今天整天都是悶悶的..
上堂亦是..整天都在溫書..
唯一整天令我開心的只有2樣事..
就是晒了ocean park的相和早餐吃了
我最喜愛的---伊藤家芝士蛋糕..美味!!
---------------------------------------------
特別我諗起左D野..就係我發現自己仲好掛住小學呀..
小學既生活真係好開心架..我記得小學果陣既TEST..
唔係而家咁緊張..而家以前都唔會咁落力去溫書.......
我好掛住小學既同學呀..而家中學每日只係.............
無無聊聊咁過..麻目咁不停去溫書..人生有乜義意..
唯一支持我既..只有我家人同埋HY..仲有我既好朋友
芷瑩,,拎拎,,凱文,,王子,,呀媛,,姵妏,,倩怡,,彤彤(仲有少少嬲你),,呀瑜,,仲有楊老老豆.. |