今日9:30起身喇..之後洗頭換衫整野喇..落街食野.
去左''千味''食..食完就陪mummy整一整野就返屋企
返去執埋野就出市中心搵雞雞喇..佢同埋佢2個fd..
不過其實一個好似扮串咁..之後行左陣..雞雞去左..
''JML''買左個袋..金色架..幾令呀..二百幾..仲見到
牙吉呀,,之後行左陣..陪雞雞返屋企拎錢錢,,之後就
行返去市中心M記點知冇人bor..之後打俾''黑仔''..
佢同bobo lee..好低B呀..真係係M記裡面..
之後等左好耐..馬文輝,,歐陽健權,,李煒廉同埋
熊永康先黎到..佢地又話去食野BOR..
之後我同雞雞就自己SHOPPING..買左條裙喇..又同埋
雞雞買襪..之後行多陣就返去搵佢地..就行去買野喇..
買野果陣..好好笑呀..勁搞笑囉..BOBO LEE好似好專業
馬文輝又成日同小瑜傾電話..之後買完就分野..我好慘呀
要拎野飲呀..之後同佢地成班去左BOBO LEE屋企.......
我同雞雞行返去搭車喇..行死我呀..返屋企放低D野..就
過芷瑩屋企..初初大家都有D悶..因為冇我搞GAG MA...
之後又唱K同埋食野..又同倩怡,,芷瑩同埋媛媛畫眼線...
carol姐姐話我畫得幾好呀..之後食完野影相..我..芷瑩同
埋倩怡影..影得ok呀..下次post出黎..之後又玩爭登仔..
最後我羸左..同凱文2個爭一張..明明佢住緊..我一野be.
開左佢..佢成個人趺左落地..之後玩大電視..11:00就走
返到屋企11:30喇..屋企一個人都冇..聽日出mk同daddy
慶祝生曰..祝daddy身體健康.. |