今日7:00起身..換衫整野..7:25出門口..咁早!?
梗係唔係喇..咁早係因為落街食早餐..腸粉,,正!!
之後就行返學校喇..7:55就返到去..早會又要去.
之後收功課..上科學堂..好好笑呀..又同雞雞..馬
文輝同埋李航寶傾計..好好笑呀..之後連上2堂就
小息喇..陪雞雞去canteen..食完就返去上中文.
都OK呀..之後上英讀..ORAL..都唔明佢講乜囉!!
之後小息..落返去1樓..點知''小瑜''行左過黎WO
我心諗''明明我地而家不和架..仲點解行過黎呀!?
佢俾左張紙..呵呵..就係呢張紙..我地又冇事喇...
我,,肥WING,,小瑜又一齊返喇..之後上電腦堂喇
悶到嘔..不過都做到老師要我地做既野..之後就係
LUNCH TINE喇..鄭英發係咁話我地囉..搞到遲左
好多先放..之後返屋企食..食完就返去..又同佢地玩
之後上英文堂喇..都OK AR..放學本來專題,,一陣就
走得喇..同佢地成班去打波..我都打左一陣..不過我
打得好差囉..跟住長毛佢地又煲煙..我同呀雞就行開.
打波喇..雞雞仲俾人用個波打中左個頭..痛到佢呀...
之後差唔多6點就返屋企喇..同雞雞,,熊生一齊行喇..
好無奈..我好似做左電燈膽喇再一次..之後我就回家
屋企冇人囉..之後家姐打黎話同我食飯WO..好開心呀 |