wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 19
累積人氣: 16823
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 11 月 28 日  星期一 晴天
悶的旅行'' 愉快
今日7:00起身喇..之後換衫洗頭整野喇..諗住唔紮邊
7:35就拎住一袋既大既野出門口喇..去''OK''搵肥穎.
之後就返學喇..俾牙SIR捉我個頭呀..要我紮計呀....
之後就同''牛丸''去廁所紮計喇..紮完就返禮堂喇..又玩
喇..仲玩到趺左落地下..之後上車就同雞雞坐喇..又聽
MP3..好光明正大咁聽..因為牙SIR自己都聽..去到...
勁唔掂囉..成日都有屎車同埋裝豬既車經過..臭死人喇
之後又整爐喇..燒左一陣就冇燒喇..因為太悶喇..今日成
日去既地方就係廁所同埋小食亭喇..食左個薑汁撞奶...
小瑩偷食雪條果樣好Q呀..仲之影低佢喇..之後係咁玩玩
3:00就搭車返去喇..又同佢地成班去左啟豐食野..正呀
之後就行左陣就返屋企喇..5點幾返到喇..又ZZZZZZZ
聽日去唱K..
 
希望你講過既野會算數喇..你可以架..
刊登時間︰2005-11-28 09:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 11 月 27 日  星期日 晴天
慶祝'' 開心

今日10:30先起身,,因為尋日成2:00先Zzzz,,

之後起身食早餐,,又返屋企玩電腦同埋ZZZZZ

4點先出去MK..行左陣就同家姐..家姐男朋友..

老豆,,婆婆同埋媽咪去稻香食飯..好多野食呀...

差唔多成1000蚊呀..之後行返去搭車..搭車果陣

牙吉打俾我..HAHA..佢講左件事俾我聽呀..關於

小瑩..HAHA..之後返屋企沖涼喇..聽日去旅行喇/

刊登時間︰2005-11-27 09:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 11 月 26 日  星期六 晴天
相''

 

芷瑩''我''倩怡=合照''*]]

刊登時間︰2005-11-27 12:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
勁開心''' 愉快
今日9:30起身喇..之後洗頭換衫整野喇..落街食野.
去左''千味''食..食完就陪mummy整一整野就返屋企
返去執埋野就出市中心搵雞雞喇..佢同埋佢2個fd..
不過其實一個好似扮串咁..之後行左陣..雞雞去左..
''JML''買左個袋..金色架..幾令呀..二百幾..仲見到
牙吉呀,,之後行左陣..陪雞雞返屋企拎錢錢,,之後就
行返去市中心M記點知冇人bor..之後打俾''黑仔''..
佢同bobo lee..好低B呀..真係係M記裡面..
之後等左好耐..馬文輝,,歐陽健權,,李煒廉同埋
熊永康先黎到..佢地又話去食野BOR..
之後我同雞雞就自己SHOPPING..買左條裙喇..又同埋
雞雞買襪..之後行多陣就返去搵佢地..就行去買野喇..
買野果陣..好好笑呀..勁搞笑囉..BOBO LEE好似好專業
馬文輝又成日同小瑜傾電話..之後買完就分野..我好慘呀
要拎野飲呀..之後同佢地成班去左BOBO LEE屋企.......
我同雞雞行返去搭車喇..行死我呀..返屋企放低D野..就
過芷瑩屋企..初初大家都有D悶..因為冇我搞GAG MA...
之後又唱K同埋食野..又同倩怡,,芷瑩同埋媛媛畫眼線...
carol姐姐話我畫得幾好呀..之後食完野影相..我..芷瑩同
埋倩怡影..影得ok呀..下次post出黎..之後又玩爭登仔..
最後我羸左..同凱文2個爭一張..明明佢住緊..我一野be.
開左佢..佢成個人趺左落地..之後玩大電視..11:00就走
返到屋企11:30喇..屋企一個人都冇..聽日出mk同daddy
慶祝生曰..祝daddy身體健康..
刊登時間︰2005-11-27 12:14 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 11 月 25 日  星期五 晴天
班籃'' 開心
今日7:00起身換衫紮計喇..點知個頭紮極都唔得bor..
紮到成搭七先算好d..就整埋野出門口喇,,拎埋個包....
一路行一路食,,約左肥wing係公園等..時間岩岩好去到
之後就返去喇..又成班落左canteen..俾蚊蚊咬到成腳
之後返上去..點知唔使早會wo..唔記得左tim..大頭蝦.
之後返去收功課..上堂喇.,頭兩堂都係英文..都ok ga..
有上堂架..但係第2堂就開始瞓左喇..之後小息..又落去
之後小息完就上去上科學連堂喇..係咁傾BBQ D野呀...
點知俾MISS NG罰左出去坐..坐左陣就返入去喇..之後
小息..小完就上綜人堂..今日好似比平時開心左..冇咁悶
之後LUNCH返屋企食..食完就返去學校喇..又上數學堂喇
好難計呀..之後班任,,呀SIR又講野喇..好煩呀,,放學喇..
同佢地成班去左睇班籃呀..覺得人地好勁囉打波..仲有呀
有人打排球呀..搞到我真係好想好想join埋一齊打呀.....
之後5:20走喇..約左mummy去買鞋,,之後又買壽司食..
返屋企..聽日去買bbq野..同埋聽日可以見到hy大家庭呀
 
倩怡''小心d喇..

 

刊登時間︰2005-11-25 09:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]