wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 3
累積人氣: 16752
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 10 月 23 日  星期日 晴天
想死'' 鬱悶

尋晚BBQ完之後就係咁溫書..除左同''巴斯光年''玩CAM之外..係咁溫

溫到成3點..之後就Zzzz喇..今日9:00起身喇..之後換衫整野..落街

同mummy食早餐..食早餐其間勁多人打俾我..之後就去打波喇..今日

覺得自己好頹囉..係第1次我自己唔想打..因為真係勁熱呀..係辛苦囉

練完就玩比賽..比比下我覺得過左12點喇..因為應丞左mummy12點走

我又唔膽同呀sir講..點知細B幫我講左..呀SIR好似好惡囉..我都唔想架

呀婆入完醫院唔使探佢架咩..如果你家人有事你都要探佢喇..之後喇喇聲返屋企

沖涼換衫..等緊MUMMY..SO喇喇聲打埋日記先..

刊登時間︰2005-10-23 12:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 22 日  星期六 晴天
家姐生日快樂'''' 開心

今日9點幾就起左身喇..覺得自己呢排好似賴瞓左咁..係咁成日都瞓..

之後係咁call芷瑩..原來佢返緊學wo..諗住叫佢陪我一齊去霸爐ma..

之後我自己去左買d野食就去喇..自己一個呆呆咁住左成個鐘..仲要勁曬

我mummy一黎到我就即走人喇..去啟豐買咪..$22之ma..一路行一路同

''拎拎''傾電話..仲係啟豐撞到徐仔4次囉..無奈==''..之後就返屋企瞓喇

3點幾芷瑩就call我喇..同家姐出門口..我就去啟豐搵芷瑩..之後上一上佢

屋企就去燒野食喇..不過我地成日都打排球囉..冇燒呀..mummy係咁燒俾我食

之後又玩囉..見到周圍d男仔幫佢地改名..haha..火星人呀..乜都有..之後返

屋企喇..d呀姨打牌..我玩下電腦同埋溫書喇..聽日練波lu..10-12悅湖呀

刊登時間︰2005-10-22 07:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 21 日  星期五 晴天
是整星期較好的1天''' 驚訝

今天特別了很多..因為今天頭幾節去了''戶外學習''--太空館

MA MA LA..俾我想象中悶左少少..有D野玩又玩唔多..因為

我地女仔著裙MA..之後到去仲可以上一堂中文先LUNCH....

果堂係咁做英文功課..之後好快好快就LUNCH..食完又要返去

做統計..之後就上音樂堂..馬文輝同學勁搞GAG..真係好好笑囉

今日既音樂堂好寧願呀..係咁好奇呢..因為個個都瞓晒..我初初

都冇瞓..但係聽聽下D音樂..就瞓著左喇..咁就又一堂喇..之後

英文堂喇..有人話俾我聽呀SIR冇返..勁勁勁開心呀..點知係MISS WONG

代呀..唉..不過都幾開心呀..之後放學就返屋企喇..又玩下電腦咁..

今日幾開心呀...HAHA..又同''巴斯光年''玩CAM...HAHA...好好笑

 

刊登時間︰2005-10-21 09:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 20 日  星期四 晴天
辛苦''就死喇'' 不安

今日早上所發生既事同尋日的一樣的..上堂又是悶悶的..好彩d同學搞gag

之後又是悶悶的過了一半的堂..lunch之後上既堂開始有點兒生氣..好玩左d

同''迪士光年''係咁講去ocean park既''哈囉喂''既開心事..haha..放學就搵人

去啟豐搵''芷瑩''..之後又玩下咁喇..返到去都6點幾喇..又Zzzz..真係好攰..

好多野要溫..尋日溫到12:30呀..唔知今日又溫到幾點呢!?

刊登時間︰2005-10-20 09:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 19 日  星期三 晴天
悶的一天''' 驚訝

今天整天都是悶悶的..

上堂亦是..整天都在溫書..

唯一整天令我開心的只有2樣事..

就是晒了ocean park的相和早餐吃了

我最喜愛的---伊藤家芝士蛋糕..美味!!

---------------------------------------------

特別我諗起左D野..就係我發現自己仲好掛住小學呀..

小學既生活真係好開心架..我記得小學果陣既TEST..

唔係而家咁緊張..而家以前都唔會咁落力去溫書.......

我好掛住小學既同學呀..而家中學每日只係.............

無無聊聊咁過..麻目咁不停去溫書..人生有乜義意..

唯一支持我既..只有我家人同埋HY..仲有我既好朋友

芷瑩,,拎拎,,凱文,,王子,,呀媛,,姵妏,,倩怡,,彤彤(仲有少少嬲你),,呀瑜,,仲有楊老老豆..

刊登時間︰2005-10-19 08:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]