本來可以同MUMMY一齊搭..點知佢太好人
佢讓左2個學生搭先..MUMMY真係好人喇..之後同姵妏一齊行返學喇
返到去又同傻雞佢地吹下水先..之後就班任堂喇..今日要收通告喇..
係我第1次收野咋..都幾好呀..今日冇閱讀堂呀..又做埋班任堂..都好呀
我仲問左一條問題呀..覺得自己有少少叻呀..因為AR SIR問左半班人
都冇人識..我真係好開心呀答到..之後上英文堂喇..初初以為果AR SIR好惡
點知唔係呀..仲好好人呀..今日教左好少野JA..唔知點解..呢一組英文喇
係B,C,D班都有人..哈哈..有余婷,,小瑩,,好開心呀..D時間好快過..小息喇
之後上科初..同一D唔太好既同學一組..果個同學太頑皮喇..之後就小息喇又
之後就上綜人喇..又係謝SIR教呀..我都知係死梗喇..佢真係好悶架教得..上年都係
HELP..HELP..之後LUNCH返屋企食..2:00就要出門口喇..而家短左10分鐘呀..
返到去傾左陣計就上數學堂喇..個個話吳SIR好衰..都唔係呀..好好笑呀..唔錯呀!!
之後就係週會..爆悶..4:00先放..佢地陪我去整眼鏡..傻雞又去做美容..陪左佢一陣
我走左喇..SOR..冇講聲就走喇..5:00返到屋企喇..5:30瞓左陣..6:00姵妏打黎
嘈醒左我..真係有D嬲呀..之後同拎拎傾電話..呵呵..我同佢都討厭一個人..好好笑
之後沖涼喇..MUMMY話我個傷口好似有少少發炎..搞到我有D驚囉..而家好痛呀..
夜晚MUMMY煲左糖水呀..正呀..南瓜芋頭呀..今晚去行萬寧呀..一定買好多野 |