wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 38
累積人氣: 16842
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 10 月 18 日  星期二 晴天
小心身體呀''''

今日6:50就起身喇..之後就洗頭換衫喇..之後就食我美味既早餐喇..就係飽飽喇

7:40就同MUMMY出門口喇..之後就自己行返學喇..見到''嘉密''D人練排球呀...

仲見到''寶寶''同埋''蔡麗敏''tim..不過佢地見唔到我..之後就返去喇..hea左陣...

又早會喇..今日又唔知點解up英文喇..之後就返去收功課喇..今日miss wong發惡呀

真係好可怕呀..佢可能係痴左線喇..可能係因為我地班太恐怖既關係喇..之後上堂

上普通話..係勁悶囉..miss朱悶到死..之後佛學堂喇..改下正又咁就一堂喇..小息..

之後就上連堂英文堂喇..又掉位..不過唔係個個都掉..而家坐我隔離果個係余婷婷..

但係我地冇乜兩句..之後就小息喇..小完就生教堂喇..悶悶悶..中史仲衰...真係慘

之後lunch返屋企食飽飽就返去上中文堂喇..都ok la..因為做評估果d..so唔太悶

之後放學就返屋企喇..換衫又同拎拎傾電話..佢病呀..小心身體呀..又見到小學練波

初初好想好想入去打架..但係都係冇喇梗係..之後5:00去搵mummy整眼鏡..同埋去

左晒相..因為上次去ocean park hallween d相未晒,,聽日就可以睇晒喇..好掂呀d相

之後返屋企喇..今日要勁勁勁溫書喇..help..今晚唔使瞓都得喇..咁多野要溫........

刊登時間︰2005-10-18 06:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 17 日  星期一 晴天
寶礦力水特'' 驚訝

今日6:50就起身喇~因為老豆又要用廁所既關係~都係等到7:00先用得

仲之就瞓到7:00先起身喇~之後洗頭換衫整野喇~今日竟然冇早餐食~

因為冇野食~7:45就出門口返學喇~返到去喇喇聲做數學功課~亂做既~

今日唔使早會~之後收功課~今日好多功課要收呀~有1 1樣呀~好煩呀~

之後收完連閱讀堂都冇得睇書~落去擺完d書就喇喇聲拎書上英文堂喇~

1,2都係英文~之後小息~小完就上連堂既科學堂喇~李同學又搞gag喇~

今日竟然可以做實驗wo~但係又俾miss ng鬧喇~因為我地d實驗做得唔好~

佢地癲癲地既~D男仔係咁玩~之後就小息喇~小完就上綜人堂喇~過左音樂室~

又小測~之後LUNCH~食完就返去上數學堂喇~好難計呀~初初以為冇功課~點知

最尾佢都要俾樣功課~之後就週會~有人黎講運動受傷~HAHA~仲有寶礦力水特~

HAHA~有野飲呀~之後就返屋企喇~又瞓覺~瞓到起身~食完飯就做功課喇~

刊登時間︰2005-10-17 08:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 16 日  星期日 晴天
估唔到''' 驚訝

尋晚成3:00a.m先瞓..今日10:30就起身喇..之後換衫去食早餐..

仲約左姵妏..食完又去買我家姐買野..之後就返屋企喇..我又瞓覺覺..

6:00起身落街食飯..今日冇乜特別..但係我點都估唔到..我家姐佢竟然

佢竟然..會睇我日記..仲同我留言呀..佢仲話我個樣都唔係差..估唔到..

佢平時成日都話我樣衰架喇................................................

刊登時間︰2005-10-16 07:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 15 日  星期六 晴天
勁驚..玩完d鬼屋成身傷晒!! 愉快

                                                              OCEAN PARK之旅

等芷瑩擺低D野係我屋企之後..就一齊行去''卓麗''喇..等的士呀...又買野食

因為D的士交間呀..等到4點幾先有車搭..搭車果間我夾親D手指呀..HAHA

最搞笑係夾住都可以閉到車..可能係我D手指扁既關係..去到都5點幾喇....

門口都好多人呀..個個都係著住D扮鬼既衫..入到去已經俾D鬼嚇死喇.......

我擺返D野入個袋果陣..冇啦啦有個拎住個電鋸過黎wo..嚇到我呀..尖叫

之後就排隊玩''招魂古都''..都好多人排隊下..排左陣..就可以入去喇..點知

每間鬼屋都唔可以俾你帶d叉入去..搞到我冇得個魔鬼叉入去..我地玩左好多野

5間鬼屋玩左3間..又玩摩天輪..滑浪飛船..妖夜列車..海盜船..翻天飛鷹........

一陣個個game都介紹你地知喇..之後係途中有好多鬼俾你地影相囉..有d好笑

個道士好好笑架..又同我地整手勢..有個土人好大隻架..又靚仔..勁大隻呀.....

等坐纜車果陣..有班男仔好大聲咁講''你好令女呀''..唔知佢地同邊個講喇..又問

胡樂兒借紙巾..我覺得佢地好hurt胡樂兒囉..之後12點幾就搭的士返去喇..1:30返到

又沖下涼果d..3:00就瞓喇..好好咁瞓左一覺..玩完之後發現成身都傷晒..隻腳又腫左

d手又甩皮..haha..好好玩呀..不過都真係幾驚架..下次晒完d相俾你地睇下個靚仔大隻佬

鬼屋'''

招魂古都---d人冇啦啦走出黎大叫..仲撫我同芷瑩呀..我地係咁貼住d假山玩囉..玩果陣仲俾人踩甩左隻鞋囉..出黎果陣成身源晒喇

鬼神村---d人扮唱戲d人..呢個冇咁多鬼走出黎..但係都幾恐怖.....

瘋人島---係d人癲癲地..都ok la..都好嚇呀..不過佢地個樣好似冇咁恐怖..但係有時2隻鬼一齊出黎囉..都幾恐怖...

機動遊戲'''

摩天輪---都幾好玩..唔係玩架..睇風景..個景好靚囉...

滑浪飛船---冇乜人玩..玩左2次囉..好正呀..衝落去果陣..d身濕晒

妖夜列車---好似動感影院咁..都幾好玩呀..因為坐係d''登''度..係咁郁囉..

海盜船---好正呀..我唔驚呀..仲放手呀..因為對坐..一到我地果面高..好多人都會舉手衛落去..好正呀..higf爆

翻天飛鷹--- 一人坐一隻..係咁轉轉轉轉..唔係好驚..不過都幾high..

刊登時間︰2005-10-16 11:09 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
魔鬼look 愉快

刊登時間︰2005-10-15 01:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]